Ikm uke 39-40

Herlighet jeg må bare tro at jeg har hatt el denne uken- uten å kjenne egget slippe/krampene. Basert på symptomene mine, slim og kroppstempfølelsen. Heldigvis lagt en del aksjer så får satse på vi traff selv om det kanskje ikke var på el dagen. Haha — jøye.

hvordan går det der ?:Heartbigred

Satser på at el har vært å dere traff blink:D

Her går dagene tregt. Har egentlig ikke trua på at det har klaffa denne gangen, så vil egentlig bare ha en avklaring:laughing002 5 eller 6dpo idag

Satser på at el har vært å dere traff blink:D

Her går dagene tregt. Har egentlig ikke trua på at det har klaffa denne gangen, så vil egentlig bare ha en avklaring:laughing002 5 eller 6dpo idag

Kjenner meg egt litt igjen i denne følelsen- spesielt i og med jeg ikke har kjent el denne mnd og ikke har peiling på når det var. Så vi får bare se da om 14 dager ish om tr har dukket opp. Det frustrerende er at jeg aner
Ikke når jeg evt kan begynne å tidlig teste :angelic:

Kopierte denne fra dette tempe programmet mitt, tenkte kanskje det var spennende info for andre som kanskje lurer på temping. Eller bare er nysgjerrig på hvordan syklusen fungerer :happy119

Vedlegg

• Screenshot_20210923-195345_FF App.jpg
    Screenshot_20210923-195345_FF App.jpg
    634,1 KB · Visninger: 48
Jeg fikk mail før i dag om at pakken fra babyplan.no kommer.......på mandag :BangHead

MEN! Så fikk jeg mail akkurat nå om at pakken fra farmasiet.no blir levert i postkassen min i morgen før kl. 7 :hello2 Hurra, da får jeg i alle fall litt tidlige tester til rett tid :knegg: da slipper jeg også å dra på det lokalet apoteket der man er på hils med alle :laughing002

6 DPO og tempen holder seg fint til tross for nattevakter og dagsoving :) Jeg har ingen symptomer, selv ikke om jeg prøver å kjenne etter hehe. Jeg kjente ved en graviditet menssmerter noen sekunder på den tiden jeg tror egger festet seg (var ca 7 DPO), så spent på dagene fremover om jeg skulle kjenne noe :)

Vedlegg

• Screenshot_20210923-222706_FF App.jpg
    Screenshot_20210923-222706_FF App.jpg
    588,7 KB · Visninger: 37
7dpo og mensen kom i dag:sorry: Dermed var syklusen på 23 dager denne gang, så håpet var ute før det begynte.
Bøyer meg i støvet for alle de tøffe damene der ute som har prøvd lenge, for jeg blir allerede så deppa på pp5:sorry: Hjelper ikke at permisjonen er over og jeg starter med nattevaktshelg og mannen er på jakt uten dekning så får ikke snakka med han om det.
Heldigvis får vi hjelp hos gyn på mandag og jeg holder troa på neste pp.
Tenk at jeg tok for gitt at sida førstemann satt på første forsøk så skulle det gå så lett nå og.
Sånn, dagens deppeinnlegg.

Det er en superfin gjeng her inne og jeg krysser alt for dere:angelic: Følger med i kulissene:Heartbigred Håper jeg blir den eneste på tr lista:wav

7dpo og mensen kom i dag:sorry: Dermed var syklusen på 23 dager denne gang, så håpet var ute før det begynte.
Bøyer meg i støvet for alle de tøffe damene der ute som har prøvd lenge, for jeg blir allerede så deppa på pp5:sorry: Hjelper ikke at permisjonen er over og jeg starter med nattevaktshelg og mannen er på jakt uten dekning så får ikke snakka med han om det.
Tenk at jeg tok for gitt at sida førstemann satt på første forsøk så skulle det gå så lett nå og.

Det er en superfin gjeng her inne og jeg krysser alt for dere:angelic: Følger med i kulissene:Heartbigred Håper jeg blir den eneste på tr lista:wav

Åååårh! :( Det var leit å høre, men godt dere får oppfølging hos gyno til uka - det er jo en mager trøst om ikke..

Sender deg en stor klem :Heartred

Mulig i depoland - 1dpo (fredag) . Merker jeg er utålmodig etter å få teste allerede. Hjelper ikke at vi har gtester tilgjengelig på jobb heller :confused:
Krysser fingrene for alle oss inne på denne tråden.
Leit å lese innlegget ditt Babyonemoretime:Heartred

Spennende tider. Fikk positiv test 17:30 i går, den 23:00 var svakere enn den 17:30, så har sikkert kort lh topp. Morgenens test var negativ igjen, men tar sikkert et pr til for å se at den holder seg lav :)

så da er det vel EL i dag :) i dag reiser gubben bort en uke, så får ikke lagt inn flere aksjer , men vi har hatt samleie lørdag, mandag, onsdag og k går torsdag. Så får håpe det holder :)

Ååå så kjipt :arghh: glad du får hjelp av gyn nå da! Fordel= ikke like lenge til neste pp ihvertfall?:Heartbigred Klem

Så kjedelig! Skjønner godt hva du mener om å ta ting for gitt. Jeg fikk nr 2 på forsøk 0, så at dette tar så lang tid at jeg faktisk må forsøke er ikke helt greit for meg heller. (Har satt PP ut i fra når jeg begynte å følge med på el, ikke fra når vi begynte ubeskyttet sex) Håper du får full pott neste gang

CD10 idag, fortsatt ikke positiv el-test. Men det er like greit for det har blitt dårlig med aksjer. Eller, rettelse, aksjer har det blitt men lite resultat og det fører til frustrert meg og frustrert samboer. Tester igjen i ettermiddag så skal jeg forsøke å få samboer på gli med en fulltreffer både idag og imorgen, pleier å være litt lettere i helgene uten stress og på formiddagen :angelic:

Blæ, hvorfor skal det være så vanskelig å lage barn da??:yuck:

CD10 idag, fortsatt ikke positiv el-test. Men det er like greit for det har blitt dårlig med aksjer. Eller, rettelse, aksjer har det blitt men lite resultat og det fører til frustrert meg og frustrert samboer. Tester igjen i ettermiddag så skal jeg forsøke å få samboer på gli med en fulltreffer både idag og imorgen, pleier å være litt lettere i helgene uten stress og på formiddagen :angelic:

Det er det store spørsmålet- håper vi får mest mulig positiveresultater :Heartbigred

Mener du at det er vanskelig for han å fullføre? Jeg skjønner det. Man skulle tro at å lage barn er det letteste i verden! Men det er faktisk mange som synes det er drepen for lysten å vite..tja, at de er degradert til avlshingster :rolleyes: :laughing002 Ikke fordi de ikke vil ha barn, men det er mye å tenke på at "nå gjelder det". Og så begynner tankene å spinne, hva om jeg ikke får det til nå, hva om det ikke blir barn, blir hun lei seg? Er det noe galt med meg da? Osv..så har man det gående :whacky059 vet ikke hvor mye mannen din vet om syklusen din? Kan være at det er helt greit å bare holde det ute fra soverommet, og la sex komme når der passer seg. La det gå litt tid så han får kjenne på lysten, det er viktig (og vanskelig når man føler man må gjør det "hele tiden"). Men om sexlivet strander er det jo ikke verdt det heller, og fikk har blitt gravide med å ha sex bare er gang og, så man trenger ikke være kaniner :knegg:

Mener du at det er vanskelig for han å fullføre? Jeg skjønner det. Man skulle tro at å lage barn er det letteste i verden! Men det er faktisk mange som synes det er drepen for lysten å vite..tja, at de er degradert til avlshingster :rolleyes: :laughing002 Ikke fordi de ikke vil ha barn, men det er mye å tenke på at "nå gjelder det". Og så begynner tankene å spinne, hva om jeg ikke får det til nå, hva om det ikke blir barn, blir hun lei seg? Er det noe galt med meg da? Osv..så har man det gående :whacky059 vet ikke hvor mye mannen din vet om syklusen din? Kan være at det er helt greit å bare holde det ute fra soverommet, og la sex komme når der passer seg. La det gå litt tid så han får kjenne på lysten, det er viktig (og vanskelig når man føler man må gjør det "hele tiden"). Men om sexlivet strander er det jo ikke verdt det heller, og fikk har blitt gravide med å ha sex bare er gang og, så man trenger ikke være kaniner :knegg:
Vanskeligheter med å fullføre ja! Har slutta å fortelle om syklusen men så spør han jo selv iblant og da svarer jeg jo, så der får han skylde seg selv :hilarious: Vi hadde en god prat om det igår da, vi har liksom havna inn i en vane der det som regel bare skjer på kveld når vi begge egentlig er trøtte, så vi skal prøve å spice det opp og være litt mer spontane for å få litt ny giv nå, satser på at det gjør susen :angelic: Er som du sier bare en gang som skal til i teorien så er jo egentlig ikke nødvendig å planlegge det sååå nøye, var aldri noe problem før jeg tok ut spiralen så han kjenner nok på litt press og forventninger stakkar :p

Back
Topp