Herlighet jeg må bare tro at jeg har hatt el denne uken- uten å kjenne egget slippe/krampene. Basert på symptomene mine, slim og kroppstempfølelsen. Heldigvis lagt en del aksjer så får satse på vi traff selv om det kanskje ikke var på el dagen. Haha — jøye.
hvordan går det der ?![]()
Satser på at el har vært å dere traff blink
Her går dagene tregt. Har egentlig ikke trua på at det har klaffa denne gangen, så vil egentlig bare ha en avklaring
5 eller 6dpo idag

Hurra, da får jeg i alle fall litt tidlige tester til rett tid
da slipper jeg også å dra på det lokalet apoteket der man er på hils med alle
Dermed var syklusen på 23 dager denne gang, så håpet var ute før det begynte.

glad du får hjelp av gyn nå da! Fordel= ikke like lenge til neste pp ihvertfall?

vet ikke hvor mye mannen din vet om syklusen din? Kan være at det er helt greit å bare holde det ute fra soverommet, og la sex komme når der passer seg. La det gå litt tid så han får kjenne på lysten, det er viktig (og vanskelig når man føler man må gjør det "hele tiden"). Men om sexlivet strander er det jo ikke verdt det heller, og fikk har blitt gravide med å ha sex bare er gang og, så man trenger ikke være kaniner
Vi hadde en god prat om det igår da, vi har liksom havna inn i en vane der det som regel bare skjer på kveld når vi begge egentlig er trøtte, så vi skal prøve å spice det opp og være litt mer spontane for å få litt ny giv nå, satser på at det gjør susen