Ikm uke 39-40

Ja, jeg skimter noe svakt. Så det blir spennende å se om den blir sterkere :D krysser fingrene for deg!

Prøvde negativ og. Jeg skimter strek på begge:woot:

Vedlegg

• NegativeImage_da47488f-b439-4af2-a16d-082b64802c55.png
    NegativeImage_da47488f-b439-4af2-a16d-082b64802c55.png
    8,3 MB · Visninger: 105
Ja, jeg ser det jeg også :D Sååå spennende altså! Sånn var mine første tester ifjor, og det ble det baby av. Så krysser fingrene for deg og at streken blir sterkere :D
Oi, ja håper det blir sterkere etterhvert. 6 dager til ikm enda, så vet ikke om det er mulig at den begynner å bli positiv så tidlig?

Ser man det, siste el-testen jeg hadde liggende slo til og var positiv! Regner med EL er imorgen, sier oss fornøyd med innsatsen for denne gang, nå får vi ikke gjort mer. Slenger med oppsummering, nå skal den stakkars mannen min få litt fred i noen dager:hilarious: Har egentlig ingen god følelse denne pp’n så skal prøve å holde meg i 11-ish dager før jeg tester :rolleyes:
C3DE6005-FBBC-472D-8434-8BE83F835AB6.jpeg 778CB155-6E65-4EF1-BB27-70DB2E0B2936.png

3 dpo.
Har kjent litt murringer som jeg pleier etter EL igår kveld. Håper det er et befruktet egg som er på vandring:smiley-angelic001
Gøy å se både svake og synlige streker her inne, blir spennende å følge med framover.:happy093.

Jeg er litt nyskjerrig på denne «Letrozol». Hvorfor er det så mange som tar det? Er det pga manglende EL?
Lurer bare pga at jeg selv prøver ut litt diverse støttemedisiner og vil gjerne være oppdatert på alt:rolleyes: har EL selv til vanlig, men laaang syklus..
Det er egentlig for å få EL, ja. Men jeg har ganske vanlig, regelmessig syklus med eggløsning ca 14 dager etter mens. Men gyn mente det kunne hjelpe meg med å gi noen gode eggløsninger. Gode egg sikkert.

Ok, dere. Jeg kommer til å være ambivalent hele veien her... Er småkvalm, murrer innimellom inni der og puppene er tidvis litt ømme. Klarte ikke vente til i morgentidlig, så tok en vanlig test i kveld. Jeg kaaan skimte noe på den, men det er så svakt at det betyr vel ikke noe. Ikke mulig å spotte på bildet. 11 dpo

Vedlegg

• NegativeImage_7f10836b-8d89-41f8-a04b-95a95d64ce9a.png
    NegativeImage_7f10836b-8d89-41f8-a04b-95a95d64ce9a.png
    1,7 MB · Visninger: 119
  • IMG_20210926_022111.jpg
    IMG_20210926_022111.jpg
    477 KB · Visninger: 117
Ok, dere. Jeg kommer til å være ambivalent hele veien her... Er småkvalm, murrer innimellom inni der og puppene er tidvis litt ømme. Klarte ikke vente til i morgentidlig, så tok en vanlig test i kveld. Jeg kaaan skimte noe på den, men det er så svakt at det betyr vel ikke noe. Ikke mulig å spotte på bildet. 11 dpo
Synes jeg skimter noe på den negative :pompus:
Håper du får et tydeligere svar på morgenurinen:)

Takk for svar:happy: hvordan booste eggløsning da? Sorry teite spm, men kan det gjør at den kommer tidligere?:angelic:
Letrozol brukes vanligvis i behandlingen av brystkreft hos kvinner som har gjennomgått menopause. Så måtte selv søke opp hvordan den virker inn på EL av ren nysgjerrighet. Legemiddelet fremkaller altså ovulasjon. Og skal ikke brukes av kvinner som ammer (tror jeg leste et innlegg hvor du nevnte amming) uten å ha rådført seg med lege.

Her er en oversiktsartikkel (2009) som tar for seg hvordan den fungerer: https://tidsskriftet.no/2009/02/oversiktsartikkel/ovulasjonsinduksjon-ved-bruk-av-letrozol

Ja, får håpe den stiger... Men har fått sånne tester før hvor mensen har kommet som bestilt på ikm. Skjønner ikke hvorfor jeg driver og tester før det en gang.. :hilarious:
Fleste av oss er vel skyldige i å teste altfor tidlig. Men herregud disse ventedagene kan jo gå skikkelig sakte, og du er på dag 11. Skjønner godt at du tester. :joyful:

Her er vi da uant om når el har vært. idag har jeg kjent stikninger på venstreside av livmoren. Men ingen andre symptomer eller slim skal tilsi at jeg fikk el inatt… isåfall er den 5 dager forsinket :bag: andre alternativet er at vi har hatt el tidligere enn antatt og at det kanskje er tegn på implantasjon? Er muligens 5dpo/ kanskje bare 3dpo. Så er litt tidlig ennå for festing… :eek: men syns hele denne syklusen har vært uvant så hvem vet hva som foregår nå:confused:

gratulerer Til alle positive tester! Love it:Heartbigred

Da er jeg ganske trygg på at eggløsning var igår eller sent fredag, så 1 dpo idag endelig :) Var nok eggløsningssmerter jeg kjente på fredagen. Pleier ikke ha det normalt, så håper det er et godt tegn selv om jeg blir litt nervøs. Litt samme følelsen i kroppen som rett før egguttak, og har tatt høy dose med femar, så kanskje det slapp fler enn 1 egg denne gangen ja :bag: Har veldig redusert kvalitet på eggene da, så ikke nevneverdig redd for tvillinger.

83890E93-B207-4406-91FE-C5A69777FF79.jpeg

Litt enig med deg ja… Jeg har trolig eggløsning idag, mens andre nesten har IKM og er gravide. Blir veldig forvirrende :p
Forvirring andre veien og. Når alle snakker om positive tester og jeg ikke skjønner at man kan være gravid allerede (og de snakker om el-tester)

2 dpo i dag.
Tenker hele tiden på de 3 bedruktede eggene som ligger i varmeskapet i Porsgrunn. Og de 3 som muligens kunne hive seg på.

Jeg har en hjemmelaget mirakelsønn og en MA med samme mann.. så vet jo at det bør være håp for oss.. men etter den dårlige IVF erfaringen fra april, så er jeg redd det blir dårlige nyheter på oss i morgen :blackeye: Blir kvalm av tanken på den telefonen.

Sånn. Måtte bare lufte det litt.

Last edited:

Synes det car vanskelig å se (jeg er litt trøtt i øya og :rolleyes:
), men så spennende symptomer! Spennende med fortsettelsen :D

Back
Topp