Ja, jeg skimter noe svakt. Så det blir spennende å se om den blir sterkere krysser fingrene for deg!Dere som har streksyn, skimter dere noe her?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg skimter noe svakt. Så det blir spennende å se om den blir sterkere krysser fingrene for deg!Dere som har streksyn, skimter dere noe her?
Ja, jeg skimter noe svakt. Så det blir spennende å se om den blir sterkere krysser fingrene for deg!
Ja, jeg ser det jeg også Sååå spennende altså! Sånn var mine første tester ifjor, og det ble det baby av. Så krysser fingrene for deg og at streken blir sterkerePrøvde negativ og. Jeg skimter strek på begge
Oi, ja håper det blir sterkere etterhvert. 6 dager til ikm enda, så vet ikke om det er mulig at den begynner å bli positiv så tidlig?Ja, jeg ser det jeg også Sååå spennende altså! Sånn var mine første tester ifjor, og det ble det baby av. Så krysser fingrene for deg og at streken blir sterkere
Oi, ja håper det blir sterkere etterhvert. 6 dager til ikm enda, så vet ikke om det er mulig at den begynner å bli positiv så tidlig?
Ja veldig spennende Men dine var jo veldig positive!!Joda, se mine fra tidligere i dag
Synes jeg kan se en skygge på det første bilde, så super spennende!!
Det er egentlig for å få EL, ja. Men jeg har ganske vanlig, regelmessig syklus med eggløsning ca 14 dager etter mens. Men gyn mente det kunne hjelpe meg med å gi noen gode eggløsninger. Gode egg sikkert.Jeg er litt nyskjerrig på denne «Letrozol». Hvorfor er det så mange som tar det? Er det pga manglende EL?
Lurer bare pga at jeg selv prøver ut litt diverse støttemedisiner og vil gjerne være oppdatert på alt har EL selv til vanlig, men laaang syklus..
Synes jeg skimter noe på den negativeOk, dere. Jeg kommer til å være ambivalent hele veien her... Er småkvalm, murrer innimellom inni der og puppene er tidvis litt ømme. Klarte ikke vente til i morgentidlig, så tok en vanlig test i kveld. Jeg kaaan skimte noe på den, men det er så svakt at det betyr vel ikke noe. Ikke mulig å spotte på bildet. 11 dpo
Ja, får håpe den stiger... Men har fått sånne tester før hvor mensen har kommet som bestilt på ikm. Skjønner ikke hvorfor jeg driver og tester før det en gang..Synes jeg skimter noe på den negative
Håper du får et tydeligere svar på morgenurinen
Letrozol brukes vanligvis i behandlingen av brystkreft hos kvinner som har gjennomgått menopause. Så måtte selv søke opp hvordan den virker inn på EL av ren nysgjerrighet. Legemiddelet fremkaller altså ovulasjon. Og skal ikke brukes av kvinner som ammer (tror jeg leste et innlegg hvor du nevnte amming) uten å ha rådført seg med lege.Takk for svar hvordan booste eggløsning da? Sorry teite spm, men kan det gjør at den kommer tidligere?
Fleste av oss er vel skyldige i å teste altfor tidlig. Men herregud disse ventedagene kan jo gå skikkelig sakte, og du er på dag 11. Skjønner godt at du tester.Ja, får håpe den stiger... Men har fått sånne tester før hvor mensen har kommet som bestilt på ikm. Skjønner ikke hvorfor jeg driver og tester før det en gang..
Forvirring andre veien og. Når alle snakker om positive tester og jeg ikke skjønner at man kan være gravid allerede (og de snakker om el-tester)Litt enig med deg ja… Jeg har trolig eggløsning idag, mens andre nesten har IKM og er gravide. Blir veldig forvirrende
Ok, dere. Jeg kommer til å være ambivalent hele veien her... Er småkvalm, murrer innimellom inni der og puppene er tidvis litt ømme. Klarte ikke vente til i morgentidlig, så tok en vanlig test i kveld. Jeg kaaan skimte noe på den, men det er så svakt at det betyr vel ikke noe. Ikke mulig å spotte på bildet. 11 dpo