Hæppi
Forelsket i forumet
ser jo ut som el testene har sunket fint igjen på bildet du la med da
Ja, så bra! For de synker jo nedover, men ser ut som om de holder seg rundt der og ikke mer ned om du skjønner?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ser jo ut som el testene har sunket fint igjen på bildet du la med da
Oi. Wow. Jeg har nemlig hatt en rar og litt tykk utflod både 4, 5 og litt 6 dpoGooglet selvsagt og fant dette "Like etter befruktningen blir skjedeveggene tykkere, og kombinert med økt cellevekst i slimhinnene vil dette medføre mer utflod"
Håper det er tilfellet. Krysser fingrene for oss begge
1 dpo og jeg synes allerede det går dødstregt
Det er vel yyyyttterst få som
Får positiv 8dpo vel? Håpet er ikke ute før tr dukker opp!
Takk for det, jeg håper veldig da! Men det er så skummelt å håpe etter alle mislykka forsøkene. Klarer ikke tro at det skal gå denne gangen heller. Men jeg har en del symptomer, så vi får se.den var sånn at jeg måtte se nøye på den. Viste akkurat på bilde. Men det ble sterkere dagene som følgte så det kan høres ut som du har hatt samme type stigning som jeg hadde da 13dpo skal den være sterkere 15dpo så krysser fingrene
Mange som sier det er den pp med minst symptomer det ble fulltreffer Jeg har troa! Når skal du begynne å teste?Her i gården er vi da potensielt 6dpo (visst den ene krampa jeg hadde i elvindu og dager stemmer) igår kveld og inatt har jeg hatt sånne pinches som jeg pleier å få ved el. Men jeg har også hatt murringer som jeg aldri har ved vanlig syklus. Det var en rar følelse haha. Men så kom det sterkere krampe nå og jeg kjenner jeg vart litt demotivert har dog 1 symtpom som er såre nipler. Ellers symptomfri. Som er morsomt
Fordi forrige pp var jeg full av symptomer (mye mulig pga influensa samtidig) jeg er også trøtt ganske ofte pga kroppen min er sliten etter årevis med psykisk belastning. (Er på en god plass nå og siste 2 år) men det har tæret på kroppen. Så vanskelig å si om jeg har en dårlig periode fysisk eller om det er graviditet/syklus relatert Ellers er jeg også forkjølet nå, thanks høst så føler jeg ikke kan kjenne noe reelt på kroppen atm. Det får bare bære eller briste. Vi hadde heller ikke sex på antatt el dag. Men 3 dager før, dagen før og dagen etter. Så vi får håpe det var nok.
hva er ståa der damer ? Skal oppdatere listen nå straks når jeg kommer meg på pcn. Er enklere der. Så visst noen har noen updates rop ut !
Du kan anta at EL var den 24.09 da den viste negativ igjen Det vil nok ikke synke mer nei gjorde ikke det på meg hvertfallEr det noen som har litt erfaring med el-testing? Burde lh-nivået vært lavere nå/ha sunket mer? Har ikke tempet, så har jo ingen garanti for at EL har vært, men ifølge kroppen min sine signaler stemmer det med Premom sin antakelse + el-testene…
Ingen tvil der nei ser streken godt! Så gøy! Krysser fingrene for at den blir sterkereJeg er 8 DPO i dag, og tok en test nå i kveld mest for gøy. Aldri fått positiv test så tidlig før! Er veldig sjokket! Første PP etter MA i februar, og kun hatt sex 1 gang denne PP, så forventningene var ikke store. Håper testene blir sterkere fremover! Hva tenker dere?
Jeg er 8 DPO i dag, og tok en test nå i kveld mest for gøy. Aldri fått positiv test så tidlig før! Er veldig sjokket! Første PP etter MA i februar, og kun hatt sex 1 gang denne PP, så forventningene var ikke store. Håper testene blir sterkere fremover! Hva tenker dere?
Veldig gøy! Trodde nesten jeg så synerIngen tvil der nei ser streken godt! Så gøy! Krysser fingrene for at den blir sterkere
Så fin babystrek
Er det tidlig test?
Skimter noe veldig svakt på den nederste testen jeg blir spennende å se om det er skygge eller om den øker i styrke!Er så rar, men jeg ser 2 streker i virkeligheten på denne men har sikkert studert sånn at jeg ser dobbelt
Jep og ser det best på den nedersteSkimter noe veldig svakt på den nederste testen jeg blir spennende å se om det er skygge eller om den øker i styrke!
Ser noe på den nederste testen jaEr så rar, men jeg ser 2 streker i virkeligheten på denne men har sikkert studert sånn at jeg ser dobbelt