Yes, i dag steg temperaturen - the egg has left the buildingIkke fått bekreftet at eggløsning fart vært i Fertility Friend enda, men ut fra temperatur vil eggløsning bli satt i går, og temp økning i dag (1 DPO). Passer også med hva jeg kjente, kjente stikking og romstering i magen natt til i går (jobber nattevakter). Selvsagt bekymret for at sex ikke ble å rett tid da, alltid noe
Hadde sex på dagen onsdag, ikke torsdag (føler det hadde vært perfekt om vi hadde denne dagen), og tidlig morgen fredag (og eggløsning mest sannsynlig 4-5 tiden fredag natt).
Fikk peak på den appen dere pratet om på torsdag, så det er vel også forenelig med eggløsning fredag? Og 1 DPO i dag?
ja absolutt. Ville hatt satt inn aksje idag også jeg for å være sikker, bedre sent enn aldri og
Husk at egget tar opptil 1 døgn fra det løsner til det møter sin svømmer evnt dør. Krysser fingrer for deg 
Ikke fått bekreftet at eggløsning fart vært i Fertility Friend enda, men ut fra temperatur vil eggløsning bli satt i går, og temp økning i dag (1 DPO). Passer også med hva jeg kjente, kjente stikking og romstering i magen natt til i går (jobber nattevakter). Selvsagt bekymret for at sex ikke ble å rett tid da, alltid noe
Hadde sex på dagen onsdag, ikke torsdag (føler det hadde vært perfekt om vi hadde denne dagen), og tidlig morgen fredag (og eggløsning mest sannsynlig 4-5 tiden fredag natt).
Men det er det blitt lite av på veldig lenge 
kanskje det hjelper å tenke skikkelig hardt og lenge på det
vet ikke om det har noe og si
Satser på at de finner veien uansett hvordan vi står eller ligger 

Lage baby på kjærestetur!
Og Jeg som helst burde sove på dagen (og vi har jo barn fra før og, så ikke bare å snike seg til noe heller hehe). Så ble en slitsom helg, lite søvn, mye styr
Og så viser det seg at eggløsningen ikke kom allikevel, så når testen var sterk igjen onsdag ble det som "å neeei"
og jeg lang LH fase var de positive helt til i går, djeeeeez.. 
Engangsstønaden har vel økt til rundt 90.000 nå, er den jeg må ta for jeg klarer ikke å jobbe masse i tillegg til (heltid) studie + 2åring
men så nervepirrende å jobbe i bhg og da mtp smitte osv! Godt med fri i mai-nov da! Er d pga du tar deltid så du har skole de andre mnd da eller?

Men er glad jeg har sluppet å ta nytt lån også... siden man må jo betale tilbake en gang
vi får bare klare oss.. det er mange ting jeg kunne ønske vi hadde råd til, men det får komme seinere. Nå er det viktigste å få en baby til 

men mer i utlandet da.