Ikm uke 39-40

Yes, i dag steg temperaturen - the egg has left the building :talk017 Ikke fått bekreftet at eggløsning fart vært i Fertility Friend enda, men ut fra temperatur vil eggløsning bli satt i går, og temp økning i dag (1 DPO). Passer også med hva jeg kjente, kjente stikking og romstering i magen natt til i går (jobber nattevakter). Selvsagt bekymret for at sex ikke ble å rett tid da, alltid noe :sick009 Hadde sex på dagen onsdag, ikke torsdag (føler det hadde vært perfekt om vi hadde denne dagen), og tidlig morgen fredag (og eggløsning mest sannsynlig 4-5 tiden fredag natt).

Fikk peak på den appen dere pratet om på torsdag, så det er vel også forenelig med eggløsning fredag? Og 1 DPO i dag?

ja absolutt. Ville hatt satt inn aksje idag også jeg for å være sikker, bedre sent enn aldri og :angelic: Husk at egget tar opptil 1 døgn fra det løsner til det møter sin svømmer evnt dør. Krysser fingrer for deg :cat:

jeg jobber i helseyrket så her er det 13 timers vakt idag og imorgen og samboer jobber en flytur unna så EL MÅ vente Til tirsdag. Da flyr jeg bort til samboer så skal vi bo på hotell noen nettet. Best at EL er da :p:chicken::cat:
Oi, wow! Da er du superflink altså! 13t er lenge, men et veldig flott yrke! Så koselig med hotell, det er det beste jeg vet :joyful: Men det er det blitt lite av på veldig lenge :meh:
Da er det best at eggstokkene hører på deg altså! :hilarious: kanskje det hjelper å tenke skikkelig hardt og lenge på det :D

Er helt sikkert nok med 5 minutt, men vil bare være sikker. Haha.. jaa det er jo guttens sædceller som bestemmer kjønn uansett. Skjønner godt det. Personlig synes jeg det er såå mye søtt til jente og mye utvalg, men til gutt veldig begrensa.

ja fy søren den filmen har jeg sett såå mange ganger og digger den scenen. Men Yndlingsfilmen min er «Love Actually», litt mer julefilm da.
:goodnight

Ååå, helt enig! Fikk jente først å det var så masse fint! Nr.2 ble gutt å født på motsatt side av året, så hadde ikke så mye fra før han kunne bruke. Ble kjempeskuffa når jeg så det lille utvalget de hadde til gutt i butikkene rundt om. Bare kjedelige greier utenom sixpence å bukseseler:rolleyes:

jeg ligger med pute under beina helt i ro i 15 min :smiley-bounce016 vet ikke om det har noe og si :smiley-bounce015

Jeg Googlet meg til det der til ca 20 min før sædcellene er der de skal være etter å ha blitt sluppet fri :happy112 Satser på at de finner veien uansett hvordan vi står eller ligger :laughing002

Mannen mente på det du måtte være trafikk kork i egglederene nå, så tror ikke han mener vi behøver mer sex :laughing002

Nå er jeg forvirret (igjen:laughing002)

Vi la inn aksjer natt til torsdag, å jeg fikk positiv el-test torsdag ettermiddag. (Negativ noen timer før)
Fikk også positiv test fredag ettermiddag.
Hadde tenkt til å legge inn aksjer fredag kveld også, men sovnet fra det. Idag er testen mye svakere, så regner da med at el er idag.
Men premom mente el var igår, å jeg er 1dpo idag:confused005

Nå føler jeg vi har gått glipp av sjangsen. Å er det noe vits i å legge inn aksjer i kveld?:confused004

jeg jobber i helseyrket så her er det 13 timers vakt idag og imorgen og samboer jobber en flytur unna så EL MÅ vente Til tirsdag. Da flyr jeg bort til samboer så skal vi bo på hotell noen nettet. Best at EL er da :p:chicken::cat:

Ååh, det hadde jo vært perfekt da :Heartred Lage baby på kjærestetur!

Jeg og jobbet slike vakter forrige helg, og hadde da sterkt utslag (første gang) på eltestene. Jobber nattevakter og, så passe umulig å få lagt inn aksjer når vi ikke delte seng hele helga :knegg: Og Jeg som helst burde sove på dagen (og vi har jo barn fra før og, så ikke bare å snike seg til noe heller hehe). Så ble en slitsom helg, lite søvn, mye styr laughing6 Og så viser det seg at eggløsningen ikke kom allikevel, så når testen var sterk igjen onsdag ble det som "å neeei" :BangHead og jeg lang LH fase var de positive helt til i går, djeeeeez.. :confused1

Vi la inn aksjer natt til torsdag, å jeg fikk positiv el-test torsdag ettermiddag. (Negativ noen timer før)
Hadde tenkt til å legge inn aksjer fredag kveld også, men sovnet fra det. Idag er testen mye svakere, så regner da med at el er idag.

Nå føler jeg vi har gått glipp av sjangsen. Å er det noe vits i å legge inn aksjer i kveld?:confused004

Ville lagt inn i dag definitivt :)

Ååååååh Shit ja! Da skal ikke jeg klage :bag: Engangsstønaden har vel økt til rundt 90.000 nå, er den jeg må ta for jeg klarer ikke å jobbe masse i tillegg til (heltid) studie + 2åring :wacky: men så nervepirrende å jobbe i bhg og da mtp smitte osv! Godt med fri i mai-nov da! Er d pga du tar deltid så du har skole de andre mnd da eller?

Vi får heldigvis foreldrestipend i permisjon + engangsstønad så det hjelper jo mye :Heartbigred

Ååå, helt enig! Fikk jente først å det var så masse fint! Nr.2 ble gutt å født på motsatt side av året, så hadde ikke så mye fra før han kunne bruke. Ble kjempeskuffa når jeg så det lille utvalget de hadde til gutt i butikkene rundt om. Bare kjedelige greier utenom sixpence å bukseseler:rolleyes:

syns heldigvis det blir bedre og bedre. Men håper jo på jente neste gang.. blir glad uansett ofc. Men drømmer og tutu skjørt og sløyfer i håret:arghh::angelic:

Better safe than sorry kanskje ?

Dagens test (gårdagens over ble liggende for lenge til at jeg tror PreMom klarer vurdere den bra nok?). Tror den traff godt på når peak var :) Og dermed 1 DPO i dag?

Vedlegg

• Screenshot_20210918-122508_Premom.jpg
    Screenshot_20210918-122508_Premom.jpg
    440,2 KB · Visninger: 40
Den er på 93.000 tror jeg. Og det er jo en bra sum, altså. Mente ikke at det var SÅÅ lite, bare ikke helt nok. Hehe. Du får vel permisjonspenger fra lånekassen i tillegg?
Ja, det er jo litt ekkelt mtp smitte , men jeg er ikke så bekymra.. nesten alle er vaksinerte og folk er flinke til å holde seg selv og barn hjemme om de er syke, så krysser fingre for at det går bra. Deltidsstudie er litt spesielt det siste året, for vi tar bachelorfagene sammen med helårsstudentene, så vi må vente på dem! Derfor er det ingen skole for oss på den tiden :happy:

Veldig forståelig å ikke få til å jobbe samtidig som man har heltidsstudie! Ser den :happy:
Ja får foreldrestipend fra Lånekassen så da går ting rundt mtp huslån osv :happy: når du ikke får det så skjønner jeg godt at engangsstønaden blir for lite! Å sååå bra at folk klarer å holde seg hjemme når de er syk! Jeg føler mini er frisk i 3uker også syk også frisk og i bhg igjen og samme dagen kommer hu hjem igjen med snott og det er påan igjen. Hu får aldri fred stakkars ❤️
Ah spennende da! Men du har en bachelor fra før og nå tar du en ny? Siden du ikke får mer stipend liksom, visste ikke at det var en regel :wideyed:

Jeg blir også forvirret av alt sammen, men tenker det er bare å gønne på :D jeg angrer på at jeg lot sambo sovne tidlig istedenfor at vi gjorde en siste innsats selvom eltesten var blitt negativ :hilarious: For dagen etter kom jo el slimet så vet ikke om testene lurte meg :sour:

Jeg blir også forvirret av alt sammen, men tenker det er bare å gønne på :D jeg angrer på at jeg lot sambo sovne tidlig istedenfor at vi gjorde en siste innsats selvom eltesten var blitt negativ :hilarious: For dagen etter kom jo el slimet så vet ikke om testene lurte meg :sour:

Nei, det er jaggu ikke lett å bli krok på denne kvinnekroppen!
Neste pp tror jeg vi bare gir beng i alt som heter testing å bare kjører på så ofte vi har lyst. De var jo sånn de to andre kom til. (Overraskende og uplanlagt):hilarious:

Du kan vel ble gravid 1-3 døgn etter eggløsning sies det. Så jeg hadde fortsatt å legge aksjer om jeg var deg:happy:

Ja får foreldrestipend fra Lånekassen så da går ting rundt mtp huslån osv :happy: når du ikke får det så skjønner jeg godt at engangsstønaden blir for lite! Å sååå bra at folk klarer å holde seg hjemme når de er syk! Jeg føler mini er frisk i 3uker også syk også frisk og i bhg igjen og samme dagen kommer hu hjem igjen med snott og det er påan igjen. Hu får aldri fred stakkars ❤️
Ah spennende da! Men du har en bachelor fra før og nå tar du en ny? Siden du ikke får mer stipend liksom, visste ikke at det var en regel :wideyed:
Ja, sånn går dagene dessverre! Barn blir så fort forkjøla! Spesielt på denne tiden av året.. det er veldig kjedelig..
Jeg har en master fra før av og man får kun lån fra lånekassa i 7 år (tror jeg det var)(master er 5 år, men tok et ekstra år, og 1 år på folkehøyskole). Jeg har betalt ned i mange år, og hadde jeg gått på heltid, så kunne jeg fått nytt lån, men får ikke det når jeg går deltid.. :shy: Men er glad jeg har sluppet å ta nytt lån også... siden man må jo betale tilbake en gang:hungover: vi får bare klare oss.. det er mange ting jeg kunne ønske vi hadde råd til, men det får komme seinere. Nå er det viktigste å få en baby til :happy: Men bekymra er jeg. Hele tiden :eek::wacky::smiley-angry003
Måtte ta ny utdannelse fordi jeg ikke fikk jobb... dustete...:smiley-angry017

Oi, wow! Da er du superflink altså! 13t er lenge, men et veldig flott yrke! Så koselig med hotell, det er det beste jeg vet :joyful: Men det er det blitt lite av på veldig lenge :meh:
Da er det best at eggstokkene hører på deg altså! :hilarious: kanskje det hjelper å tenke skikkelig hardt og lenge på det :D
Det er heldigvis bare en helg i måneden med så lange vakter. Er jo ikke forenelig med familieliv, men enn så lenge funker det bra og kjappe penger. :angelic: Har vært såå lenge siden vi har unna oss noe så gleder meg skikkelig til hotell og ønsker skikkelig hardt at EL kommer da ;)

ja kjempe dumt :banghead: men mer i utlandet da. :chicken:

Jeg Googlet meg til det der til ca 20 min før sædcellene er der de skal være etter å ha blitt sluppet fri :happy112 Satser på at de finner veien uansett hvordan vi står eller ligger :laughing002

Mannen mente på det du måtte være trafikk kork i egglederene nå, så tror ikke han mener vi behøver mer sex :laughing002

Haha holder sikkert i massevis:smiley-bounce016

Ja legg inn aksjer du ;);)

Ååh, det hadde jo vært perfekt da :Heartred Lage baby på kjærestetur!

Jeg og jobbet slike vakter forrige helg, og hadde da sterkt utslag (første gang) på eltestene. Jobber nattevakter og, så passe umulig å få lagt inn aksjer når vi ikke delte seng hele helga :knegg: Og Jeg som helst burde sove på dagen (og vi har jo barn fra før og, så ikke bare å snike seg til noe heller hehe). Så ble en slitsom helg, lite søvn, mye styr laughing6 Og så viser det seg at eggløsningen ikke kom allikevel, så når testen var sterk igjen onsdag ble det som "å neeei" :BangHead og jeg lang LH fase var de positive helt til i går, djeeeeez.. :confused1

Jaaa hadde vært luksus og blitt preggy på tur :angel8
ufff skjønner det. Blir fort mye stress… Håper dere fikk lagt inn aksjer og at dere får snart to fine streker på GT:)

Back
Topp