Ikm uke 39-40

Oi, wow! Da er du superflink altså! 13t er lenge, men et veldig flott yrke! Så koselig med hotell, det er det beste jeg vet :joyful: Men det er det blitt lite av på veldig lenge :meh:
Da er det best at eggstokkene hører på deg altså! :hilarious: kanskje det hjelper å tenke skikkelig hardt og lenge på det :D
Det er heldigvis bare en helg i måneden med så lange vakter. Er jo ikke forenelig med familieliv, men enn så lenge funker det bra og kjappe penger. :angelic: Har vært såå lenge siden vi har unna oss noe så gleder meg skikkelig til hotell og ønsker skikkelig hardt at EL kommer da ;)

Ååå, helt enig! Fikk jente først å det var så masse fint! Nr.2 ble gutt å født på motsatt side av året, så hadde ikke så mye fra før han kunne bruke. Ble kjempeskuffa når jeg så det lille utvalget de hadde til gutt i butikkene rundt om. Bare kjedelige greier utenom sixpence å bukseseler:rolleyes:
ja kjempe dumt :banghead: men mer i utlandet da. :chicken:

Jeg Googlet meg til det der til ca 20 min før sædcellene er der de skal være etter å ha blitt sluppet fri :happy112 Satser på at de finner veien uansett hvordan vi står eller ligger :laughing002

Mannen mente på det du måtte være trafikk kork i egglederene nå, så tror ikke han mener vi behøver mer sex :laughing002

Haha holder sikkert i massevis:smiley-bounce016

Nå er jeg forvirret (igjen:laughing002)

Vi la inn aksjer natt til torsdag, å jeg fikk positiv el-test torsdag ettermiddag. (Negativ noen timer før)
Fikk også positiv test fredag ettermiddag.
Hadde tenkt til å legge inn aksjer fredag kveld også, men sovnet fra det. Idag er testen mye svakere, så regner da med at el er idag.
Men premom mente el var igår, å jeg er 1dpo idag:confused005

Nå føler jeg vi har gått glipp av sjangsen. Å er det noe vits i å legge inn aksjer i kveld?:confused004

Ja legg inn aksjer ;);)

Oii vet ikke hvorfor dette kom flere ganger. Jeg gleder meg sånn til og se hvem som får positiv test!! Håper at de som gjør kan fortelle i et oppsummering når de hadde sex og hvordan de testa EL. Spennende og lærerikt for de som ikke oppnår mål denne PP :smiley-angelic003

Det er heldigvis bare en helg i måneden med så lange vakter. Er jo ikke forenelig med familieliv, men enn så lenge funker det bra og kjappe penger. :angelic: Har vært såå lenge siden vi har unna oss noe så gleder meg skikkelig til hotell og ønsker skikkelig hardt at EL kommer da ;)

ja kjempe dumt :banghead: men mer i utlandet da. :chicken:

Haha holder sikkert i massevis:smiley-bounce016

Ja legg inn aksjer du ;);)

Jaaa hadde vært luksus og blitt preggy på tur :angel8
ufff skjønner det. Blir fort mye stress… Håper dere fikk lagt inn aksjer og at dere får snart to fine streker på GT:)
Kjappe penger er veldig velkomment nå fram til det ikke går mer iallefall :happy: unner dere hotell! :D

Oii vet ikke hvorfor dette kom flere ganger. Jeg gleder meg sånn til og se hvem som får positiv test!! Håper at de som gjør kan fortelle i et oppsummering når de hadde sex og hvordan de testa EL. Spennende og lærerikt for de som ikke oppnår mål denne PP :smiley-angelic003
Enig! Meeeneee... hvordan får du til å svare på flere i en post?

veldig kjekt å kunne lære av hverandre! CD 17 her og fremdeles bare 0,44. Men var 0,32 i går så mulig det skjer noe snart! Veldig spent på om vi skal være så heldige at det klaffer på første PP for 4 gang!

Enig! Meeeneee... hvordan får du til å svare på flere i en post?

På samme måte som jeg siterer til ett innlegg, men uten at jeg sender det, så går jeg opp til neste innlegg jeg vil sitere til og trykker på svar, muligens to ganger så kommer det videre i det svaret jeg har begynt på.

Kjappe penger er veldig velkomment nå fram til det ikke går mer iallefall :happy: unner dere hotell! :D

takk, det er absolutt ikke feil med ekstra penger. I tillegg kjøpte vi hus i sommer i:dance008men gleder meg sånn til jeg kan starte og kjøpe inn babyklær :finger005 Håper det blir snart :cool05

veldig kjekt å kunne lære av hverandre! CD 17 her og fremdeles bare 0,44. Men var 0,32 i går så mulig det skjer noe snart! Veldig spent på om vi skal være så heldige at det klaffer på første PP for 4 gang!

spennende hvor lang syklus pleier du ha?

Nei, det er jaggu ikke lett å bli krok på denne kvinnekroppen!
Neste pp tror jeg vi bare gir beng i alt som heter testing å bare kjører på så ofte vi har lyst. De var jo sånn de to andre kom til. (Overraskende og uplanlagt):hilarious:
Haha det er jo det beste! Man blir så fort opphengt i alt av symptomer osv når man først har begynt å teste osv o_O

takk, det er absolutt ikke feil med ekstra penger. I tillegg kjøpte vi hus i sommer i:dance008men gleder meg sånn til jeg kan starte og kjøpe inn babyklær :finger005 Håper det blir snart :cool05

Gratulerer med hus:cool05
Slutta på pillen etter 6,5 år nå den 14 august. TR kom den 02 september, ingen anelse på syklus og tok vaksine cd 8.
Så må bare teste videre å se hva som skjer:dance018

Jeg er skikkelig i tvil på om jeg har hatt eggløsning eller ikke! Jeg begynte å teste litt sent, og har kun fått ganske svake streker. I tillegg la jeg inn testene feil vei, slik at Premom bare ga meg 0 i score. Den testen som har fått 0,39 på bilde har jeg lagt inn summen selv. Syntes den så ut som en 0,39..

Jeg drikker veldig mye vann og te, og har lest at det (åpenbart) kan tynne ut tisset slik at lh konsentrasjonen blir lavere. Tror dere el kan ha vært på 0,39? Og at den er så svak pga mye drikke?

Forrige gang jeg sluttet på p-piller gikk jeg inn i en syklus på alt fra 28-35 dager. Har hatt en mens nå, så dette er syklus nr2. Skal ikke stoppe å legge inn aksje, men bil gjerne vite hva dere tenker :happy: Noen som har hatt så lav peak?

Vedlegg

• 5DA093CC-9A1D-4B59-A40A-7D07F3A98A3A.png
    5DA093CC-9A1D-4B59-A40A-7D07F3A98A3A.png
    1,1 MB · Visninger: 56
Ja, sånn går dagene dessverre! Barn blir så fort forkjøla! Spesielt på denne tiden av året.. det er veldig kjedelig..
Jeg har en master fra før av og man får kun lån fra lånekassa i 7 år (tror jeg det var)(master er 5 år, men tok et ekstra år, og 1 år på folkehøyskole). Jeg har betalt ned i mange år, og hadde jeg gått på heltid, så kunne jeg fått nytt lån, men får ikke det når jeg går deltid.. :shy: Men er glad jeg har sluppet å ta nytt lån også... siden man må jo betale tilbake en gang:hungover: vi får bare klare oss.. det er mange ting jeg kunne ønske vi hadde råd til, men det får komme seinere. Nå er det viktigste å få en baby til :happy: Men bekymra er jeg. Hele tiden :eek::wacky::smiley-angry003
Måtte ta ny utdannelse fordi jeg ikke fikk jobb... dustete...:smiley-angry017
Ååå så surt å ikke få jobb etter å ha brukt 5år på utdannelsen :arghh: ja vil tro d er nok av studielån etter de årene, så veldig smart å ikke ta opp mer selvom d er sikkert veldig tøft :Heartbigred

Jeg er skikkelig i tvil på om jeg har hatt eggløsning eller ikke! Jeg begynte å teste litt sent, og har kun fått ganske svake streker. I tillegg la jeg inn testene feil vei, slik at Premom bare ga meg 0 i score. Den testen som har fått 0,39 på bilde har jeg lagt inn summen selv. Syntes den så ut som en 0,39..

Jeg drikker veldig mye vann og te, og har lest at det (åpenbart) kan tynne ut tisset slik at lh konsentrasjonen blir lavere. Tror dere el kan ha vært på 0,39? Og at den er så svak pga mye drikke?

Forrige gang jeg sluttet på p-piller gikk jeg inn i en syklus på alt fra 28-35 dager. Har hatt en mens nå, så dette er syklus nr2. Skal ikke stoppe å legge inn aksje, men bil gjerne vite hva dere tenker :happy: Noen som har hatt så lav peak?

Nå har jo ikke jeg noe erfaring med el tester fra tidligere men synes det er rart om drikke skal være grunnen til lave verdier. Jeg holder meg i 4 timer før test, drikker nok 1-2 glass/kopper med noe på den tiden. Fortsett å teste noen dager til å se om den går opp?

Har ikke så mye erfaring fra el-testing, men basert på egne erfaringer så tror jeg ikke det kan vannes såpass mye ut. Tror jeg holdt meg i en knapp time - kanskje en-og-en-halv før jeg fikk peak på 1.32 :angelic:

Synes det er forferdelig å la være å drikke, så har testa mye på morgenen, samt på kvelden i tillegg de dagene rett før hva jeg antok var el.

Nå har jo ikke jeg noe erfaring med el tester fra tidligere men synes det er rart om drikke skal være grunnen til lave verdier. Jeg holder meg i 4 timer før test, drikker nok 1-2 glass/kopper med noe på den tiden. Fortsett å teste noen dager til å se om den går opp?

Ja, bør nok fortsette å teste i noen dager. Handlet inn litt flere tester nå:happy: Jeg får prøve å holde meg til 1-2 kopper jeg også :( Sluttet å snuse for en stund tilbake, og er fortsatt der at jeg bøtter ned med store kopper te:hilarious:

Synes det er forferdelig å la være å drikke, så har testa mye på morgenen, samt på kvelden i tillegg de dagene rett før hva jeg antok var el.
Takk for svar:happy: Syntes det er skikkelig slitsomt å la være å drikke (og å holde meg) jeg også! Men får prøve å teste i noen dager til:angelic: Og på morgen er jo lurt, ja. Det som er dumt for min del er at jeg så ofte må opp å tisse før jeg skal stå opp, typ fem tiden. Og da er jeg så i svime at jeg ikke orker å teste før jeg står opp klokken 6:hilarious:

Haha, ja! Håper det bare blir noen uker til :D artig at du gir meg langefingeren for andre gang :hilarious::laughing001

Gratulerer med hus:cool05
Slutta på pillen etter 6,5 år nå den 14 august. TR kom den 02 september, ingen anelse på syklus og tok vaksine cd 8.
Så må bare teste videre å se hva som skjer:dance018
Tusen takk :Heartbigred:Heartbigred jeg slutta på pilla i fjor sommer og fikk to sykluser før det stoppa opp i 6 mnd før jeg fikk piller for å starte den igjen. Jeg hadde gått på pilla i 13 år da :happy7 håper du får normal syklus kjapt!!

Tror ikke du har EL nå med så lav peak. Men vanskelig og si. Fortsett å teste og se om det kommer. Legger du inn på premom others?

Ååå så surt å ikke få jobb etter å ha brukt 5år på utdannelsen :arghh: ja vil tro d er nok av studielån etter de årene, så veldig smart å ikke ta opp mer selvom d er sikkert veldig tøft :Heartbigred
Ja, det er dritkjipt.... men heldigvis liker jeg å gå på skole og trives veldig godt i dette faget også, så da går det jo litt bedre. Men kjenner veldig på at vi har dårligere økonomi enn "alle andre"... :wtf:

Tror ikke du har EL nå med så lav peak. Men vanskelig og si. Fortsett å teste og se om det kommer. Legger du inn på premom others?

Det hadde jeg faktisk ikke sett var en mulighet! Prøver med den nå, tok nettopp ny, som viste litt strek:happy: Takk for tipset! :Heartpink

Back
Topp