Det er heldigvis bare en helg i måneden med så lange vakter. Er jo ikke forenelig med familieliv, men enn så lenge funker det bra og kjappe penger. Har vært såå lenge siden vi har unna oss noe så gleder meg skikkelig til hotell og ønsker skikkelig hardt at EL kommer daOi, wow! Da er du superflink altså! 13t er lenge, men et veldig flott yrke! Så koselig med hotell, det er det beste jeg vet Men det er det blitt lite av på veldig lenge
Da er det best at eggstokkene hører på deg altså! kanskje det hjelper å tenke skikkelig hardt og lenge på det
ja kjempe dumt men mer i utlandet da.Ååå, helt enig! Fikk jente først å det var så masse fint! Nr.2 ble gutt å født på motsatt side av året, så hadde ikke så mye fra før han kunne bruke. Ble kjempeskuffa når jeg så det lille utvalget de hadde til gutt i butikkene rundt om. Bare kjedelige greier utenom sixpence å bukseseler
Jeg Googlet meg til det der til ca 20 min før sædcellene er der de skal være etter å ha blitt sluppet fri Satser på at de finner veien uansett hvordan vi står eller ligger
Mannen mente på det du måtte være trafikk kork i egglederene nå, så tror ikke han mener vi behøver mer sex
Haha holder sikkert i massevis
Nå er jeg forvirret (igjen)
Vi la inn aksjer natt til torsdag, å jeg fikk positiv el-test torsdag ettermiddag. (Negativ noen timer før)
Fikk også positiv test fredag ettermiddag.
Hadde tenkt til å legge inn aksjer fredag kveld også, men sovnet fra det. Idag er testen mye svakere, så regner da med at el er idag.
Men premom mente el var igår, å jeg er 1dpo idag
Nå føler jeg vi har gått glipp av sjangsen. Å er det noe vits i å legge inn aksjer i kveld?
Ja legg inn aksjer