Ikm uke 39-40

Umm.. jeg venta egentlig på eggløsning på tirsdag i følge premom appen. Men det ser ut så jeg har fått peak nå allerede :eek: og vi som startet i dag med å legge aksje. Tror dere at det kan ha noe påvirkning? Altså hatt fremskyndet det? Sko egentlig hatt lagt ein aksje til på mandag, men vi bør vell nesten heller legge den i morgen.

Vedlegg

• Screenshot_20210918-181833_Premom.jpg
    Screenshot_20210918-181833_Premom.jpg
    696,2 KB · Visninger: 39
  • Screenshot_20210918-182428_Premom.jpg
    Screenshot_20210918-182428_Premom.jpg
    411,4 KB · Visninger: 45
Takk for svar:happy: Syntes det er skikkelig slitsomt å la være å drikke (og å holde meg) jeg også! Men får prøve å teste i noen dager til:angelic: Og på morgen er jo lurt, ja. Det som er dumt for min del er at jeg så ofte må opp å tisse før jeg skal stå opp, typ fem tiden. Og da er jeg så i svime at jeg ikke orker å teste før jeg står opp klokken 6:hilarious:

Våkner mellom 6 og 7, og da er det så vidt jeg rekker å finne frem noe å tisse i før blæra sprekker :hilarious:

Umm.. jeg venta egentlig på eggløsning på tirsdag i følge premom appen. Men det ser ut så jeg har fått peak nå allerede :eek: og vi som startet i dag med å legge aksje. Tror dere at det kan ha noe påvirkning? Altså hatt fremskyndet det? Sko egentlig hatt lagt ein aksje til på mandag, men vi bør vell nesten heller legge den i morgen.

Var hvert fall ingen tvil om at den var positiv :) Ikke godt å si hva som påvirker, men kanskje det er ett egg som er superivrig etter å bli til en spire? :rolleyes:

Ville lagt inn aksje både i morgen, og mandag - alt ettersom hva testene viser i dagene fremover :angelic:

Ble fremskyndet i PreMom selv med en dag eller to, flaks vi la inn aksjer tidligere enn hva jeg egentlig tenkte å gjøre :angelic::angelic:

Omg ler meg ihjel :laughing001:laughing001:laughing002 Har ikke sett det. Jeg bruker bare litt tilfeldig så ikke det var en langefinger. Hahaha hufff…​
Kjenner det mer i høyre eggstokk. Den jobber! Tror du ikke el. Er rett rundt hjørnet da? I følge premom er el om 4 dager, men den kan jo komme før også! :nailbiting: bør kanskje ta en digital i kveld, eller er ikke det vits kanskje...? Like greit å vente til i mårra tidlig kanskje:nailbiting:

Kjenner det mer i høyre eggstokk. Den jobber! Tror du ikke el. Er rett rundt hjørnet da? I følge premom er el om 4 dager, men den kan jo komme før også! :nailbiting: bør kanskje ta en digital i kveld, eller er ikke det vits kanskje...? Like greit å vente til i mårra tidlig kanskje:nailbiting:

Pleier du å ha murringer mange dager i forkant? Jeg har murra siden mandag-tirsdag. Begynte å stikke litt ekstra i går kveld - og tok test som var positiv noen tiner etterpå :)

Det hadde jeg faktisk ikke sett var en mulighet! Prøver med den nå, tok nettopp ny, som viste litt strek:happy: Takk for tipset! :Heartpink
Du må legge det inn på riktig sted i premom for å få riktige verdier. Når den første hos meg la seg automatisk la den seg på easyhome og da ble verdiene helt feil. Nå legger jeg dem på others og legger inn på photo manually og tar bilde av strekene. Da blir det mer riktig. Prøv det. Og husk at gamle tester ikke er gyldige. Har ingenting for seg og lese av 30 minutt senere. Hvis du er usikker om du har EL så hadde jeg tatt en Clearblue Digital. De er ikke såå mye og ta feil av. Enten er det en smiley eller ikke. :happy::happy:

Var hvert fall ingen tvil om at den var positiv :) Ikke godt å si hva som påvirker, men kanskje det er ett egg som er superivrig etter å bli til en spire? :rolleyes:

Ville lagt inn aksje både i morgen, og mandag - alt ettersom hva testene viser i dagene fremover :angelic:

Ble fremskyndet i PreMom selv med en dag eller to, flaks vi la inn aksjer tidligere enn hva jeg egentlig tenkte å gjøre :angelic::angelic:
Ikke stol på en app, stol heller på testene du tar og det du tyder. Jeg hadde grønna på jeg om jeg kunne :smiley-bounce016:smiley-bounce016

Hadde tatt en idag og en til imorgen som den testetøsen jeg er :cool05 MEN, om dere uansett legger inn aksjer er det vell ikke såå viktig og vite Akuratt nå? :dance011:dance011

:happy:
Ja, det er dritkjipt.... men heldigvis liker jeg å gå på skole og trives veldig godt i dette faget også, så da går det jo litt bedre. Men kjenner veldig på at vi har dårligere økonomi enn "alle andre"... :wtf:

Kjenner meg igjen i den! Men samtidig så vet jeg at det ordner seg med huslån for oss neste år, og at når vi er ferdige med barn tidlig kan vi fokusere på karrieren når barna er større :Heartred jeg er jo fortsatt relativt ung. Men kjenner på at jeg er glad vi skal være ferdig med barn før 30 om alt går som planlagt! Så får vi forhåpentligvis litt alenetid i 50 åra når barna har flytta ut, vi har god økonomi og tid til å gjøre alt vi ikke har fått gjort nå. :laughing002 Ikke at jeg savner noe liksom. Men jeg kommer fra ei slekt hvor alle er ferdig med barn før 30, og det er så koselig med besteforeldre som er unge og oldeforeldre osv. håper selvsagt barna mine selv har alt på plass den dagen de får barn. Men det skader ikke om de får barn før 30 de heller så jeg får være involvert farmor/mormor (i den grad de ønsker) og ikke være sliten og gammel :angelic: visst det gir menig.. så vi får heller bruke litt ekstra arbeid på å komme i mål med barn, og nyte tiden i ro med barna når alt er på plass. Enn å vente og vente. Tak over hode, klær på kroppen, stabilitet. Sikkerhetsnett og sunn mat i magen er det eneste man trenger for å være gode foreldre.:Heartred Av materielle goder ihvertfall :happy:

Pleier du å ha murringer mange dager i forkant? Jeg har murra siden mandag-tirsdag. Begynte å stikke litt ekstra i går kveld - og tok test som var positiv noen tiner etterpå :)
Nei, ikke mange dagene før, men husker liksom ikke helt eksakt. Forrige syklus merket jeg ikke noe før selve el dagen. o_O

CD12 - 1 dag i fertile window. Men har lagt inn aksjer i forgårs, og skal legge inn i ikveld :angelic: Forrige mnd kjente jeg el 23 som var siste dag på fertile window. Så tipper el er enten 22 eller 23 denne runden. Men kan helt ærlig komme mellom 22-24 for alt jeg vet:laughing002 uansett kan de fra i dag av leve til el mest sannsynlig :sign19:sign17 så krysser alt jeg kan utenom beina:rolleyes: for at en av de neste askjeleggingene sørger for full klaff hihi.

Det føles så sykt enkelt å skulle lage barn:arghh::hilarious: men så er det så sykt mange faktorer som spiller inn! Inkludert at herr og fru celle skal være en frisk og god match:nailbiting: Men nå er jeg så klar for å bli preggers hehe. Jeg jobber også i en barnebutikk ved siden av studier. Og nå har vi fått nye eiere som vil si masse nye varer. Inkludert varer fra mine favoritt merker jeg brukte på minstemann som baby :angelic: sååå det skal bli hardt å holde dette hemmelig for sjefen lenge når det klaffer:dead: personalrabatt er farlig :hilarious:

Du må legge det inn på riktig sted i premom for å få riktige verdier. Når den første hos meg la seg automatisk la den seg på easyhome og da ble verdiene helt feil. Nå legger jeg dem på others og legger inn på photo manually og tar bilde av strekene. Da blir det mer riktig. Prøv det. Og husk at gamle tester ikke er gyldige. Har ingenting for seg og lese av 30 minutt senere. Hvis du er usikker om du har EL så hadde jeg tatt en Clearblue Digital. De er ikke såå mye og ta feil av. Enten er det en smiley eller ikke. :happy::happy:
Jaja, det gir mening:) har vel mer tenkt at jeg har sammenlignet utviklingen jeg. Men bra med den others:D Testene er ugyldig etter 15 min, ja :happy: Den jeg nettopp tok var nettopp-nettopp hehe, svarte ikke før jeg ventet på resultatet :happy: fikk 0,39 nå! Så kanskje det er på vei oppover likevel :bookworm: Takk for gode tips:)

Helt sant. Tar en rsfu nå snart jeg :hilarious: er testetøs selv :D:hilarious:
Hold meg oppdatert :angelic:
Jaja, det gir mening:) har vel mer tenkt at jeg har sammenlignet utviklingen jeg. Men bra med den others:D Testene er ugyldig etter 15 min, ja :happy: Den jeg nettopp tok var nettopp-nettopp hehe, svarte ikke før jeg ventet på resultatet :happy: fikk 0,39 nå! Så kanskje det er på vei oppover likevel :bookworm: Takk for gode tips:)
Ja det er du nok!! Bare fortsett og legge inn og om du tror det er de neste dagene så ville jeg tatt test morgen og kveld. Husk i samme lys. :cat:

CD12 - 1 dag i fertile window. Men har lagt inn aksjer i forgårs, og skal legge inn i ikveld :angelic: Forrige mnd kjente jeg el 23 som var siste dag på fertile window. Så tipper el er enten 22 eller 23 denne runden. Men kan helt ærlig komme mellom 22-24 for alt jeg vet:laughing002 uansett kan de fra i dag av leve til el mest sannsynlig :sign19:sign17 så krysser alt jeg kan utenom beina:rolleyes: for at en av de neste askjeleggingene sørger for full klaff hihi.

Det føles så sykt enkelt å skulle lage barn:arghh::hilarious: men så er det så sykt mange faktorer som spiller inn! Inkludert at herr og fru celle skal være en frisk og god match:nailbiting: Men nå er jeg så klar for å bli preggers hehe. Jeg jobber også i en barnebutikk ved siden av studier. Og nå har vi fått nye eiere som vil si masse nye varer. Inkludert varer fra mine favoritt merker jeg brukte på minstemann som baby :angelic: sååå det skal bli hardt å holde dette hemmelig for sjefen lenge når det klaffer:dead: personalrabatt er farlig :hilarious:
Spennende. Høres ut som en god plan. Er heeelt enig og folk snakker såå mye om hvor lett det er og få barn. Jeg merker at det nå er litt mer sårt tema enn før :dead: vi er 6 barn i søskenflokken og jeg har liksom hørt jeg kommer fra en fruktbar familie. Nå har vi ikke prøvd så lenge da, men hadde jo vært fint om jeg ble preggy bare av en omgang :p Min mor hadde 4 barn i min alder og jeg har ikke begynt :hilarious:

Nå er det muligens noe på gang her. Det murrer godt nedi der!:nailbiting:
Frister såååå å ta en ny test nå i kveld. Men er på hytta og får ikke tatt test i morgen før 16-17 isåfall:dead: Skal, skal ikke:banghead:

Idag fikk vi bekreftet at broren til samboer skal ha baby, termin i april. Tungt å svelge, er ikke bare bare med babyannonseringer når man selv er så ufertil. Hjalp ikke veldig heller at vi hadde fått termin med noen uker mellomrom hadde IVF forsøket nå i august gått veien… Bare livredd for å ikke være gravid innen deres termin, det har jeg opplevd så mange ganger de siste 7 årene (fått barn inni der etter 3 års prøving). Men er heldigvis litt lettere nå som vi har en frøken ❤️

Nå er det muligens noe på gang her. Det murrer godt nedi der!:nailbiting:
Frister såååå å ta en ny test nå i kveld. Men er på hytta og får ikke tatt test i morgen før 16-17 isåfall:dead: Skal, skal ikke:banghead:

Klarte jo ikke å la være, og NOE er faktisk på gang!!!:smiley-bounce016
0,44 før i dag og 1,9 nå!!
Glad vi har lagt inn aksjer både torsdag og fredag, blir vel i kveld og:dance011

Back
Topp