Ikm uke 39-40

Det skal jeg absolutt sjekke ut til neste gang :laughing025
Hvor ofte legger dere inn aksjer nå? Morgen og kveld?

Det skal jeg absolutt sjekke ut til neste gang :laughing025
Hvor ofte legger dere inn aksjer nå? Morgen og kveld?

Hadde vært supert om det gikk Ann å sette aksjene i en stor beholder i kjøleskapet, så kunne vi ha brukt det når vi ville:dance018
Vi prøver å få til 1 gang i døgnet. Men med hyttetur, tenåringer og plutselig febersyk 6 åring i senga så må man være kreativ:laughing001

Da er verdiene på vei nedover igjen. PreMom registrerte testen i går kveld som peak (fremfor kvelden før) og den i går ser jo ekstremt positiv ut. Fikk også eggløsningssmerter i går kveld. Så da er det bare å vente på ikm og håpe. Tester nok en-to dager til for å se at verdiene ikke tar seg opp igjen. Men tror det er sikkert å si jeg er 1 dpo i dag?

Vedlegg

• 13DD1C60-BE90-47A0-B988-1802A4F2D52F.png
    13DD1C60-BE90-47A0-B988-1802A4F2D52F.png
    1,6 MB · Visninger: 45
CD5, tanta har dratt og nå begynner den morsomme tiden av prøvingen ;):sign19:sign17 Begynner EL-testing i morgen tenker jeg, sist kom det positiv test på CD9 allerede, håper det gjentar seg :cool:

Kjenner på det selv. Har ei VELDIG god venninne som jeg møtte på barselgruppa. Hun skulle egentlig ikke noen barn, og jeg var SÅ klar på at vi skulle ha 2! Nå har hun 2.. han siste er over 1 år allerede.. jeg syns det var litt fælt selv.. at vi har måttet vente ekstra lenge. Men nå skal det være vår tur! :Heartbigred

Ja sant! Helt naturlig å kjenne på slike følelser.

Hadde vært supert om det gikk Ann å sette aksjene i en stor beholder i kjøleskapet, så kunne vi ha brukt det når vi ville:dance018
Vi prøver å få til 1 gang i døgnet. Men med hyttetur, tenåringer og plutselig febersyk 6 åring i senga så må man være kreativ:laughing001
Haha hadde ikke vært feil det nei :dance018:dance011 Er ganske forståelig. Husker jeg som 13 åring tok foreldrene mine på fersk gjerning og har aldri glemt det minnet :excited001
Her er det på kveld! Med en 4 åring som
Våkner før oss og kommer springende inn om
Morgenen. Er det ikke et alternativ :laughing002
Hahahah forståelig :dance008:dance011

Her er det for mye med en gang om dagen og, hvordan får mennene det til? :rolleyes: Bruker dere andre hjelpemidler for å komme i mål? Jeg synes det blir skikkelig ille om det ikke går heller, det lager en dårlig stemning over det hele:sorry: vi klarer til nød to dager på rad..

Her er nå eggløsningen bekreftet av at temperaturen har økt, hurra. Så får vi håpe det er nok sex.. Som sagt over er det begrenset hva vi får til :rolleyes:

Vedlegg

• Screenshot_20210919-140845_FF App.jpg
    Screenshot_20210919-140845_FF App.jpg
    592 KB · Visninger: 47
Her er det for mye med en gang om dagen og, hvordan får mennene det til? :rolleyes: Bruker dere andre hjelpemidler for å komme i mål? Jeg synes det blir skikkelig ille om det ikke går heller, det lager en dårlig stemning over det hele:sorry: vi klarer til nød to dager på rad..

Går fint med flere runder i døgnet så lenge kabalen med unger går opp. Men holder jo med annenhver dag og:p

Back
Topp