Du er den eneste som kommer til å si akkurat det der på hele forumetHar ikke våga og teste mer. Tester ikveld etter jobb og ser Clearblue digital var negativ igår heldigvis!! Haha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er den eneste som kommer til å si akkurat det der på hele forumetHar ikke våga og teste mer. Tester ikveld etter jobb og ser Clearblue digital var negativ igår heldigvis!! Haha.
Ååja, sier du det! Vi la inn aksjer på fredag og planen er i kveld og i mårra kveld. Og sikkert noen dager etter det også takk for heads up!Normalen er at el kommer 12-36 timer etter første positive test.
Bare å starte sengekosen
Hahahahahah sånn er det når aksjene er så langt borte. Tror jeg må be han lage en sædbankDu er den eneste som kommer til å si akkurat det der på hele forumet
Haha, han kunne jo lagt noen aksjer i fryseren før han dro da finnes jo sånn "kopp" til å stappe dem inn medHahahahahah sånn er det når aksjene er så langt borte. Tror jeg nå be han lage en sædbank
Det skal jeg absolutt sjekke ut til neste gang
Hvor ofte legger dere inn aksjer nå? Morgen og kveld?
Lykke tilCD5, tanta har dratt og nå begynner den morsomme tiden av prøvingen Begynner EL-testing i morgen tenker jeg, sist kom det positiv test på CD9 allerede, håper det gjentar seg
Kjenner på det selv. Har ei VELDIG god venninne som jeg møtte på barselgruppa. Hun skulle egentlig ikke noen barn, og jeg var SÅ klar på at vi skulle ha 2! Nå har hun 2.. han siste er over 1 år allerede.. jeg syns det var litt fælt selv.. at vi har måttet vente ekstra lenge. Men nå skal det være vår tur!
Det skal jeg absolutt sjekke ut til neste gang
Haha hadde ikke vært feil det nei Er ganske forståelig. Husker jeg som 13 åring tok foreldrene mine på fersk gjerning og har aldri glemt det minnetHadde vært supert om det gikk Ann å sette aksjene i en stor beholder i kjøleskapet, så kunne vi ha brukt det når vi ville
Vi prøver å få til 1 gang i døgnet. Men med hyttetur, tenåringer og plutselig febersyk 6 åring i senga så må man være kreativ
Hahahah forståeligHer er det på kveld! Med en 4 åring som
Våkner før oss og kommer springende inn om
Morgenen. Er det ikke et alternativ
Kun kveld... det blir for mye med 2 ganger om dagen nå og vi har jo 3åringen, så det er kun kveldDet skal jeg absolutt sjekke ut til neste gang
Sier du det ja, bor rett utenfor selv, nordover Vi får krysse alt vi har, bortsett fra beinaLykke til
Jeg bor litt utenfor Trondheim, kanskje vi kan satse på playdates etterhvert
Ja skjønner det. Holder nok veldig med 1 gang om dagenKun kveld... det blir for mye med 2 ganger om dagen nå og vi har jo 3åringen, så det er kun kveld
Her er det for mye med en gang om dagen og, hvordan får mennene det til? Bruker dere andre hjelpemidler for å komme i mål? Jeg synes det blir skikkelig ille om det ikke går heller, det lager en dårlig stemning over det hele vi klarer til nød to dager på rad..
Håper det! Nå er det vondt i eggstokken hele tia plagsomt, men bra veldig spent på om det er et friskt og fint egg som slippes eller om det er en dårlig match...Ja skjønner det. Holder nok veldig med 1 gang om dagen