Klarte jo ikke å la være, og NOE er faktisk på gang!!!
0,44 før i dag og 1,9 nå!!
Glad vi har lagt inn aksjer både torsdag og fredag, blir vel i kveld og
1,9 verdi tatt bilde etter 3 min, den andre etter 8 min
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klarte jo ikke å la være, og NOE er faktisk på gang!!!
0,44 før i dag og 1,9 nå!!
Glad vi har lagt inn aksjer både torsdag og fredag, blir vel i kveld og
Spennende. Høres ut som en god plan. Er heeelt enig og folk snakker såå mye om hvor lett det er og få barn. Jeg merker at det nå er litt mer sårt tema enn før vi er 6 barn i søskenflokken og jeg har liksom hørt jeg kommer fra en fruktbar familie. Nå har vi ikke prøvd så lenge da, men hadde jo vært fint om jeg ble preggy bare av en omgang Min mor hadde 4 barn i min alder og jeg har ikke begynt
Idag fikk vi bekreftet at broren til samboer skal ha baby, termin i april. Tungt å svelge, er ikke bare bare med babyannonseringer når man selv er så ufertil. Hjalp ikke veldig heller at vi hadde fått termin med noen uker mellomrom hadde IVF forsøket nå i august gått veien… Bare livredd for å ikke være gravid innen deres termin, det har jeg opplevd så mange ganger de siste 7 årene (fått barn inni der etter 3 års prøving). Men er heldigvis litt lettere nå som vi har en frøken
Helt sant. Tar en rsfu nå snart jeg er testetøs selv
Skjønner deg godt! Og samtidig ikke da jeg ikke har opplevd dette selv kan jeg bare gi min medfølelse! Men jeg har jo 1, bare at hver gang noen i samboers familie er gravide «igjen» har det gjort litt vondt i hjertet av sjalusi; da vi måtte vente så lenge for å prøve på nr 2 og det føltes ut som det aldri ble vår tur. Selv om man er glad på vegne av de andre så er det litt søkt å ikke få en reaksjon selv. Vi satser på at det blir mange juni spirer her inne nå
Kjenner meg veldig igjen. ALLe blir jo gravide nå utenom oss…Skjønner deg godt! Og samtidig ikke da jeg ikke har opplevd dette selv kan jeg bare gi min medfølelse! Men jeg har jo 1, bare at hver gang noen i samboers familie er gravide «igjen» har det gjort litt vondt i hjertet av sjalusi; da vi måtte vente så lenge for å prøve på nr 2 og det føltes ut som det aldri ble vår tur. Selv om man er glad på vegne av de andre så er det litt søkt å ikke få en reaksjon selv. Vi satser på at det blir mange juni spirer her inne nå
Ja absolutt !!Er teknisk sett «sent ute» ifht de før meg hihi. Men er tidligere enn alle veninnene mine osv også sååeee.
Tror man bare må basere seg på seg selv når det gjelder slikt. Så mye spiller inn! Ja hadde vært font å kunne si «nå passer det- kjør på» og så var det gjort hahah
Stor klem til deg Det skjønner jeg er tøft!Idag fikk vi bekreftet at broren til samboer skal ha baby, termin i april. Tungt å svelge, er ikke bare bare med babyannonseringer når man selv er så ufertil. Hjalp ikke veldig heller at vi hadde fått termin med noen uker mellomrom hadde IVF forsøket nå i august gått veien… Bare livredd for å ikke være gravid innen deres termin, det har jeg opplevd så mange ganger de siste 7 årene (fått barn inni der etter 3 års prøving). Men er heldigvis litt lettere nå som vi har en frøken
Det er stigning på rsfu har vært i 30års bursdag, så glemte å svart. Jeg har ikke vært på fest eller noe lignende på sikkert nærmere 4 år! Det var utrolig befriende, og har ekstremt lyst til å gjøre det igjen snart! Var edru selvsagt... sånn i tilfelleHold meg oppdatert
Ja det er du nok!! Bare fortsett og legge inn og om du tror det er de neste dagene så ville jeg tatt test morgen og kveld. Husk i samme lys.
Ååh, så spennende! Masse lykke til med aksjer og el!Testetøsen her EL får ikke komme før i slutten av neste uke altså slik at aksjene blir lagt inn i forkant!!! Men verdiene var nå 0,69!Jeg krysser nå alt jeg har for ikke mer stigning de neste to dagene Selv om det jo er det de fleste vil ha raskest mulig
Melder meg inn her etter å ha fått bekreftet uttaksdato
Litjmora - 40 - B2 - IVF - El/uttak 22.09 - IKM 06.10
Kjenner på det selv. Har ei VELDIG god venninne som jeg møtte på barselgruppa. Hun skulle egentlig ikke noen barn, og jeg var SÅ klar på at vi skulle ha 2! Nå har hun 2.. han siste er over 1 år allerede.. jeg syns det var litt fælt selv.. at vi har måttet vente ekstra lenge. Men nå skal det være vår tur!Skjønner deg godt! Og samtidig ikke da jeg ikke har opplevd dette selv kan jeg bare gi min medfølelse! Men jeg har jo 1, bare at hver gang noen i samboers familie er gravide «igjen» har det gjort litt vondt i hjertet av sjalusi; da vi måtte vente så lenge for å prøve på nr 2 og det føltes ut som det aldri ble vår tur. Selv om man er glad på vegne av de andre så er det litt søkt å ikke få en reaksjon selv. Vi satser på at det blir mange juni spirer her inne nå
Hvordan går det? Holder verdiene seg nede?Testetøsen her EL får ikke komme før i slutten av neste uke altså slik at aksjene blir lagt inn i forkant!!! Men verdiene var nå 0,69!Jeg krysser nå alt jeg har for ikke mer stigning de neste to dagene Selv om det jo er det de fleste vil ha raskest mulig
Ja nå er det virkelig bare og kjøre på Spennende detteDa har jeg fått fast smilefjes på CB! Cd16. fjeset står nå i 48 timer og tror det skal bety at selve el er om 2 dager da? så om jeg tar ny test etter 2 døgn så skal den bli negativ igjen! Hjælp altså, nå ble det veldig virkelig dette!
Kjenner mer i eggstokken på høyre siden også! Men var ikke voldsomt med el slim... kanskje det kommer mer utover dagen
Har ikke våga og teste mer. Tester ikveld etter jobb og ser Clearblue digital var negativ igår heldigvis!! Haha.Hvordan går det? Holder verdiene seg nede?
Normalen er at el kommer 12-36 timer etter første positive test.Da har jeg fått fast smilefjes på CB! Cd16. fjeset står nå i 48 timer og tror det skal bety at selve el er om 2 dager da? så om jeg tar ny test etter 2 døgn så skal den bli negativ igjen! Hjælp altså, nå ble det veldig virkelig dette!
Kjenner mer i eggstokken på høyre siden også! Men var ikke voldsomt med el slim... kanskje det kommer mer utover dagen
Litt for spennende! Skal kjøre på i kveld for å si det sånnJa nå er det virkelig bare og kjøre på Spennende dette