Ikm uke 39-40

Klarte jo ikke å la være, og NOE er faktisk på gang!!!:smiley-bounce016
0,44 før i dag og 1,9 nå!!
Glad vi har lagt inn aksjer både torsdag og fredag, blir vel i kveld og:dance011

1,9 verdi tatt bilde etter 3 min, den andre etter 8 min
5CEDAD45-4B54-4821-A274-0BB6A2CB1061.png

Spennende. Høres ut som en god plan. Er heeelt enig og folk snakker såå mye om hvor lett det er og få barn. Jeg merker at det nå er litt mer sårt tema enn før :dead: vi er 6 barn i søskenflokken og jeg har liksom hørt jeg kommer fra en fruktbar familie. Nå har vi ikke prøvd så lenge da, men hadde jo vært fint om jeg ble preggy bare av en omgang :p Min mor hadde 4 barn i min alder og jeg har ikke begynt :hilarious:

Er teknisk sett «sent ute» ifht de før meg hihi. Men er tidligere enn alle veninnene mine osv også sååeee.

Tror man bare må basere seg på seg selv når det gjelder slikt. Så mye spiller inn! Ja hadde vært font å kunne si «nå passer det- kjør på» og så var det gjort hahah

E2DC2BE0-EE49-4AF2-8E16-F36ED0E3A0E9.jpeg

Syklusdag 13, spennende når EL kommer. Pga jobbreise på mannen og rett på hyttetur er det ikke lagt inn svømmere siden tirsdag. Ny runde imorgen ;)

Idag fikk vi bekreftet at broren til samboer skal ha baby, termin i april. Tungt å svelge, er ikke bare bare med babyannonseringer når man selv er så ufertil. Hjalp ikke veldig heller at vi hadde fått termin med noen uker mellomrom hadde IVF forsøket nå i august gått veien… Bare livredd for å ikke være gravid innen deres termin, det har jeg opplevd så mange ganger de siste 7 årene (fått barn inni der etter 3 års prøving). Men er heldigvis litt lettere nå som vi har en frøken ❤️

Skjønner deg godt! Og samtidig ikke da jeg ikke har opplevd dette selv kan jeg bare gi min medfølelse! Men jeg har jo 1, bare at hver gang noen i samboers familie er gravide «igjen» har det gjort litt vondt i hjertet av sjalusi; da vi måtte vente så lenge for å prøve på nr 2 og det føltes ut som det aldri ble vår tur. Selv om man er glad på vegne av de andre så er det litt søkt å ikke få en reaksjon selv. Vi satser på at det blir mange juni spirer her inne nå :Heartred

Helt sant. Tar en rsfu nå snart jeg :hilarious: er testetøs selv :D:hilarious:

Testetøsen her :angelic: EL får ikke komme før i slutten av neste uke altså slik at aksjene blir lagt inn i forkant!!! :rolleyes: Men verdiene var nå 0,69!Jeg krysser nå alt jeg har for ikke mer stigning de neste to dagene :angelic: Selv om det jo er det de fleste vil ha raskest mulig ;)

Vedlegg

• FC484240-F018-474F-948D-25DD5D00426F.png
    FC484240-F018-474F-948D-25DD5D00426F.png
    1,1 MB · Visninger: 44
Skjønner deg godt! Og samtidig ikke da jeg ikke har opplevd dette selv kan jeg bare gi min medfølelse! Men jeg har jo 1, bare at hver gang noen i samboers familie er gravide «igjen» har det gjort litt vondt i hjertet av sjalusi; da vi måtte vente så lenge for å prøve på nr 2 og det føltes ut som det aldri ble vår tur. Selv om man er glad på vegne av de andre så er det litt søkt å ikke få en reaksjon selv. Vi satser på at det blir mange juni spirer her inne nå :Heartred

Jeg ventet 2 år på å sette inn det egget, og begynne med søskenforsøk igjen, og prøving naturlig har jeg ikke mye forhåpninger til. Mye håp på dette lille egget som lå i fryseren. Men men. Det jeg sliter mest med er jo at vi ofte ikke har klart bli gravide på den tiden andre har fullført et svangerskap, da svir det ekstra.

Kjenner meg veldig igjen. ALLe blir jo gravide nå :shifty: utenom oss… :arghh:

Er teknisk sett «sent ute» ifht de før meg hihi. Men er tidligere enn alle veninnene mine osv også sååeee.

Tror man bare må basere seg på seg selv når det gjelder slikt. Så mye spiller inn! Ja hadde vært font å kunne si «nå passer det- kjør på» og så var det gjort hahah
Ja absolutt !!

Melder meg inn her etter å ha fått bekreftet uttaksdato :)
Litjmora - 40 - B2 - IVF - El/uttak 22.09 - IKM 06.10

Idag fikk vi bekreftet at broren til samboer skal ha baby, termin i april. Tungt å svelge, er ikke bare bare med babyannonseringer når man selv er så ufertil. Hjalp ikke veldig heller at vi hadde fått termin med noen uker mellomrom hadde IVF forsøket nå i august gått veien… Bare livredd for å ikke være gravid innen deres termin, det har jeg opplevd så mange ganger de siste 7 årene (fått barn inni der etter 3 års prøving). Men er heldigvis litt lettere nå som vi har en frøken ❤️
Stor klem til deg:Heartpink Det skjønner jeg er tøft!
Har selv begynt å bli bitter etter 4pp, så jeg kan bare forestille meg hvordan du har det:Heartpink

Hold meg oppdatert :angelic:

Ja det er du nok!! Bare fortsett og legge inn og om du tror det er de neste dagene så ville jeg tatt test morgen og kveld. Husk i samme lys. :cat:
Det er stigning på rsfu :D har vært i 30års bursdag, så glemte å svart. Jeg har ikke vært på fest eller noe lignende på sikkert nærmere 4 år! Det var utrolig befriende, og har ekstremt lyst til å gjøre det igjen snart! Var edru selvsagt... sånn i tilfelle :hilarious:

Testetøsen her :angelic: EL får ikke komme før i slutten av neste uke altså slik at aksjene blir lagt inn i forkant!!! :rolleyes: Men verdiene var nå 0,69!Jeg krysser nå alt jeg har for ikke mer stigning de neste to dagene :angelic: Selv om det jo er det de fleste vil ha raskest mulig ;)
Ååh, så spennende! Masse lykke til med aksjer og el! :happy::happy:

Da har jeg fått fast smilefjes på CB! Cd16. Smilefjeset står nå i 48 timer og tror det skal bety at selve el er om 2 dager da? :woot: så om jeg tar ny test etter 2 døgn så skal den bli negativ igjen! Hjælp altså, nå ble det veldig virkelig dette! :nailbiting::woot:
Kjenner mer i eggstokken på høyre siden også! Men var ikke voldsomt med el slim... kanskje det kommer mer utover dagen :cat:

Kjenner på det selv. Har ei VELDIG god venninne som jeg møtte på barselgruppa. Hun skulle egentlig ikke noen barn, og jeg var SÅ klar på at vi skulle ha 2! Nå har hun 2.. han siste er over 1 år allerede.. jeg syns det var litt fælt selv.. at vi har måttet vente ekstra lenge. Men nå skal det være vår tur! :Heartbigred

Hvordan går det? Holder verdiene seg nede? :rolleyes::finger::hilarious:

Da har jeg fått fast smilefjes på CB! Cd16. Smilefjeset står nå i 48 timer og tror det skal bety at selve el er om 2 dager da? :woot: så om jeg tar ny test etter 2 døgn så skal den bli negativ igjen! Hjælp altså, nå ble det veldig virkelig dette! :nailbiting::woot:
Kjenner mer i eggstokken på høyre siden også! Men var ikke voldsomt med el slim... kanskje det kommer mer utover dagen :cat:
Ja nå er det virkelig bare og kjøre på:smiley-bounce016 Spennende dette :dance011:dance018

Normalen er at el kommer 12-36 timer etter første positive test.
Bare å starte sengekosen :)

Last edited:
Back
Topp