Ikm uke 39-40

Haha, drømmekveld :hilarious: vi spiste Taco tidligere i kveld da, sammen med 3åringen.
Neida, vi sliter oss ikke ut. Det er 4 dager siden sist og planen er annenhver dag fram til max smilefjes. Fortsatt litt usikker på om jeg vil risikere å stoppe da (for å øke sjansen å få jente igjen) eller bare peise på og se hva det blir :laughing002 hva tenker dere om det?
Det er MEGET uaktuelt å legge inn aksjer på morgenen, hun lille rakkeren i huset vil nok ikke la oss være i fred for sånt no :laughing001 haha. Nei, huff... hadde dævva om hun hadde sett oss :laughing021
Jeg ligger med beina høyt ja, en liten stund.. mens han dusjer :geek skikkelig kleint og romantisk.. haha.
Hva gjør du?
Ville bare fortsatt, for å prøve å treffe jeg. Vi er selv søskenflokk på 5 jenter og 1 gutt. Jeg klarer ikke se for meg at jeg får gutt siden vi er så mange jenter, men vet jo aldri. Haha skjønner godt det. Ikke barebare med en aktiv liten i hus :angel8 jeg ligger med pute under beina helt i ro i 15 min :smiley-bounce016 vet ikke om det har noe og si :smiley-bounce015

Haha ser den :hilarious: når jeg tenker på det så skulle nok jeg ha jobbet enda hardere, for nå er jeg redd for at el var enda litt seinere selvom eltesten ble tydelig svakere.. blir ikke klok på denne kvinnekroppen:shifty:
Åh er du ferdig i 2023 da eller? Jeg er jo egentlig det siden jeg er på andre året på bachelor, men klarer ikke velge om jeg skal ta permisjon eller bare fortsette med baby i tillegg.. Jeg heller veeeeldig mot å ta permisjon for den tiden der får man ikke igjen! Men som du sier, så er ikke akuratt stipend noe å bli rik av :wtf:

Wohoo!! :cool05 Har aldri brukt Premom før nå, og det høyeste jeg fikk var 1,33. Men kjente sikkelig elsmerter så tydelig at det skjedde noe, blir bare forvirra av det el slimet:wacky: tester du to ganger om dagen?

jeg er også på 2 året. Usikker på permisjon. Men heller veldig den veien selv. Tenker også litt sånn at den tiden får vi ikke igjen, og permisjonstiden man får som student er jo ganske lang ihvertfall om det blir juni bebis hehe

Akkurat lagt inn en drøss med aksjer! Ligger nå på sofaen og ser på Pretty Woman (alene... han HATER den filmen :hilarious:) og syns jeg kjenner litt murring i høyre eggstokk! Sånn bittelitt! :woot::nailbiting: glemte også å si at elslimet er godt i gang med ganske sticky og litt hvitere farge enn helt gjennomsiktig. Er ikke det et godt tegn da? Husker ikke helt åssen det er igjen jeg![/QUOTE

hvordan kan man hate pretty woman :confused: verdens fineste film jo:arghh: hvem vil ikke være prostituert og gifte seg rik:angelic:

Ville bare fortsatt, for å prøve å treffe jeg. Vi er selv søskenflokk på 5 jenter og 1 gutt. Jeg klarer ikke se for meg at jeg får gutt siden vi er så mange jenter, men vet jo aldri. Haha skjønner godt det. Ikke barebare med en aktiv liten i hus :angel8 jeg ligger med pute under beina helt i ro i 15 min :smiley-bounce016 vet ikke om det har noe og si :smiley-bounce015
Oi, så lenge! Kjenner at jeg må skjerpe meg litt der framover da. Tror ikke jeg gadd mer enn 5min..
Vil jo at det skal klaffe uansett, og jeg blir veldig glad om vi får gutt også, men samboer kunne tenke seg en jente til og det er helt greit for meg. Men ja, du har rett. Viktigere å få baby enn å ikke få :chicken: har ei venninne som er 3 jenter i flokken, selv fikk hun 3 gutter o_O crazy. Grunnen til at jeg heller litt mot jente til er jo litt fordi vi har MASSE klær fra hun vi har nå som jo for det meste er for jentete for en gutt, men ellers er det ikke så mye annet.
:goodnight

Jeg vet! Og jeg eeelsker der hvor hun kommer tilbake til butikken som var slemme mot henne og bare: snap snap! :D:smug:
Jaaa... tenk å hate den filmen... han er litt dust:joyful:

Oi, så lenge! Kjenner at jeg må skjerpe meg litt der framover da. Tror ikke jeg gadd mer enn 5min..
Vil jo at det skal klaffe uansett, og jeg blir veldig glad om vi får gutt også, men samboer kunne tenke seg en jente til og det er helt greit for meg. Men ja, du har rett. Viktigere å få baby enn å ikke få :chicken: har ei venninne som er 3 jenter i flokken, selv fikk hun 3 gutter o_O crazy. Grunnen til at jeg heller litt mot jente til er jo litt fordi vi har MASSE klær fra hun vi har nå som jo for det meste er for jentete for en gutt, men ellers er det ikke så mye annet.
Er helt sikkert nok med 5 minutt, men vil bare være sikker. Haha.. jaa det er jo guttens sædceller som bestemmer kjønn uansett. Skjønner godt det. Personlig synes jeg det er såå mye søtt til jente og mye utvalg, men til gutt veldig begrensa.

Jeg vet! Og jeg eeelsker der hvor hun kommer tilbake til butikken som var slemme mot henne og bare: snap snap! :D:smug:
Jaaa... tenk å hate den filmen... han er litt dust:joyful:
ja fy søren den filmen har jeg sett såå mange ganger og digger den scenen. Men Yndlingsfilmen min er «Love Actually», litt mer julefilm da.

Det stod ingenting om hvorfor.. hmm
Jeg fant bruksanvisning på baby plan på nettet og tok screenshot. Men jeg fant ikkje bruksanvisningen til metode sin eggløsning test. Meiner det sto det samme på den og :)
Men da gidder ikke jeg heller å vente:p
Tror det går helt fint, ja :) Med mindre du evt lagrer testene i kjøleskapet sikkert.

Skriv i vei! Kjekt å ha deg her (beklager for kjemisk forrige gang) student her også, vi er minst ei til kanskje fler hehe - juni bebis hadde passet bra mtp perm og bhg start syns jeg selv :Heartred
Takk ❤️ Så kjekt det er flere studenter her :) ja sant, mai hadde jo blitt veldig tett oppi eksamene så juni er jo sånn sett bedre :rolleyes:

Jeg går dessverre ikke på stipend.. har utdannelse fra før og får ikke mer :banghead: så derfor går jeg deltidstudie og jobber som en gal ved siden av. Det er veldig skummelt dette, for jeg håper så inderlig jeg skal klare å jobbe meg opp til foreldrepenger! Ellers er vi litt fucked :hungover: hehe. Vet jeg får engangsstønad om ikke jeg får til fp. Men det er veeeldig liiiite! :bored: så jeg får bare være frisk! (Jobber i barnehage:nailbiting:) ja, ferdig i 2023 :happy: Men har ikke skole fra mai til november 2022. Så passer bra med baby i juni egentlig!
Ååååååh Shit ja! Da skal ikke jeg klage :bag: Engangsstønaden har vel økt til rundt 90.000 nå, er den jeg må ta for jeg klarer ikke å jobbe masse i tillegg til (heltid) studie + 2åring :wacky: men så nervepirrende å jobbe i bhg og da mtp smitte osv! Godt med fri i mai-nov da! Er d pga du tar deltid så du har skole de andre mnd da eller?

jeg er også på 2 året. Usikker på permisjon. Men heller veldig den veien selv. Tenker også litt sånn at den tiden får vi ikke igjen, og permisjonstiden man får som student er jo ganske lang ihvertfall om det blir juni bebis hehe
Ja ikke sant! Jeg får jo ikke barn for å ikke være med de liksom, og mtp den seperasjonsangsten jeg slet leeenge med sist så blir d nok permisjon i to semestre. ❤️

Herregud, her har krana hengt seg opp og jeg bare griner
Da har jeg kommet meg igjennom alle 17 sidene :woot: Ser ut som jeg kan finne det selskapet jeg trenger her, tenker på tester, baby og prøving 24/7 for tiden:knegg:

Dette programmet dere bruker for å leke om bilder, PreMom (?), er det gratis? Har brukt Fertility Friend (det fantes når vi prøvde på førstemann i 2005 :laughing002), men det åpen for forslag til bedre plasser!

Temper også, gjort det etter vi hadde en MA i mai. El testene har så lenge denne syklusen vist at jeg har hatt eggløsning to ganger (aldri opplevd), og er nå på dag tre med positive tester.. Alt er bare tull denne syklusen :sick009 Sex har blitt plikt etter at vi fikk positiv test forrige fredag, og har vært flinke, så på nytt da fra midt i uka her.. Nå er sex blir vanskelig å gjennomføre fordi det har blitt så mye i det siste da testene aldri blir negative igjen :confused1 stakkars mann..
Jeg tror den er på tur til å bli negativ nå, syntes den var litt svakere enn før i dag..

Ang å sjekke svømmere, er det noe man bare kan gjøre uten indikasjon? Mannen testet slik hjemmekit før i sommer, men vet ikke hvor sikker disse er?

Mindel - 36 (straks 37) - PP 5 - B5 - EL 17/9 (?) - IKM 2/10

Velkommen til galskapen:angelic:

Ang test av svømmere: Vi er nå i pp5 og jeg har kort lutealfase, så jeg gikk til gyn for en sjekk. En full sjekk + 2 oppfølgende blodprøver kosta 1200 kr.
Alt er fint, så vi skal inn til samtale angående medisinering for å forlenge lutealfasen. Da vil gyn at mannen skal teste soldatene. Det gjøres på laboratoriet til off.sykehus og koster 250kr.
Hvertfall her:happy:

Er helt sikkert nok med 5 minutt, men vil bare være sikker. Haha.. jaa det er jo guttens sædceller som bestemmer kjønn uansett. Skjønner godt det. Personlig synes jeg det er såå mye søtt til jente og mye utvalg, men til gutt veldig begrensa.

ja fy søren den filmen har jeg sett såå mange ganger og digger den scenen. Men Yndlingsfilmen min er «Love Actually», litt mer julefilm da.
Ja, jeg sparer den filmen til vinteren :cat: også elsker jeg Bridget Jones :D kan se på alle disse om igjen og om igjen! Går aldri lei :cat:

Det blinket smilefjes CB igjen i dag, som forventa. Blir nok ikke aksjer i dag, men vi får se :p hvordan er det med deg nå?:happy:

Ja, jeg sparer den filmen til vinteren :cat: også elsker jeg Bridget Jones :D kan se på alle disse om igjen og om igjen! Går aldri lei :cat:

Det blinket smilefjes CB igjen i dag, som forventa. Blir nok ikke aksjer i dag, men vi får se :p hvordan er det med deg nå?:happy:
Ja heelt enig!!

ingenting på CB testene og babyplan viser 0,54. Som forventet her også :angelic: Håper på EL i neste uke :p

Ååååååh Shit ja! Da skal ikke jeg klage :bag: Engangsstønaden har vel økt til rundt 90.000 nå, er den jeg må ta for jeg klarer ikke å jobbe masse i tillegg til (heltid) studie + 2åring :wacky: men så nervepirrende å jobbe i bhg og da mtp smitte osv! Godt med fri i mai-nov da! Er d pga du tar deltid så du har skole de andre mnd da eller?
Den er på 93.000 tror jeg. Og det er jo en bra sum, altså. Mente ikke at det var SÅÅ lite, bare ikke helt nok. Hehe. Du får vel permisjonspenger fra lånekassen i tillegg?
Ja, det er jo litt ekkelt mtp smitte , men jeg er ikke så bekymra.. nesten alle er vaksinerte og folk er flinke til å holde seg selv og barn hjemme om de er syke, så krysser fingre for at det går bra. Deltidsstudie er litt spesielt det siste året, for vi tar bachelorfagene sammen med helårsstudentene, så vi må vente på dem! Derfor er det ingen skole for oss på den tiden :happy:

Veldig forståelig å ikke få til å jobbe samtidig som man har heltidsstudie! Ser den :happy:

Last edited:
Ja heelt enig!!

ingenting på CB testene og babyplan viser 0,54. Som forventet her også :angelic: Håper på EL i neste uke :p
Det er nesten litt for spennende dette :joyful:
Jeg var innom Lindex her om dagen.... og så DEN søte bodyen! :nailbiting: nesten så jeg kjøpte den! Neeeeesten!:wacky:

Det er nesten litt for spennende dette :joyful:
Jeg var innom Lindex her om dagen.... og så DEN søte bodyen! :nailbiting: nesten så jeg kjøpte den! Neeeeesten!:wacky:
Jeg har selv vært inne X antall ganger på ulike babybutikker og bare sett :dance008 Er såå mye søtt!! Nå må jeg bare få en spire først :dance018:cool05

Jeg har selv vært inne X antall ganger på ulike babybutikker og bare sett :dance008 Er såå mye søtt!! Nå må jeg bare få en spire først :dance018:cool05

Hehe, ja kanskje greit å vente bittelitt :dance008
Nå har jeg smiley-chores003 og det er på tide å :coffee og :iroc til foreldrene mine! :talk017 hva skal du i dag? Hihi :happy093

Yes, i dag steg temperaturen - the egg has left the building :talk017 Ikke fått bekreftet at eggløsning fart vært i Fertility Friend enda, men ut fra temperatur vil eggløsning bli satt i går, og temp økning i dag (1 DPO). Passer også med hva jeg kjente, kjente stikking og romstering i magen natt til i går (jobber nattevakter). Selvsagt bekymret for at sex ikke ble å rett tid da, alltid noe :sick009 Hadde sex på dagen onsdag, ikke torsdag (føler det hadde vært perfekt om vi hadde denne dagen), og tidlig morgen fredag (og eggløsning mest sannsynlig 4-5 tiden fredag natt).

Fikk peak på den appen dere pratet om på torsdag, så det er vel også forenelig med eggløsning fredag? Og 1 DPO i dag?

Vedlegg

• Screenshot_20210918-090412_Premom.jpg
    Screenshot_20210918-090412_Premom.jpg
    401,3 KB · Visninger: 41
Hehe, ja kanskje greit å vente bittelitt :dance008
Nå har jeg smiley-chores003 og det er på tide å :coffee og :iroc til foreldrene mine! :talk017 hva skal du i dag? Hihi :happy093

jeg jobber i helseyrket så her er det 13 timers vakt idag og imorgen og samboer jobber en flytur unna så EL MÅ vente Til tirsdag. Da flyr jeg bort til samboer så skal vi bo på hotell noen nettet. Best at EL er da :p:chicken::cat:

Back
Topp