Ikm uke 39-40

Jeg bruker ikke babyplan, men rfsu i appen. Den tar jeg i kveld. Veldig spent på hva den sier nå! Den må jo nesten skyte i været den da?
CB testen står at skal ta på mårran, mens rfsu mellom 10.00 og 20.00... så den tar jeg nok i 5 tia tror jeg.
Er på jobb nå, men er jo det eneste jeg tenker på :hilarious: tenker på når vi får aksjene lagt (mtp om når kodden sovner osv :hilarious:) og hva som skjer på test i mårra osv. Den skal vel blinke i 2 dager og ha fast smilefjes i 2 dager etterpå og så blank, tror jeg?:chicken:
Ahh stemmer :finger: Hahaha du er ikke alene. Det er veldig varierende hvor lenge den blinker, noen har den blinkende i 1 uke har jeg lest. Jeg fikk blinkende og la inn aksjer 3 dager på rad ute og teste mer og det skulle jeg aldri gjort, EL kom en uke senere mest sannsynlig, siden TR kom mye senere den syklusen. Så lurt og fortsette og teste to ganger til dagen. :angelic::rolleyes:

Ok, jeg kan nada om eggløsningstester. Og trenger litt hjelp. Jeg kjøpte en clearblue eggløsningstest som skulle vise mine 2 mest fertile dager. Jeg trodde jeg skulle ha eggløsning på søndag, og tenkte å starte testingen i dag tidlig da jeg ikke hadde mulighet før. MEN natt til i dag fikk jeg eggløsningskramper og gulaktig tykk utflod, slik jeg ofte får rundt eggløsning. Jeg tenker derfor at jeg kanskje har eggløsning nå, tok en eggløsningstest i dag tidlig, men de måler vel bare din egen endring? Eller tar jeg feil? Den ble hverfall negativ. Men kan det være at jeg likevel har eggløsning nå?:angelic::angelic:
EL kramper/slim kan komme noen dager i forveien. Jeg anbefaler deg og teste to ganger til dagen også med clearblue digital. Jeg fikk negativ test på morgen og positiv(blinkende smiley) på kvelden sist. Hadde uansett med de kjennetegnene du har lagt inn aksjer en gang til dagen noen dager frem :cat:

EL kramper/slim kan komme noen dager i forveien. Jeg anbefaler deg og teste to ganger til dagen også med clearblue digital. Jeg fikk negativ test på morgen og positiv(blinkende smiley) på kvelden sist. Hadde uansett med de kjennetegnene du har lagt inn aksjer en gang til dagen noen dager frem :cat:[/QUOTE]

Takk for respons :happy::happy::happy::happy: forsto litt mer av det her nå :D

Last edited:
Fremdeles veldig lite økning her:shifty::shifty:

Vedlegg

• C70A1E79-0E70-4CD3-A063-0F634A1353A8.png
    C70A1E79-0E70-4CD3-A063-0F634A1353A8.png
    2,8 MB · Visninger: 46
Ahh stemmer :finger: Hahaha du er ikke alene. Det er veldig varierende hvor lenge den blinker, noen har den blinkende i 1 uke har jeg lest. Jeg fikk blinkende og la inn aksjer 3 dager på rad ute og teste mer og det skulle jeg aldri gjort, EL kom en uke senere mest sannsynlig, siden TR kom mye senere den syklusen. Så lurt og fortsette og teste to ganger til dagen. :angelic::rolleyes:

EL kramper/slim kan komme noen dager i forveien. Jeg anbefaler deg og teste to ganger til dagen også med clearblue digital. Jeg fikk negativ test på morgen og positiv(blinkende smiley) på kvelden sist. Hadde uansett med de kjennetegnene du har lagt inn aksjer en gang til dagen noen dager frem :cat:

Ååå... sier du det. Men det passer veldig bra med høyere LH nå og med premom side prediksjoner på EL. Får se i helga da. Teste...aksjer...teste...aksjer...osv :dance011

Tok bilde av el-testen fra i går som var på 0,24. den viste 0,52 :wtf: Forstår at det ikke telles siden den er omtrent et døgn gammel;) Noe må man gjøre mens man venter:shy:
Og øve på aksjeinnlegging:dance018

Ååå... sier du det. Men det passer veldig bra med høyere LH nå og med premom side prediksjoner på EL. Får se i helga da. Teste...aksjer...teste...aksjer...osv :dance011
Veldig bra :happy: Spennende!! Gleder meg til og høre hvor lenge du har blinkende smilefjes. :happy
Tok bilde av el-testen fra i går som var på 0,24. den viste 0,52 :wtf: Forstår at det ikke telles siden den er omtrent et døgn gammel;) Noe må man gjøre mens man venter:shy:
Og øve på aksjeinnlegging:dance018
jeg prøvde også på og ta bilde av testen litt senere som hadde andre verdier. Uansett spennende ;)

Hei! Så hyggelig! Ja, jeg er også student og satser HARDT på juni-baby :bookworm::D det hadde passet best på mange måter, med skole og oppstart i bhg det året jeg er ferdig med skolen :joyful: satser på å få jobb med en gang også :hilarious: så slipper jeg å være fattig mer :hilarious:

Haha ser den :hilarious: når jeg tenker på det så skulle nok jeg ha jobbet enda hardere, for nå er jeg redd for at el var enda litt seinere selvom eltesten ble tydelig svakere.. blir ikke klok på denne kvinnekroppen:shifty:
Åh er du ferdig i 2023 da eller? Jeg er jo egentlig det siden jeg er på andre året på bachelor, men klarer ikke velge om jeg skal ta permisjon eller bare fortsette med baby i tillegg.. Jeg heller veeeeldig mot å ta permisjon for den tiden der får man ikke igjen! Men som du sier, så er ikke akuratt stipend noe å bli rik av :wtf:

Joohoo! Endelig første økning i LH! Vel og merke bare 0.15 i premom, men nå er det eeendelig på gang! Føler jeg har ventet i 100 år :wacky: kjenner at det er noe som foregår der nede også syns jeg! :woot:
Wohoo!! :cool05 Har aldri brukt Premom før nå, og det høyeste jeg fikk var 1,33. Men kjente sikkelig elsmerter så tydelig at det skjedde noe, blir bare forvirra av det el slimet:wacky: tester du to ganger om dagen?

Haha ser den :hilarious: når jeg tenker på det så skulle nok jeg ha jobbet enda hardere, for nå er jeg redd for at el var enda litt seinere selvom eltesten ble tydelig svakere.. blir ikke klok på denne kvinnekroppen:shifty:
Åh er du ferdig i 2023 da eller? Jeg er jo egentlig det siden jeg er på andre året på bachelor, men klarer ikke velge om jeg skal ta permisjon eller bare fortsette med baby i tillegg.. Jeg heller veeeeldig mot å ta permisjon for den tiden der får man ikke igjen! Men som du sier, så er ikke akuratt stipend noe å bli rik av :wtf:

Wohoo!! :cool05 Har aldri brukt Premom før nå, og det høyeste jeg fikk var 1,33. Men kjente sikkelig elsmerter så tydelig at det skjedde noe, blir bare forvirra av det el slimet:wacky: tester du to ganger om dagen?

Jeg går dessverre ikke på stipend.. har utdannelse fra før og får ikke mer :banghead: så derfor går jeg deltidstudie og jobber som en gal ved siden av. Det er veldig skummelt dette, for jeg håper så inderlig jeg skal klare å jobbe meg opp til foreldrepenger! Ellers er vi litt fucked :hungover: hehe. Vet jeg får engangsstønad om ikke jeg får til fp. Men det er veeeldig liiiite! :bored: så jeg får bare være frisk! (Jobber i barnehage:nailbiting:) ja, ferdig i 2023 :happy: Men har ikke skole fra mai til november 2022. Så passer bra med baby i juni egentlig!

Last edited:
Da har jeg kommet meg igjennom alle 17 sidene :woot: Ser ut som jeg kan finne det selskapet jeg trenger her, tenker på tester, baby og prøving 24/7 for tiden:knegg:

Dette programmet dere bruker for å leke om bilder, PreMom (?), er det gratis? Har brukt Fertility Friend (det fantes når vi prøvde på førstemann i 2005 :laughing002), men det åpen for forslag til bedre plasser!

Temper også, gjort det etter vi hadde en MA i mai. El testene har så lenge denne syklusen vist at jeg har hatt eggløsning to ganger (aldri opplevd), og er nå på dag tre med positive tester.. Alt er bare tull denne syklusen :sick009 Sex har blitt plikt etter at vi fikk positiv test forrige fredag, og har vært flinke, så på nytt da fra midt i uka her.. Nå er sex blir vanskelig å gjennomføre fordi det har blitt så mye i det siste da testene aldri blir negative igjen :confused1 stakkars mann..
Jeg tror den er på tur til å bli negativ nå, syntes den var litt svakere enn før i dag..

Ang å sjekke svømmere, er det noe man bare kan gjøre uten indikasjon? Mannen testet slik hjemmekit før i sommer, men vet ikke hvor sikker disse er?

Mindel - 36 (straks 37) - PP 5 - B5 - EL 17/9 (?) - IKM 2/10

Da har jeg kommet meg igjennom alle 17 sidene :woot: Ser ut som jeg kan finne det selskapet jeg trenger her, tenker på tester, baby og prøving 24/7 for tiden:knegg:

Dette programmet dere bruker for å leke om bilder, PreMom (?), er det gratis? Har brukt Fertility Friend (det fantes når vi prøvde på førstemann i 2005 :laughing002), men det åpen for forslag til bedre plasser!

Temper også, gjort det etter vi hadde en MA i mai. El testene har så lenge denne syklusen vist at jeg har hatt eggløsning to ganger (aldri opplevd), og er nå på dag tre med positive tester.. Alt er bare tull denne syklusen :sick009 Sex har blitt plikt etter at vi fikk positiv test forrige fredag, og har vært flinke, så på nytt da fra midt i uka her.. Nå er sex blir vanskelig å gjennomføre fordi det har blitt så mye i det siste da testene aldri blir negative igjen :confused1 stakkars mann..
Jeg tror den er på tur til å bli negativ nå, syntes den var litt svakere enn før i dag..

Ang å sjekke svømmere, er det noe man bare kan gjøre uten indikasjon? Mannen testet slik hjemmekit før i sommer, men vet ikke hvor sikker disse er?

Mindel - 36 (straks 37) - PP 5 - B5 - EL 17/9 (?) - IKM 2/10
Hohoho, her er du hjertelig velkommen og som du sier så er det mange av oss som er en smule teste- og aksjegale :hilarious::joyful: ja, premom er gratis og du kan legge inn alt mulig der! Den tar automatiske bilder av testene og gir deg indikasjon på hvor mye LH du har. Jeg tar ikke temp, men ganske sikker på at jeg så at du kan legge inn det også der :D det er litt dritt når sex blir en plikt... men forrige gang la vi inn aksjer for det meste annenhver dag. Det hjalp litt iallefall :p
Lykke til! Vi heier på alle :smug::happy::cat:

Så bra, takk :D lastes den ned til telefonen? Eller via pc? Evt begge kanskje i denne digitale tiden :happy6

Ja, vi har hatt ca hver andre til hver tredje igjennom sommeren, uten resultater.. Så skulle være litt mer målrettet denne perioden. Men da slo altså systemet helt krøll på seg :knegg:

Nå a jeg til mannen ser det ikke blir mer sex denne perioden før vi ønsker det, basta bom laughing6

Siste test så slik ut ikveld (positiv i to dager før nå) så får bare håpe det holder..

Vedlegg

• received_357147229304623.jpeg
    received_357147229304623.jpeg
    5,7 KB · Visninger: 43
Og disse forrige fredag..(med skikkelig positive utover helga, men hadde visst ikke bilder av alt på mobilen).

Vedlegg

• 20210910_124750.jpg
    20210910_124750.jpg
    704,8 KB · Visninger: 37
Last edited:
Så bra, takk :D lastes den ned til telefonen? Eller via pc? Evt begge kanskje i denne digitale tiden :happy6

Ja, vi har hatt ca hver andre til hver tredje igjennom sommeren, uten resultater.. Så skulle være litt mer målrettet denne perioden. Men da slo altså systemet helt krøll på seg :knegg:

Nå a jeg til mannen ser det ikke blir mer sex denne perioden før vi ønsker det, basta bom laughing6

Siste test så slik ut ikveld (positiv i to dager før nå) så får bare håpe det holder..

Kan bli skikkelig slitsomt å legge inn aksjer så ofte. Og noen sier det kan gå ut over kvaliteten på svømmerne…De testene der ser definitivt positive ut på EL. Spør du meg. Jeg lasta ned premom på søndag og legger inn alle EL-testene og er veldig fornøyd da den hjelper deg og tyde EL-testene. Det er gratis og jeg har det på mobil.

Og sånn går nu dagan :wtf: MEN. Samboeren er borte i helga så blir ikke noen aksjer her før tirsdag. Så nå håper jeg på ingen stigning før da :cat:

Vedlegg

• 56BEC5CB-BE84-43A5-A5FB-C5702D9F6EA5.png
    56BEC5CB-BE84-43A5-A5FB-C5702D9F6EA5.png
    995,9 KB · Visninger: 43
Back
Topp