Ikm uke 39-40

Dagens er synkende! Så da håper jeg el er i dag eller i morgen! CD17 i dag, så det er i såfall fremgang fra de andre syklusene.
Hadde ekstremt el smerter i går:woot:
Har time hos gyn på ikm 27/9:nailbiting:

Vedlegg

• Screenshot_20210916-101922_Premom.jpg
    Screenshot_20210916-101922_Premom.jpg
    197 KB · Visninger: 46
Dagens er synkende! Så da håper jeg el er i dag eller i morgen! CD17 i dag, så det er i såfall fremgang fra de andre syklusene.
Hadde ekstremt el smerter i går:woot:
Har time hos gyn på ikm 27/9:nailbiting:

Såå spennende :dance011:dance011
Jeg har idag EL slim, eller mer gelé helt blankt så antar det er EL slim?? Men fortsatt veldig lave verdier på EL tester…Har hørt det kan komme en uke før tiden.

Lite framgang her, samme verdi i dag som i går 0,24:banghead: CD 15 i dag
Når pleier du ha EL? Husk at noen har høyere verdier mer på kvelden:angel7

Jeg og har noe som jeg antar er EL slim. Men tror ikkje jeg har eggløsning før dagene rundt tirsdag vil eg tro. Har ikke testet meg enda. Får tisse på strimmel senere. Men blir så usikker. Vi hadde tenkt å starte å ha sex på lørdag og så ha oss annen hver dag frem til eggløsning. Bør vi heller starte nå? Hmm.. vanskelig

[QUOTE

Når pleier du ha EL? Husk at noen har høyere verdier mer på kvelden:angel7[/QUOTE]

Har ingen anelse siden jeg slutta på pillen 14 august. Hatt en blødning etter det og er den jeg teller utifra nå. Har testa morgen og kveld cd11 og 14, da var verdien lavere på kveld:bookworm:

Jeg og har noe som jeg antar er EL slim. Men tror ikkje jeg har eggløsning før dagene rundt tirsdag vil eg tro. Har ikke testet meg enda. Får tisse på strimmel senere. Men blir så usikker. Vi hadde tenkt å starte å ha sex på lørdag og så ha oss annen hver dag frem til eggløsning. Bør vi heller starte nå? Hmm.. vanskelig

Aldri for tidlig å starte:p

[QUOTE

Når pleier du ha EL? Husk at noen har høyere verdier mer på kvelden:angel7

Har ingen anelse siden jeg slutta på pillen 14 august. Hatt en blødning etter det og er den jeg teller utifra nå. Har testa morgen og kveld cd11 og 14, da var verdien lavere på kveld:bookworm:[/QUOTE]

ja Okay, er alltid litt forvirrende i starten etter pilleslutt. Håper det snart skjer noe da :angelic:

ja ville starta nå om du er rimelig sikker på EL neste uke. :dance011:dance011

Heisann :) jeg hiver meg inn her siden syklusen er blitt lenger pga en kjemisk sist syklus. Så datoene er litt sånn ca;

Mumfies - 32 - pp3 - B2 - EL 14/9 - IKM 29/9

Jeg har testet etter el og fikk peak om kvelden 12/9 og morgningen 13/9 og så negativ på kvelden. så plutselig den 14/9 kom ELslim. Trodde ELslim kom før el, så jeg er litt forvirra og redd for at de aksjene vi har lagt inn 9/9, 11/9 og 13/9 er for lite/for tidlig :nailbiting: og jeg er nå på 2(?) dpo og allerede klar for å teste:hilarious:

Lille ønskebebi er hjertelig velkommen når som helst, men hadde passet veldig bra med termin i juni, for å gå høygravid om sommeren er noe som ikke frister så veldig. Første barn fikk vi i mai og etter en hinsides varm påske osv så syns jeg det var ille med den varmen, gigantisk mage som vokste noe helt ekstremt de siste ukene og både bekkenløsning og bekkenlåsning.. og mtp studier.. er det flere studenter her inne?

Puh! Ja det ble kanskje litt mye greier :p men rekker ikke å besøke forumet så ofte som sist så når jeg først er her så skriver jeg kanskje litt mye :wacky:

Øverste el-test fra idag formiddag, å nederste nå nettop!
Tenker dere den er positiv?
Appen mener mandag:confused013

Startet å legge inn aksjer natt til idag, så da er det ikkeno å si på timinga iallefall:p

1631795697666809236212139611354.jpg

Heisann :) jeg hiver meg inn her siden syklusen er blitt lenger pga en kjemisk sist syklus. Så datoene er litt sånn ca;

Mumfies - 32 - pp3 - B2 - EL 14/9 - IKM 29/9

Jeg har testet etter el og fikk peak om kvelden 12/9 og morgningen 13/9 og så negativ på kvelden. så plutselig den 14/9 kom ELslim. Trodde ELslim kom før el, så jeg er litt forvirra og redd for at de aksjene vi har lagt inn 9/9, 11/9 og 13/9 er for lite/for tidlig :nailbiting: og jeg er nå på 2(?) dpo og allerede klar for å teste:hilarious:

Lille ønskebebi er hjertelig velkommen når som helst, men hadde passet veldig bra med termin i juni, for å gå høygravid om sommeren er noe som ikke frister så veldig. Første barn fikk vi i mai og etter en hinsides varm påske osv så syns jeg det var ille med den varmen, gigantisk mage som vokste noe helt ekstremt de siste ukene og både bekkenløsning og bekkenlåsning.. og mtp studier.. er det flere studenter her inne?

Puh! Ja det ble kanskje litt mye greier :p men rekker ikke å besøke forumet så ofte som sist så når jeg først er her så skriver jeg kanskje litt mye :wacky:

Hei! Så hyggelig! Ja, jeg er også student og satser HARDT på juni-baby :bookworm::D det hadde passet best på mange måter, med skole og oppstart i bhg det året jeg er ferdig med skolen :joyful: satser på å få jobb med en gang også :hilarious: så slipper jeg å være fattig mer :hilarious:

Joohoo! Endelig første økning i LH! Vel og merke bare 0.15 i premom, men nå er det eeendelig på gang! Føler jeg har ventet i 100 år :wacky: kjenner at det er noe som foregår der nede også syns jeg! :woot:

Joohoo! Endelig første økning i LH! Vel og merke bare 0.15 i premom, men nå er det eeendelig på gang! Føler jeg har ventet i 100 år :wacky: kjenner at det er noe som foregår der nede også syns jeg! :woot:

Så bra! Min er på 0,24 cd 15, så nå skal det legges inn aksjer bare for å være sikker:p

Når dere tester etter eggløsning med strimmel. Venter dere litt før dere tar strimmelen ned i urinen? På babyplan står det vell at en skal teste når urinen er mellom 10 og 30 grader. Jeg syns det er så kjedlig å vente:dead:

Så bra! Min er på 0,24 cd 15, så nå skal det legges inn aksjer bare for å være sikker:p

haha aldri for tidlig og starte :dance011

Veldig bra :):smug: er selv på CD13 og har idag 0,36. Ganske lite som skjer her. :hungover: Men ifølge premom er det CD18 og CD19 som er dagene når jeg skal ha stigning. Så på mandag starter jeg meg Clearblue digital i tillegg for å være sikker på at jeg får meg meg det denne perioden :angel11 #testetøs

Når dere tester etter eggløsning med strimmel. Venter dere litt før dere tar strimmelen ned i urinen? På babyplan står det vell at en skal teste når urinen er mellom 10 og 30 grader. Jeg syns det er så kjedlig å vente:dead:
Jeg bruker rfsu, og ikke lest noe om gradene. Jeg stapper de oppi med en gang :hilarious:

Hurra! Så bra :happy: samme her faktisk! 0,21! Men jeg la merke til at jeg jo har tatt bilde feil vei, kontrollstreken på feil side:hilarious: Tok riktig vei nå og fikk utslag:laughing001

haha aldri for tidlig og starte :dance011

Veldig bra :):smug: er selv på CD13 og har idag 0,36. Ganske lite som skjer her. :hungover: Men ifølge premom er det CD18 og CD19 som er dagene når jeg skal ha stigning. Så på mandag starter jeg meg Clearblue digital i tillegg for å være sikker på at jeg får meg meg det denne perioden :angel11 #testetøs
Står at jeg har EL på cd19, så håper det stiger raskt fra nå av! Begynner med CB i morgen tenker jeg :nailbiting: høres ut som du også har planen klar :D

Back
Topp