Ikm uke 39-40

EL i disse tider, og det gjør så vondt:bored: Hadde det sånn sist og. Helt fra EL til TR. Sist gikk jeg på letrozol og nå clomifen. Ubehagelig..

jeg vet ikke hvordan vondt du har. Men jeg har ganske sterke kramper 2-4 dager rundt el:banghead: hadde det aldri før jeg fikk barn. Men den graviditeten shipla organene mine :laughing002 så både livmor og tarmer er påvirket i hormonelle perioder. Sliter også med acne.. :schocked028 så det er noe drit, samtidig føler jeg kanskje det er betryggende å vite at det skjer noe ? At jeg ikke bare tror jeg har el, men faktisk kjenner at det skjer noe

Hopper inn her jeg! :)
Trondheimsjenta - 25 - B1 - PP4 - EL 25/9 - IKM 9/10

CD1 idag etter noen rare dager med det jeg trodde var festeblødning med friskt blod 10 dpo, før tanta kom idag:shifty: Har en dagbok med mer utfyllende informasjon men vi er et par i midten av tjueåra som egentlig bare skulle «se hva som skjer» etter spiraluttak i mai/juni, men for hver måned med negativ test blir vi/jeg mer skuffet og utålmodig.. håper den sitter nå! Hadde en veldig kort syklus på 23 dager bare nå, heldigvis er lutealfasen stabil på 12-13 dager. Satser på tidlig EL denne runden også, sist fikk jeg første positive på CD9! :D

velkommen! Her er gruppen hvor alle optimistisk skal få juni bebis så:laughing002:laughing002

Tiden før EL går sakte… Men nå kan vi ikke ha oss før søndag kveld igjen heller.

kjenner meg også igjen der. Så misunner jeg de med kort syklus, min er på alt fra 30-41 dager :banghead: så lenge og vente mellom hver EL..;)

Min er på over ett år jten medisiner så ja :) Og fort 30+ med medisiner…

Melder meg inn her :chicken:

B82 - 39 - B4 - IVF #2 - IKM ca 10.10

Dagens test fikk high i premom! Elslim og stikking er på plass så jeg håååper egget slipper i morgen!
Gyn sekretæren ringte i dag og sa vi skulle sette opp time til kontroll og videre plan ift prøvene, og at mannen skulle være med. Ho visste ikke noe om prøvene annet enn at det ikke var noe alvorlig feil. Har ikke hørt fra gynekologen så jeg ble jo stressa da.. Tenk at det gikk på første forsøk med førstemann og nå skal vi til oppfølging hos gyn! Æsj altså.. Husker dere da vi var yngre og trodde man ble gravid bare av å ha sex:wacky:

Vedlegg

• 20210915_085702.jpg
    20210915_085702.jpg
    4,9 MB · Visninger: 45
  • Screenshot_20210915-162523_Premom.jpg
    Screenshot_20210915-162523_Premom.jpg
    145,5 KB · Visninger: 42
Dagens test fikk high i premom! Elslim og stikking er på plass så jeg håååper egget slipper i morgen!
Gyn sekretæren ringte i dag og sa vi skulle sette opp time til kontroll og videre plan ift prøvene, og at mannen skulle være med. Ho visste ikke noe om prøvene annet enn at det ikke var noe alvorlig feil. Har ikke hørt fra gynekologen så jeg ble jo stressa da.. Tenk at det gikk på første forsøk med førstemann og nå skal vi til oppfølging hos gyn! Æsj altså.. Husker dere da vi var yngre og trodde man ble gravid bare av å ha sex:wacky:
Spennende da er det bare og legge inn aksjer de neste dagene. Har hørt at spermen er best om morgenen så ville lagt inn aksjer morgen og kveld om dere kan og i noen dager. Og fortsett å test Til verdiene går ned igjen. Masse Lykke til!! :smiley-bounce016
Og Ja husker godt når man var yngre og trodde at alle ble gravide med en gang :sign19

Nå er jeg litt fortvilet her. Kjøpte el-tester i dag, og fikk så vidt antydning til strek (veldig, veldig svak) og en 0,0 i lh-verdi i Premom. Jeg har kjent på murring i dag og i går, og er på cd14, så antok at det var eggløsning. Er det noen andre som har fått 0 på el-test før? Kan den gå fra 0 til peak på noen dager? Kan man få så negativ test, men faktisk ha el? Håper noen flinke damer der ute har noe oppbyggelig info til meg :anyone

Det lurer jeg også på!
Kanskje noen vet?

Kan jeg få se el-testene til flere her?
Forvirra av min egen:dead:

Vedlegg

• 051447A2-7BB8-447C-B5D0-CB58853B8BED.png
    051447A2-7BB8-447C-B5D0-CB58853B8BED.png
    2 MB · Visninger: 48

Masse lykke til! Det verste er at noen få rare situasjoner så blir folk gravid med en gang. Føler det er så tilfeldig av og til:banghead:

Nå er jeg litt fortvilet her. Kjøpte el-tester i dag, og fikk så vidt antydning til strek (veldig, veldig svak) og en 0,0 i lh-verdi i Premom. Jeg har kjent på murring i dag og i går, og er på cd14, så antok at det var eggløsning. Er det noen andre som har fått 0 på el-test før? Kan den gå fra 0 til peak på noen dager? Kan man få så negativ test, men faktisk ha el? Håper noen flinke damer der ute har noe oppbyggelig info til meg :anyone

Kan gå fra 0 til peak på noen timer! Så lurt å teste morgen og kveld i de viktigste dagene:rolleyes: selv kan jeg ha murringer i noen dager før. Har du testa mer?

Spennende da er det bare og legge inn aksjer de neste dagene. Har hørt at spermen er best om morgenen så ville lagt inn aksjer morgen og kveld om dere kan og i noen dager. Og fortsett å test Til verdiene går ned igjen. Masse Lykke til!! :smiley-bounce016
Og Ja husker godt når man var yngre og trodde at alle ble gravide med en gang :sign19

Vi er heldigvis på ferie sammen, så når kidden sover er det bare å henge i:dance011

Hvordan er det med testing av EL om man er litt seint ute? Tror jeg har eggløsning på søndag, men har ikke mulighet til å dra å kjøpe eggløsningstest før fredags morgen. Er dette for seint for å begynne å teste eller går det greit? Kan jeg i såfall kjøpe digital, eller bør jeg velge en annen når jeg tester så seint?

Var full trøkk med 4 årsdag i helga og en mann som jobbet hele helGen. Så var ikke så mye igjen å hente nei HHah :laughing002
Det er lov. Sliten selv jeg og vi hadde bare vanlig helg. Så koselig at du også har en på 4 :)

Vi er heldigvis på ferie sammen, så når kidden sover er det bare å henge i:dance011

så kjekt, kos dere :dance008:cool14:cool05 Her reiser samboeren på andre siden av landet imorgen en uke på jobb imorgen, så jeg krysser fingrer og tær for at EL er sein og ikke kommer før CD21 eller senere :smiley-angelic002 Hvis ikke får jeg ta en snartur opp til han for noen kjappiser:laughing025

Hvordan er det med testing av EL om man er litt seint ute? Tror jeg har eggløsning på søndag, men har ikke mulighet til å dra å kjøpe eggløsningstest før fredags morgen. Er dette for seint for å begynne å teste eller går det greit? Kan jeg i såfall kjøpe digital, eller bør jeg velge en annen når jeg tester så seint?

om du tror du får EL på søndag eller senere hadde jeg personlig kjøpt digital Clearblue. Det er 10 i en pakke. Da kan du kjøpe den som viser blinkende smilefjes og konstant smilefjes. Test morgen og kveld om du vil være 100% sikker. Kan selvsagt kjøpe strimmel også men synes de er liiitt vanskeligere og tyde enn et smilefjes eller ikke smilefjes. Hadde uansett starta og legge inn aksjer allerede nå om dere har mulighet :love017

om du tror du får EL på søndag eller senere hadde jeg personlig kjøpt digital Clearblue. Det er 10 i en pakke. Da kan du kjøpe den som viser blinkende smilefjes og konstant smilefjes. Test morgen og kveld om du vil være 100% sikker. Kan selvsagt kjøpe strimmel også men synes de er liiitt vanskeligere og tyde enn et smilefjes eller ikke smilefjes. Hadde uansett starta og legge inn aksjer allerede nå om dere har mulighet :love017
Ok! Da starter jeg med CB fredag morgen :happy:

Back
Topp