Varierer litt, men forrige syklus var på 28 dager, så tar utgangspunkt i det. Enn der?
syklusen min er på alt fra 33-41 dager Tok en ELtest ikveld 0,57. Jeg begynner nok og teste med clearblue digital også når det nærmer seg en peak.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Varierer litt, men forrige syklus var på 28 dager, så tar utgangspunkt i det. Enn der?
Nå er jeg litt fortvilet her. Kjøpte el-tester i dag, og fikk så vidt antydning til strek (veldig, veldig svak) og en 0,0 i lh-verdi i Premom. Jeg har kjent på murring i dag og i går, og er på cd14, så antok at det var eggløsning. Er det noen andre som har fått 0 på el-test før? Kan den gå fra 0 til peak på noen dager? Kan man få så negativ test, men faktisk ha el? Håper noen flinke damer der ute har noe oppbyggelig info til meg
Tester for første gang og hatt sterkest test på cd9 (cd11 i dag), samtidig har jeg hatt murringer i dag, så blir ikke særlig klok, men tror jeg ikke skal ha el før til helga, så spennende å se om det utvikler seg
hvilken el test har du? jeg er på CD11, og har 0,57 ifølge premom. La den inn på others. Jeg ville testa ned digital test også om jeg var deg. Clearblue skal jeg teste med når peaken nærmer seg topp.
Okei, godt å høre vi er flere som har lav verdi da (selv om min jo er så lav som den kan få blitt). Da er det sikkert helt normalt og hopper plutselig opp for oss! Men vaksinen kan vel påvirke, ja Jeg tok cd2, så det kan nok påvirke her også. Håper vi får tydelig positiv el-test, (etterfulgt av positiv g-test) veldig snart alle sammen er inneLite erfaring dessverre men er på cd 13 selv og nesten null i verdi Den var høyere og har gått ned her Men siden jeg ikke har anelse på sykluslengde og tok vaksine cd 7 så regner jeg med den ikke kommer før neste uke en gang?
Jeg prøver meg på babyplan. Hørt mye bra om de, men ifølge min syklus skal jeg ikke ha EL før CD19 så synes at 0,57 er litt høyt til at det er så lenge til. Men vet aldri med de der syklusene Derfor jeg har Clearblue i tillegg Men de er jo ganske dyre så sløser ikke de så tidligKanskje jeg burde gjøre det, ja! Jeg bruker strimmel fra normal.. hvilken bruker du nå, før du går over til clearblue?
Høres fornuftig ut Dumme meg glemte å legge til el-tester da jeg bestilte g-test og kosttilskudd av babyplan, så ble skuffa jeg jeg ikke fant dem i pakken i dag Men kanskje jeg får bestille babyplan sine og legge til en CB ogsåJeg prøver meg på babyplan. Hørt mye bra om de, men ifølge min syklus skal jeg ikke ha EL før CD19 så synes at 0,57 er litt høyt til at det er så lenge til. Men vet aldri med de der syklusene Derfor jeg har Clearblue i tillegg Men de er jo ganske dyre så sløser ikke de så tidlig
Er noen kjerringråd, men de må bare brukes etter el for hvis ikke kan de hindre el. Så tør ikke bruke de sida jeg aldri vet helt om egget faktisk slipper Om det ikke går på 2-3pp til så vil jeg be om medisiner dersom lutealfasen fortsatt er kort da.Finnes det måter man kan forlenge luteal fasen som kan hjelpe ?
CD 12 og jeg har startet med testingen
Høres fornuftig ut Dumme meg glemte å legge til el-tester da jeg bestilte g-test og kosttilskudd av babyplan, så ble skuffa jeg jeg ikke fant dem i pakken i dag Men kanskje jeg får bestille babyplan sine og legge til en CB også
Jeg synes den så så sterk ut! Må de bli enda sterkere Kan lite om de strimlene og var så fornøyd med min i dag kjenner jeg må kjøpe noen digitale
syklusen min er på alt fra 33-41 dager Tok en ELtest ikveld 0,57. Jeg begynner nok og teste med clearblue digital også når det nærmer seg en peak.
Jeg synes den så så sterk ut! Må de bli enda sterkere Kan lite om de strimlene og var så fornøyd med min i dag kjenner jeg må kjøpe noen digitale
Er noen kjerringråd, men de må bare brukes etter el for hvis ikke kan de hindre el. Så tør ikke bruke de sida jeg aldri vet helt om egget faktisk slipper Om det ikke går på 2-3pp til så vil jeg be om medisiner dersom lutealfasen fortsatt er kort da.
Da var man klar for å prøve igjen etter en langpause
SuperNova2022-PP1–B2-EL14/9-IKM 6/10
Jeg så det og lurte på om du var sliten <3
Aah, spennende da! På snittet ligger jeg nok på syklus over 30 dager, og en sjelden gang over 40. Når jeg ble gravid sist gang i 2018 hadde jeg gått over 50 dager (gikk på p-piller i mange år) har ikke prøvd digital, så du må holde oss oppdatert!