Ikm uke 39-40

Kan gå fra 0 til peak på noen timer! Så lurt å teste morgen og kveld i de viktigste dagene:rolleyes: selv kan jeg ha murringer i noen dager før. Har du testa mer?
Testet igjen på morgen i dag, da fikk jeg litt tydeligere strek, men fortsatt så svak at Premom regnet den som 0:wtf: I kveld var det heeelt hvit, ikke tegn til strek, men drikker ganske mye vann og te, det kan kanskje påvirke (prøvde å finne tenke-emoji her). Men bra den kan endre seg for da! Får håpe el-kanskje bare sen. Har heldigvis nok sengehygge, sånn i tilfelle testene ikke skulle fange det opp! Men hadde vært deilig med en bekreftelse på at jeg fungerer:hilarious:

Kan jeg få se el-testene til flere her?
Forvirra av min egen:dead:
Dette er mine stusslige tester :hilarious: La ikke til den siste, for den var 100% hvit. Sorry hvis jeg legger til bilde feil, skjønte ikke helt hvordan jeg får lagt den direkte inn i meldingen

Vedlegg

• 38BD4E35-EEFE-4204-8D08-AFE0F59C9EBB.jpeg
    38BD4E35-EEFE-4204-8D08-AFE0F59C9EBB.jpeg
    37,7 KB · Visninger: 59
Masse lykke til! Det verste er at noen få rare situasjoner så blir folk gravid med en gang. Føler det er så tilfeldig av og til:banghead:
Veldig frustrerende for oss
så kjekt, kos dere :dance008:cool14:cool05 Her reiser samboeren på andre siden av landet imorgen en uke på jobb imorgen, så jeg krysser fingrer og tær for at EL er sein og ikke kommer før CD21 eller senere :smiley-angelic002 Hvis ikke får jeg ta en snartur opp til han for noen kjappiser:laughing025

Tenker det er verdt turen om el plutselig dukker opp:cool::dance011

Testet igjen på morgen i dag, da fikk jeg litt tydeligere strek, men fortsatt så svak at Premom regnet den som 0:wtf: I kveld var det heeelt hvit, ikke tegn til strek, men drikker ganske mye vann og te, det kan kanskje påvirke (prøvde å finne tenke-emoji her). Men bra den kan endre seg for da! Får håpe el-kanskje bare sen. Har heldigvis nok sengehygge, sånn i tilfelle testene ikke skulle fange det opp! Men hadde vært deilig med en bekreftelse på at jeg fungerer:hilarious:

Noen har seint økende stigning og noen har så rask stigning at de ikke rekker å fange den opp:happy090 Så bare test i vei, helst ikke drikke på 2t før test og test mellom kl 08-23. Forrige pp testa jeg og fikk aldri stigning, før plutselig på cd24:happy090 Har du ujevn syklus?

Dette er mine stusslige tester :hilarious: La ikke til den siste, for den var 100% hvit. Sorry hvis jeg legger til bilde feil, skjønte ikke helt hvordan jeg får lagt den direkte inn i meldingen

Det er jo fremgang! Jeg synes denne premom appen er meget fascinerende, type 0,01 i forskjell på om jeg tar bilde av testen etter 10 min eller 1 time. I godt eller dårlig lys osv :happy:

her begynte det bra, men gikk nedover. Haha ;) Gidder ikke teste mer enn en gang til dagen for her skjer det veldig lite :angel8

Vedlegg

• C8FEC1F3-1A39-435A-8AE5-AB2016CC2D8D.jpeg
    C8FEC1F3-1A39-435A-8AE5-AB2016CC2D8D.jpeg
    117,7 KB · Visninger: 47
xsmile9
Noen har seint økende stigning og noen har så rask stigning at de ikke rekker å fange den opp:happy090 Så bare test i vei, helst ikke drikke på 2t før test og test mellom kl 08-23. Forrige pp testa jeg og fikk aldri stigning, før plutselig på cd24:happy090 Har du ujevn syklus?
Takk for god info og tips! Får prøve og drikke litt mindre i morgen da :happy: Har ujevn syklus nå kanskje.. Har kun hatt én syklus etter pilleslutt. Men ser i gammel Flo logg at forrige gang jeg sluttet gikk jeg rett i relativt regelmessig (mellom28-32 dager lange) :) Deler resultatet i morgen også jeg!

Det er jo fremgang! Jeg synes denne premom appen er meget fascinerende, type 0,01 i forskjell på om jeg tar bilde av testen etter 10 min eller 1 time. I godt eller dårlig lys osv :happy:
Bra du sier det! Siden Premom bare rater alle som 0 ble jeg usikker på om jeg bare så syner :hilarious: Kanskje jeg skal prøve annet lys i morgen da, se om det gjør noe forskjell :cat:

Du tror ikke den plutselig kan hoppe opp igjen da? Eller tror du el-har vært alt?

ganske sikker på at den kommer til og stige igjen ja om en uke ca. Har syklus på 30-40 dager så om den hadde gått meg hus forbi hadde det da vært 24 dager, meeeen vet jo aldri den kroppen lurer meg såå trill rundt :wtf::wtf:

ganske sikker på at den kommer til og stige igjen ja om en uke ca. Har syklus på 30-40 dager så om den hadde gått meg hus forbi hadde det da vært 24 dager, meeeen vet jo aldri den kroppen lurer meg såå trill rundt :wtf::wtf:
Er ikke godt å si alltid! Men høres ut som den kommer snart da! Gleder meg til dpo-dagene nå jeg! Å «diskutere» symptomer og håpe hehe:hilarious:

Bra du sier det! Siden Premom bare rater alle som 0 ble jeg usikker på om jeg bare så syner :hilarious: Kanskje jeg skal prøve annet lys i morgen da, se om det gjør noe forskjell :cat:
Og i dag er det ikke hint til strek engang! Selv om det er på morgen.. men tror jeg har lest et sted at verdien er høyest på ettermiddagen, så får vente å se da! Men ser ikke ut som det går riktig vei:bored:

Vedlegg

• 651E7218-4F83-4AD0-B841-3145A76F268B.jpeg
    651E7218-4F83-4AD0-B841-3145A76F268B.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 48
I dag er dagen for eggløsning, og jeg blør friskt blod! :bored:Aldri hendt før. Må legge til at jeg går på clomifen.. Om jeg har effekt av clomifen vil vise seg på blodprøve neste uke.

Trodde EL var for noen dager siden da det kom eggløsningsslim den 12/9. Vi hadde sex 13/9. I går 15/9 kom det igjen eggløsningsslim. Vi hadde ikke tid til sex,og det har vi ikke i dag heller så jeg tror denne PP er over for denne gang :dead::joyful:

I dag er dagen for eggløsning, og jeg blør friskt blod! :bored:Aldri hendt før. Må legge til at jeg går på clomifen.. Om jeg har effekt av clomifen vil vise seg på blodprøve neste uke.

Så spesielt. Det kan jo være fordi du går på Clomifen?

Trodde EL var for noen dager siden da det kom eggløsningsslim den 12/9. Vi hadde sex 13/9. I går 15/9 kom det igjen eggløsningsslim. Vi hadde ikke tid til sex,og det har vi ikke i dag heller så jeg tror denne PP er over for denne gang :dead::joyful:

svømmerne :sign17:sign19 kan jo leve noen døgn, så krysser fingrer for at de lever oppi der da :wav

Back
Topp