Ikm uke 39-40

Når dere tester etter eggløsning med strimmel. Venter dere litt før dere tar strimmelen ned i urinen? På babyplan står det vell at en skal teste når urinen er mellom 10 og 30 grader. Jeg syns det er så kjedlig å vente:dead:
Det har jeg aldri visst noe om. Hvorfor det? Man kan jo velge å holde de under tissestrålen direkte eller i en kopp med tiss. Står det noe om hvorfor? Jeg har aldri ventet og fått riktig resultat.

Hallo:happy: Slenger meg med i samtalen igjen jeg!

Hvordan er det med dere her inne og det «beryktede» eggløsningsslimet? Jeg har hørt noen si at de ikke har lagt merke til det/ikke hatt synlig, og likevel blitt gravide. Men mange steder står det jo at dette er helt avgjørende. Jeg skal i følge Flo ha eggløsning på onsdag (men sluttet på pillene i juli, og kun hatt en syklus, så kan selvsagt være feil), men kjenner på andre symptomer på eggløsning, «murring» i korsryggen , litt ømme pupper, men ikke noe slim:( Så andres erfaringer taes i mot med glede (særlig de som har blitt preggo uten å se noe el-slim) :anyone:angel8:smiley-angelic001

Jeg merker aldri noe til eggløsning, hverken smerter eller slim før etter førstemann kom å mensen var tilbake:D

CD2 her og jeg begynner å bli gira på EL-testing, dagene går så saaakte i mensenland :hilarious: Sist fikk jeg første positive test CD9, håper det gjentar seg! I mellomtiden la jeg inn denne bestillingen på Amazon, denne runden skal jeg ikke spare på testene :D

C787266B-8350-4FE1-92B8-0704955D1A71.jpeg

Enda 5-6 dager minst til EL, tenker begynne teste i løpet av helgen :) Begynner nok tempe i løpet av helgen også.

Skulle ha EL i går, men merket ikke noe til det. Ikke smerter eller ELslim.. Men har hatt det noen dager før.. Så spørs om EL var før den såkalte ELdageno_O Men har lagt inn aksjer, men ikke på EL dagen.

CB blinker smilefjes på morgenurin i dag på CD 14! Jeg sovna så fort i går kveld, at aksjene ikke ble lagt inn.... men uansett så er det nå og framover som er viktigst :nailbiting::hilarious: hurra!

Holder meg til babyplan sine den runden her, men kjøper nok noen cb til å dobbeltsjekke med neste runde eventuelt:D

CB blinker smilefjes på morgenurin i dag på CD 14! Jeg sovna så fort i går kveld, at aksjene ikke ble lagt inn.... men uansett så er det nå og framover som er viktigst :nailbiting::hilarious: hurra!
Wooow allerede??!!! Hva har babyplan sine sagt med tanke på verdier i appen?

Det har jeg aldri visst noe om. Hvorfor det? Man kan jo velge å holde de under tissestrålen direkte eller i en kopp med tiss. Står det noe om hvorfor? Jeg har aldri ventet og fått riktig resultat.

Det stod ingenting om hvorfor.. hmm
Jeg fant bruksanvisning på baby plan på nettet og tok screenshot. Men jeg fant ikkje bruksanvisningen til metode sin eggløsning test. Meiner det sto det samme på den og :)
Men da gidder ikke jeg heller å vente:p

Vedlegg

• Screenshot_20210917-115843_Office.jpg
    Screenshot_20210917-115843_Office.jpg
    215 KB · Visninger: 40
Wooow allerede??!!! Hva har babyplan sine sagt med tanke på verdier i appen?
Jeg bruker ikke babyplan, men rfsu i appen. Den tar jeg i kveld. Veldig spent på hva den sier nå! Den må jo nesten skyte i været den da?
CB testen står at skal ta på mårran, mens rfsu mellom 10.00 og 20.00... så den tar jeg nok i 5 tia tror jeg.
Er på jobb nå, men er jo det eneste jeg tenker på :hilarious: tenker på når vi får aksjene lagt (mtp om når kodden sovner osv :hilarious:) og hva som skjer på test i mårra osv. Den skal vel blinke i 2 dager og ha fast smilefjes i 2 dager etterpå og så blank, tror jeg?:chicken:

Ok, jeg kan nada om eggløsningstester. Og trenger litt hjelp. Jeg kjøpte en clearblue eggløsningstest som skulle vise mine 2 mest fertile dager. Jeg trodde jeg skulle ha eggløsning på søndag, og tenkte å starte testingen i dag tidlig da jeg ikke hadde mulighet før. MEN natt til i dag fikk jeg eggløsningskramper og gulaktig tykk utflod, slik jeg ofte får rundt eggløsning. Jeg tenker derfor at jeg kanskje har eggløsning nå, tok en eggløsningstest i dag tidlig, men de måler vel bare din egen endring? Eller tar jeg feil? Den ble hverfall negativ. Men kan det være at jeg likevel har eggløsning nå?:angelic::angelic:

Back
Topp