Peak i PreMom i kveld på 1.32
da er det bare og legge inn aksjer. Hvilken CD og når er er IKM?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
da er det bare og legge inn aksjer. Hvilken CD og når er er IKM?
CD14. Hadde 0.25 i dag på morgenkvisten, så glad jeg begynte å teste to ganger om dagen fra og med i går. IKM er 4. oktober i følge PreMom. Hatt syklus på 28 dager de to siste syklusene (før det alt fra 28 til 35), men ser ut som de to dosene med vaksine stabiliserte syklusen på 28 (hadde 28 før forrige graviditet)
Haha, ja digg å kanskje kunne pakke ned bind og tamponger for godt... på en god stund
Og sånn går nu dagan MEN. Samboeren er borte i helga så blir ikke noen aksjer her før tirsdag. Så nå håper jeg på ingen stigning før da
Akkurat lagt inn en drøss med aksjer! Ligger nå på sofaen og ser på Pretty Woman (alene... han HATER den filmen ) og syns jeg kjenner litt murring i høyre eggstokk! Sånn bittelitt! glemte også å si at elslimet er godt i gang med ganske sticky og litt hvitere farge enn helt gjennomsiktig. Er ikke det et godt tegn da? Husker ikke helt åssen det er igjen jeg!Ja mener den planen er good to go hold meg oppdatert
Da har jeg kommet meg igjennom alle 17 sidene Ser ut som jeg kan finne det selskapet jeg trenger her, tenker på tester, baby og prøving 24/7 for tiden
Dette programmet dere bruker for å leke om bilder, PreMom (?), er det gratis? Har brukt Fertility Friend (det fantes når vi prøvde på førstemann i 2005 ), men det åpen for forslag til bedre plasser!
Temper også, gjort det etter vi hadde en MA i mai. El testene har så lenge denne syklusen vist at jeg har hatt eggløsning to ganger (aldri opplevd), og er nå på dag tre med positive tester.. Alt er bare tull denne syklusen Sex har blitt plikt etter at vi fikk positiv test forrige fredag, og har vært flinke, så på nytt da fra midt i uka her.. Nå er sex blir vanskelig å gjennomføre fordi det har blitt så mye i det siste da testene aldri blir negative igjen stakkars mann..
Jeg tror den er på tur til å bli negativ nå, syntes den var litt svakere enn før i dag..
Ang å sjekke svømmere, er det noe man bare kan gjøre uten indikasjon? Mannen testet slik hjemmekit før i sommer, men vet ikke hvor sikker disse er?
Mindel - 36 (straks 37) - PP 5 - B5 - EL 17/9 (?) - IKM 2/10
Kanskje greit at det ikke er mer utslag nå når han er borte? Hvilken syklusdag bruker du ha ha eggløsning på? Har lest over tråden, men husker ikke slike detaljer dessverre
Hæh 5.000? For å teste svømmerne? Galneste jeg har hørt. Så dyrt!!!hjemmekit er ikke noe bra. Vi fikk tilbudet om å gjøre det privat da det var lang ventetid offentlig. Valgte å ta offentlig. Men det er altså bare å dra til en privat gynekolog og si dere vil ha det sjekka, trooor det koster 5000kr om jeg ikke husker helt feil
Haha høres ut som en perfekt fredagskveld det da det er blankt i begynnelsen og litt mer hvitere etterhvert har jeg også lest. Ikke slit dere helt ut, må holde kvalitet på svømmerne Hørt at sæden er best om morgenene.. hva gjør du etterpå? Ligger med beina opp til veggen eller ei pute under rumpa?Akkurat lagt inn en drøss med aksjer! Ligger nå på sofaen og ser på Pretty Woman (alene... han HATER den filmen ) og syns jeg kjenner litt murring i høyre eggstokk! Sånn bittelitt! glemte også å si at elslimet er godt i gang med ganske sticky og litt hvitere farge enn helt gjennomsiktig. Er ikke det et godt tegn da? Husker ikke helt åssen det er igjen jeg!
Gratis offentlig så klart, men privat koster detHæh 5.000? For å teste svømmerne? Galneste jeg har hørt. Så dyrt!!!
Ja det var ekstremtGratis offentlig så klart, men privat koster det
Skjønner ikke tallene uten appen, men det høres bra ut? Hvordan legger dere inn aksjer mtp peak nå? Og i dagene før? Kanskje vi kan lære noe til neste pp si vi ikke sliter oss ut
Haha, drømmekveld vi spiste Taco tidligere i kveld da, sammen med 3åringen.Haha høres ut som en perfekt fredagskveld det da det er blankt i begynnelsen og litt mer hvitere etterhvert har jeg også lest. Ikke slit dere helt ut, må holde kvalitet på svømmerne Hørt at sæden er best om morgenene.. hva gjør du etterpå? Ligger med beina opp til veggen eller ei pute under rumpa?
Heisann jeg hiver meg inn her siden syklusen er blitt lenger pga en kjemisk sist syklus. Så datoene er litt sånn ca;
Mumfies - 32 - pp3 - B2 - EL 14/9 - IKM 29/9
Jeg har testet etter el og fikk peak om kvelden 12/9 og morgningen 13/9 og så negativ på kvelden. så plutselig den 14/9 kom ELslim. Trodde ELslim kom før el, så jeg er litt forvirra og redd for at de aksjene vi har lagt inn 9/9, 11/9 og 13/9 er for lite/for tidlig og jeg er nå på 2(?) dpo og allerede klar for å teste
Lille ønskebebi er hjertelig velkommen når som helst, men hadde passet veldig bra med termin i juni, for å gå høygravid om sommeren er noe som ikke frister så veldig. Første barn fikk vi i mai og etter en hinsides varm påske osv så syns jeg det var ille med den varmen, gigantisk mage som vokste noe helt ekstremt de siste ukene og både bekkenløsning og bekkenlåsning.. og mtp studier.. er det flere studenter her inne?
Puh! Ja det ble kanskje litt mye greier men rekker ikke å besøke forumet så ofte som sist så når jeg først er her så skriver jeg kanskje litt mye
Pionb -32 -pp2 -B1 - el 24.9 ikm 8.10