Ikm uke 39-40

PP 11 :blackeye: gynekologen har troa på samboeren min så vi satser veldig på IVF. Men er ikke sædkvaliteten god så er det flere ulike måter å gå videre på, så da blir det å booke ny time hos gynekologen og lage en plan på hvordan vi vil gjøre det videre :)
Jeg har kraftig endometriose og har alt operert og gjort diverse under prøveperioden for å kunne bli gravid, så det har alltid ligget i kortene at det er stor sjanse for IVF.
Håper det ordner seg for dere :Heartbigred

Da har testetøsa bestilt 10 strimler og 3 staver fra babyplan:laughing001 så har vi vel nok til noen pp. (Kaster sikkert vekk alle på 1) men de skal jo bli positive uansett så like greit å få se den rosa streken ofte :angelic: #optimist​
håper det går en av de neste månedene for deg. Jeg har nå lasta ned premom appen og er på CD11 idag og fikk da 0,44 , men la den visst inn feil plass, på easyhome, det er babyplan strips så den skal på others og da kan den få andre verdier har jeg hørt. Synes 0,44 var ganske høyt til og bare være på CD11 da jeg antar EL ikke før CD19 så tar nok den appen litt med en klype salt og tester meg når det nærmer seg mer med clearblue også :cool: #testetøs ;)

CD 12 og jeg har startet med testingen :-)

Vedlegg

• 04147561-3521-4A2E-B37E-31C8160A5C96.jpeg
    04147561-3521-4A2E-B37E-31C8160A5C96.jpeg
    547,1 KB · Visninger: 54
håper det går en av de neste månedene for deg. Jeg har nå lasta ned premom appen og er på CD11 idag og fikk da 0,44 , men la den visst inn feil plass, på easyhome, det er babyplan strips så den skal på others og da kan den få andre verdier har jeg hørt. Synes 0,44 var ganske høyt til og bare være på CD11 da jeg antar EL ikke før CD19 så tar nok den appen litt med en klype salt og tester meg når det nærmer seg mer med clearblue også :cool: #testetøs ;)

Haha. Ja kan ikke stole på noe alene :laughing002

regnes fra første dag i siste mens :smiley-angelic003 Tar du EL tester?

Det vet jeg;) Har hatt en blødning/mensen etter pilleslutt så regner derifra. Men hvor lang syklus det blir har jeg ingen anelse om:banghead:
Startet tidlig med tester bare for å følge med. Ser ikke så lovende ut ennå:confused:

Vedlegg

• 66EAB3CA-7ED0-43BD-A58F-539C7DD426A7.png
    66EAB3CA-7ED0-43BD-A58F-539C7DD426A7.png
    1,8 MB · Visninger: 58
Det vet jeg;) Har hatt en blødning/mensen etter pilleslutt så regner derifra. Men hvor lang syklus det blir har jeg ingen anelse om:banghead:
Startet tidlig med tester bare for å følge med. Ser ikke så lovende ut ennå:confused:

ahh da skjønner jeg. Blir spennende og se. Jeg også startet tidlig for å se. Kjekt og sammenligne :happy:

Da var man klar for å prøve igjen etter en langpause ❤️
SuperNova2022-PP1–B2-EL14/9-IKM 6/10

Nå er jeg litt fortvilet her. Kjøpte el-tester i dag, og fikk så vidt antydning til strek (veldig, veldig svak) og en 0,0 i lh-verdi i Premom. Jeg har kjent på murring i dag og i går, og er på cd14, så antok at det var eggløsning. Er det noen andre som har fått 0 på el-test før? Kan den gå fra 0 til peak på noen dager? Kan man få så negativ test, men faktisk ha el? Håper noen flinke damer der ute har noe oppbyggelig info til meg :anyone

Hiver meg på her:happy: Har tidligere hatt nokså lange og uregelmessige sykluser (29-36 dager) men etter en lang stund uten mens pga spiral vet jeg lite om hvordan det er nå. Så jeg tar utgangspunkt i en syklus på 32 dager☺️

Høstdrøm - PP1 - B3 - EL 15/9 - IKM 2/10

Last edited:
FW - 27 - PP11 - B0 - EL 19/9 - IKM 3/10

Da slenger jeg meg på og gir en liten introduksjon :happy:
Oktober 2020 fikk vi beskjed om at vi måtte forte oss å få barn, om vi ville ha. Dette grunnet at livmoren min er blitt veldig skadet grunnet kraftig endometriose. Mars 2021 måtte jeg inn til operasjon da endometriosen hadde tettet begge eggledere. Endte med å måtte fjerne den ene og gynekolog var redd kanskje eggstokkene hadde blitt noe skadet. Samboeren min tok sædprøve nå i august, og vi venter spent på svar. Har han gode sædkvalitet blir det IVF, om han har dårlig sædkvalitet sa gynekologen vi må gjøre dette på en litt annen måte.

Jeg er barnevernspedagog og samboeren min er barnehagelærer. Vi ønsker så veldig å få barn så vi håper virkelig det klaffer denne PP :talk017
Sender masse gode tanker og håper det ordner seg for dere! :Heartred

Nå er jeg litt fortvilet her. Kjøpte el-tester i dag, og fikk så vidt antydning til strek (veldig, veldig svak) og en 0,0 i lh-verdi i Premom. Jeg har kjent på murring i dag og i går, og er på cd14, så antok at det var eggløsning. Er det noen andre som har fått 0 på el-test før? Kan den gå fra 0 til peak på noen dager? Kan man få så negativ test, men faktisk ha el? Håper noen flinke damer der ute har noe oppbyggelig info til meg :anyone

Tester for første gang og hatt sterkest test på cd9 (cd11 i dag), samtidig har jeg hatt murringer i dag, så blir ikke særlig klok, men tror jeg ikke skal ha el før til helga, så spennende å se om det utvikler seg :)

Lite erfaring dessverre men er på cd 13 selv og nesten null i verdi:bored: Den var høyere og har gått ned her:shifty: Men siden jeg ikke har anelse på sykluslengde og tok vaksine cd 7 så regner jeg med den ikke kommer før neste uke en gang?

Eggløsning i dag!! Positiv test i går og i morges og skikkelig eggløsningssmerter i dag, så det var ikke noe tvil. Håper bare vi klarte det, siden jeg trodde det var over ut med denne syklusen... På'n igjen med å telle dpo fra i morgen.

Back
Topp