Blah! Nå må tanta bare gjøre seg ferdig ass! Savner sex (og prøving da) Denne PP skal det klines til med annen hver dag i ukesvis
Cd 7 og 5 dager igjen til fertilt vindu / 7-8 til el. Nå skal aksjer legges fremover hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blah! Nå må tanta bare gjøre seg ferdig ass! Savner sex (og prøving da) Denne PP skal det klines til med annen hver dag i ukesvis
Prøver og Håper - 29 - pp4 - B1 - EL 13/9 - IKM 27/9
Første gangen jeg har testet etter EL, og dette er PP4 etter MA i påska. Krysser fingrene for at dette er prøveperioden for oss
Mammaentil1 - 33 - b2 - pp3 - el ca 24/9 - ikm 7/10?
melder meg inn her, men syklus har vært
Litt tullete etter vaksine, så mulig el blir forsinket denne pp og. Blir EL senere enn 24, så skal det mye til å klaffe denne runden, ettersom samboeren skal bort hele uke 39. så krysser fingrene for at el kommer til normal tid
Maya28- 28 - PP2 -B1 - EL 24 - IKM 8/10
har dere samleie annenhver dag eller hver dag rundt EL? Noen som har fått partner til og teste kvalitet på svømmerne?
Hopper inn her, jeg da, siden vaksinen rota til syklusen, så jeg fikk en megaforsinket eggløsning. Har blødd noen dager, gammelt blod og trodde mensen var på vei, men så plutselig kom det blankt elslim og positiv test. Er på cd 30 nå.
Cornelialill - 30 - PP10 - B2 - EL 14.09 - IKM 28.09
Hallo Slenger meg med i samtalen igjen jeg!
Hvordan er det med dere her inne og det «beryktede» eggløsningsslimet? Jeg har hørt noen si at de ikke har lagt merke til det/ikke hatt synlig, og likevel blitt gravide. Men mange steder står det jo at dette er helt avgjørende. Jeg skal i følge Flo ha eggløsning på onsdag (men sluttet på pillene i juli, og kun hatt en syklus, så kan selvsagt være feil), men kjenner på andre symptomer på eggløsning, «murring» i korsryggen , litt ømme pupper, men ikke noe slim Så andres erfaringer taes i mot med glede (særlig de som har blitt preggo uten å se noe el-slim)
Haha Uff, nei sikkert veldig greit å ikke kjenne så etter alt mulig. Mister nesten mote før vi har prøvd jeg så Så tar det som et godt tegn at du ikke har lagt merke til detjeg har aldri lgt merke til dette.
Jeg kjenner el, innbiller meg at jeg kjenner egge slippe. Men kjenner ihvertfall el. Så har ikke fokusert så mye på slimet. Med forrige man la vi uplanlagt inn aksjer en gang etter sykdomsperiode i el vinduet. Så vet ikke om det heller men bør kanskje begynne p kjenne etter da
Haha Uff, nei sikkert veldig greit å ikke kjenne så etter alt mulig. Mister nesten mote før vi har prøvd jeg så Så tar det som et godt tegn at du ikke har lagt merke til det
Uff, ja! Har det likt. Mannen kunne ønske seg en jente til, men er jo veldig skummelt å stoppe aksjene kanskje litt for tidlig til å klare det, når vi har så få sjanser! Men så tenker jeg at jeg må prioritere et barn til nå.. og må jeg utsette skolen 1 år, så må jeg det. MEN det er absolutt IKKE ønskelig! Nå får det være nok skole5 dager til fertilitet vindu- 7-8 til el begynner idag med aksje legging, greit å få øvd litt neida, men vi satser på annenhver dag, mer om vi ønsker. Har jo lest at «jentesvømmere» er tregere enn gutta. Så er jo litt frista til å teste lykken på å ikke ha el dagen men vet ikke om jeg syns vi har luksusen til det. Har en gutt fra før så hadde vært moro med en av hver hehe. Blir selvsagt glad uansett. Så vi får se. Har ett smalt vindu når det passer p klaffe mtp skole. Visst ikke må vi vente ett - to år til
Hahah ja ser den! Det er nok en veldig god start, ja Håper det går fort for dere! Tipper det
Jaaa. Kjenner også at ideen om å grafse rundt nedi oppi der er litt ubekvem. Men visst ikke der klaffer nå så kanskje man tyr til både det ene og det andre vi traff på pp 3 forrige gang. Uten at vi trodde vi Fikk brukt den pp. Så jeg håper Jo at det ikke skal gå lenger nå selvsagt. Optimist som jeg er. Men så er jeg 5 år eldre og 20kg tyngre så hvem vet prøver å ta det st jeg kjenner el og har stabil syklus på 28-30 dager som ett godt tegn
Uff, ja! Har det likt. Mannen kunne ønske seg en jente til, men er jo veldig skummelt å stoppe aksjene kanskje litt for tidlig til å klare det, når vi har så få sjanser! Men så tenker jeg at jeg må prioritere et barn til nå.. og må jeg utsette skolen 1 år, så må jeg det. MEN det er absolutt IKKE ønskelig! Nå får det være nok skole
Samme her også, jeg kan ikke fortelle at jeg har eggløsning før vi har hatt oss
Vi har ikke hatt noe opplegg de gangene det har blitt graviditet av det. Med første var han på tur ved forventet el, så var heldig noen dager før el, med nr 2 er det ingen av oss som husker å ha hatt sex Her får også mannen helt sperrer om han tror jeg prøver å treffe el, så her må alt skje subtilt.
5 dager til fertilitet vindu- 7-8 til el begynner idag med aksje legging, greit å få øvd litt neida, men vi satser på annenhver dag, mer om vi ønsker. Har jo lest at «jentesvømmere» er tregere enn gutta. Så er jo litt frista til å teste lykken på å ikke ha el dagen men vet ikke om jeg syns vi har luksusen til det. Har en gutt fra før så hadde vært moro med en av hver hehe. Blir selvsagt glad uansett. Så vi får se. Har ett smalt vindu når det passer p klaffe mtp skole. Visst ikke må vi vente ett - to år til
Hallo Slenger meg med i samtalen igjen jeg!
Hvordan er det med dere her inne og det «beryktede» eggløsningsslimet? Jeg har hørt noen si at de ikke har lagt merke til det/ikke hatt synlig, og likevel blitt gravide. Men mange steder står det jo at dette er helt avgjørende. Jeg skal i følge Flo ha eggløsning på onsdag (men sluttet på pillene i juli, og kun hatt en syklus, så kan selvsagt være feil), men kjenner på andre symptomer på eggløsning, «murring» i korsryggen , litt ømme pupper, men ikke noe slim Så andres erfaringer taes i mot med glede (særlig de som har blitt preggo uten å se noe el-slim)
Takk for at du deler erfaringen din så kjedelig at det stoppet opp såpass lenge da! Men bra hormonpillene fikk ordnet opp! Tar du el-tester for å finne el nå eller?
jeg slutta på pilla ifjor sommer og hadde to sykluser før det stoppa opp i 6 måneders Det var bare kroppen som ikke forstod at jeg skulle ha EL. Begynte på hormonpiller og etter to perioder var syklusen tilbake, dog endel uregelmessig nå for tiden xd jeg merker heller ingenting til EL som noen sier de gjør. Gynekolog sier det er veldig individuelt
Takk for at du deler erfaringen din så kjedelig at det stoppet opp såpass lenge da! Men bra hormonpillene fikk ordnet opp! Tar du el-tester for å finne el nå eller?
Ja, nummer 2 kom før jeg fikk tilbake mens. Og var lite sex da, eldste med kolikk og under åretMorsomt at dere ikke husker xd Hehe. Men kjekt det klaffa for dere <3 Heldig!!