Ikm uke 39-40

Blah! Nå må tanta bare gjøre seg ferdig ass! Savner sex (og prøving da) :hilarious: Denne PP skal det klines til med annen hver dag i ukesvis :p:p

Imorgen er siste dag med femar, men har sen EL så eggløsning er nok ikke før om 1,5 uke… Og så kommer jo de kjedelige venteukene.

Tenkte å begynne i morgen :wacky: Aldri testet etter el før og får ikke så mye smerter rundt el (gjorde det en periode etter forrige graviditet, men nå ikke nok til å si «EGGLØSNING!!» :joyful:) Flo appen mener el kommer i løpet av neste helg :nailbiting:
Ja, ikke sant! Jeg tror jeg kjenner eggløsning godt enda, men gjorde det ikke før forrige graviditet! Premom appen sier at el er rett over neste helg, men jeg kan ikke stole på appene, siden syklusen mine har vært forskjellige i det siste. Alt fra 29-36 dager :banghead: veeeeldig spennende dette! :nailbiting:

Hei! Jeg kommer til å melde meg inn i denne IKM-gruppa. Trenger bare hjelp fra noen litt mer erfarne eggløsnings-testere. Er eggløsning i morgen og 1DPO på mandag? Vi la inn aksjer nå i dag tidlig, rett etter at jeg testet i dag tidlig.

Så spennende dette er!!!

Vedlegg

• 95BCB6B3-B19A-43E2-9DA5-72339D97CFA3.jpeg
    95BCB6B3-B19A-43E2-9DA5-72339D97CFA3.jpeg
    561,1 KB · Visninger: 78
Mammaentil1 - 33 - b2 - pp3 - el ca 24/9 - ikm 7/10?

melder meg inn her, men syklus har vært
Litt tullete etter vaksine, så mulig el blir forsinket denne pp og. Blir EL senere enn 24, så skal det mye til å klaffe denne runden, ettersom samboeren skal bort hele uke 39. så krysser fingrene for at el kommer til normal tid :angelic:

Hei! Jeg kommer til å melde meg inn i denne IKM-gruppa. Trenger bare hjelp fra noen litt mer erfarne eggløsnings-testere. Er eggløsning i morgen og 1DPO på mandag? Vi la inn aksjer nå i dag tidlig, rett etter at jeg testet i dag tidlig.

Så spennende dette er!!!

Jeg ville tolket det sånn! Lykke til :love7

Noen fler som er litt smågale og begynt å teste etter EL? :joyful: jeg blir passe gal av å vente... såååå... første test røyk i kveld :wacky: gøy å prøve strimlen og gøy å legge inn i premom appen :joyful:

Første gang jeg prøver med EL tester:bookworm:

Vedlegg

• ACCAD071-2B2B-4FC9-B959-A0527A8227C3.png
    ACCAD071-2B2B-4FC9-B959-A0527A8227C3.png
    1,3 MB · Visninger: 70
Prøver og Håper - 29 - pp4 - B1 - EL 13/9 - IKM 27/9

Første gangen jeg har testet etter EL, og dette er PP4 etter MA i påska. Krysser fingrene for at dette er prøveperioden for oss ❤️

Siste dag med femar idag, da er det bare vente vente på eggløsning. Forvente om 9-11 dager.

Hvor er folk i syklusen nå? Begynt å teste?
Jeg er på cd14, strimlene er svakt stigende, el slim har begynt å komme:angelic: Håååper på el ila uka. Ikm er jo på cd28, så el må komme snart for å gi lang nok lutealfase.

Hvor er folk i syklusen nå? Begynt å teste?
Jeg er på cd14, strimlene er svakt stigende, el slim har begynt å komme:angelic: Håååper på el ila uka. Ikm er jo på cd28, så el må komme snart for å gi lang nok lutealfase.

CD10, begynte å teste i går. Svake enda, men første syklus med testing etter el, så veldig spennende. Litt variende på ikm, men ca c28-30

Da var dose 2 satt! :wtf: Er på cd5 nå, håper vaksina ikke kludrer til el og syklus for mye, for a mor er utålmodig etter MA :p (jeg skulle vært halvveis nå:sorry:)

CD 10 og begynt å teste, men ikke testet i dag enda. Ikke fått noe svakt på de enda, men kanskje i kveld? Syns kanskje jeg merket at el.slimet er så smått kommet også :joyful: får se. Veldig spennende dette altså! :happy:

Syklusdag 8 eller 9, husker ikke :P

Har eggløsning først neste tirsdag/onsdag, men trener i mellomtiden ;)

har dere samleie annenhver dag eller hver dag rundt EL? :angelic: Noen som har fått partner til og teste kvalitet på svømmerne?

Back
Topp