Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, ikke sant! Jeg tror jeg kjenner eggløsning godt enda, men gjorde det ikke før forrige graviditet! Premom appen sier at el er rett over neste helg, men jeg kan ikke stole på appene, siden syklusen mine har vært forskjellige i det siste. Alt fra 29-36 dager veeeeldig spennende dette!Tenkte å begynne i morgen Aldri testet etter el før og får ikke så mye smerter rundt el (gjorde det en periode etter forrige graviditet, men nå ikke nok til å si «EGGLØSNING!!» ) Flo appen mener el kommer i løpet av neste helg
Hei! Jeg kommer til å melde meg inn i denne IKM-gruppa. Trenger bare hjelp fra noen litt mer erfarne eggløsnings-testere. Er eggløsning i morgen og 1DPO på mandag? Vi la inn aksjer nå i dag tidlig, rett etter at jeg testet i dag tidlig.
Så spennende dette er!!!
Noen fler som er litt smågale og begynt å teste etter EL? jeg blir passe gal av å vente... såååå... første test røyk i kveld gøy å prøve strimlen og gøy å legge inn i premom appen
Så spennende snart blir den positiv! håper spira sitter nåFørste gang jeg prøver med EL tester
Så spennende snart blir den positiv! håper spira sitter nå
Åå.. skjønner.. men lov å prøve og håpe likevelHadde vært utrolig gøy, har ikke heeelt trua på denne runden siden det er så kort tid siden pilleslutt og dose 2 av vaksina
Enig! Velkommen, og lykke tilPrøver og Håper - 29 - pp4 - B1 - EL 13/9 - IKM 27/9
Første gangen jeg har testet etter EL, og dette er PP4 etter MA i påska. Krysser fingrene for at dette er prøveperioden for oss
Hvor er folk i syklusen nå? Begynt å teste?
Jeg er på cd14, strimlene er svakt stigende, el slim har begynt å komme Håååper på el ila uka. Ikm er jo på cd28, så el må komme snart for å gi lang nok lutealfase.