Ikm uke 39-40

Wææ ble brått veldig nervøs for å prøve igjen etter SA.... Noen tips for å ikke stresse så fælt med om man mister?

Hele greia var kjip og selvfølgelig vond (spesielt ventingen mellom UL 1 og 2 og selve aborten (hadde BO)), men det gikk mye greiere enn forventet og det har egentlig gått bra Hele veien. Før nå, ble plutselig råstresset for noen dager siden....

Wææ ble brått veldig nervøs for å prøve igjen etter SA.... Noen tips for å ikke stresse så fælt med om man mister?

Hele greia var kjip og selvfølgelig vond (spesielt ventingen mellom UL 1 og 2 og selve aborten (hadde BO)), men det gikk mye greiere enn forventet og det har egentlig gått bra Hele veien. Før nå, ble plutselig råstresset for noen dager siden....

jeg har ikke vært igjennom dette selv, men jeg tror det eneste man kan gjøre er å tenke at akkurat dette er utenfor din kontroll. Og det som skjer det får man ikke hjort noe med. Samtidig som man tillater seg å føle både gode og vonde ting. Stress å bekymring er bortkastet energi, og du fortjener å kose deg med å prøve uten det stresset. Jeg skjønner det er lett å si, men flertallet opplever minst en abort enten sa/ma/exu/kjemisk i løpet av livet. Og at det er fordi naturen sørger for at riktige celler utvikler seg slik de skal. Det er nok en fattig trøst du har hørt før. Men på den positive siden så er det også 80-90% sjanse for at det går bra også :Heartred

Cd6 idag, å mensen er endelig ferdig for denne gang:D
Disse kom i posten idag, å planen er klar! Denne gangen skal det gå, å jeg skal teste tidligst 11dpo, å evt på ikm:cool: :laughing001

20210908_163113.jpg

Last edited:
Tror jeg tenker når alt er borte kanskje,
Men vet ikke om det er super viktig da de regner syklus etter første dag i mensen da hehe. :happy:
Jeg tenker også når alt er borte. De siste par dagene trenger jeg nesten ikke bind engang, blir bare utflod med farge (det som er spotting tror jeg), men siden det er ifm mens tenker jeg det er en del av den ☺️

Cd6 idag, å mensen er endelig ferdig for denne gang:D
Disse kom i posten idag, å planen er klar! Denne gangen skal det gå, å jeg skal teste tidligst 11dpo, å evt på ikm:cool: :laughing001

Vis vedlegget 365447

God plan! Tenker sånn sjøl. Men ender vel opp med å teste tidlig hver dag :laughing002:laughing002 vi får se. Men tenker å prøve p bestille fra billig tester denne gangen!

Jeg tenker også når alt er borte. De siste par dagene trenger jeg nesten ikke bind engang, blir bare utflod med farge (det som er spotting tror jeg), men siden det er ifm mens tenker jeg det er en del av den ☺️
ja, tror det er det de kaller spotting. hehe. hva er ifm?

Babyonemoretime - 30 - PP5 - B2 - EL ca 18/9 - Ikm 27/9

Tilbake i forumet etter å ha hatt pp4 uten. Fikk en liten knekk når mensen kom nok en gang. Har ikke prøvd lenge egentlig og vet at andre har prøvd så mye lengre, men for meg så føles det som en evighet sida førstemann satt på første forsøk. Har nå vært hos gyn og alt er bra, bortsett fra at lutealfasen min er for kort til at et egg kan feste seg og syklusen min er på 23-31 dager:banghead:. Legen sier at lang prøvetid er konsekvensen jeg må ta når jeg fortsatt ammer en på 15 mnd.
Nå savnet jeg disse fine ikm gruppene:D Så med nytt mot er håpet på topp igjen:angelic:
Gøy å lese alt her inne og se at det er en kjempefin gjeng her!
Cd9 i dag og tenker å begynne EL testing i morgen:rolleyes:

God plan! Tenker sånn sjøl. Men ender vel opp med å teste tidlig hver dag :laughing002:laughing002 vi får se. Men tenker å prøve p bestille fra billig tester denne gangen!

Kommer til å sprekke jeg også, men lever i håpet en så lenge. Viktig å tro på seg selv si :laughing002

Cd 3, syns dagene nå går i ei rasende fart. Men tipper alle dpo dager går i snegle igjen :laughing002:laughing002:laughing002
Cd 6 i dag... syns det går sakte nå jeg, men vet at i dpo-land er jeg i praksis og da tipper jeg det går veldig fort :hilarious: kommer ikke til å ha tid til å kun tenke på testing! heldigvis.:duckie

Tilbake i forumet etter å ha hatt pp4 uten. Fikk en liten knekk når mensen kom nok en gang. Har ikke prøvd lenge egentlig og vet at andre har prøvd så mye lengre, men for meg så føles det som en evighet sida førstemann satt på første forsøk. Har nå vært hos gyn og alt er bra, bortsett fra at lutealfasen min er for kort til at et egg kan feste seg og syklusen min er på 23-31 dager:banghead:. Legen sier at lang prøvetid er konsekvensen jeg må ta når jeg fortsatt ammer en på 15 mnd.
Nå savnet jeg disse fine ikm gruppene:D Så med nytt mot er håpet på topp igjen:angelic:

åå, så dumt at det ikke har klaffet enda for dere! men nå er det ny sjanse og vi krysser fingrene for alle denne gang! :signs003 ja, syns også det er en fin gjeng her.. er godt å finne folk som er i samme båt og som ikke blir irritert over all denne prøve-snakkingen :D masse lykke til og gleder meg til å følge med :woot:

Velkommen velkommen ! Satser på denne treffer:Heartred
Her er det bare å dele ! Jeg tror mange kan trenge en slik gruppe for å ha noen å snakke med om alt dette utenom mannen/dama/ikkebinære. Det går jo litt i hodet vårt innimellom, men det må være lov! Så her er det bare å Jabbe. Det er da vel meningen tenker jeg :laughing002

CD4 her og forhåpentligvis siste dag med tr :p noen andre som opplever stor forskjell på hvor mye man blør fra gang til gang?:pompus:

Når tenker dere å begynne å teste etter el? Skal prøve å teste etter el for første gang, alle tips velkomne!

Back
Topp