Karo91 - 30 - PP4 - B2 - 17.09 - 02.10
Velkommen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Karo91 - 30 - PP4 - B2 - 17.09 - 02.10
velkommen !
Takkvelkommen! Krysser fingre for normal el og spire denne runden
På'n igjen
Mamima - 32 - PP3 - B3 - EL 17/09 - IKM 01/10
Vi har en jente mars'18 og en gutt okt'20, fra før. Jeg var ferdig med mammaperm med minstemann nå for bare noen dager siden, men er i ulønnet er liten periode til, da jeg syns han er for liten til å begynne i bhg enda
VictoriaH - B2 - EL ca 22/9 - IKM 6/10
Runde med femar i påvente av nytt egguttak
Hva betyr cd? Er det 3 mensdag du mener?CD 3 i dag. Syns dagene går utrolig sakte
Hvor er dere i dag?
Hva betyr cd? Er det 3 mensdag du mener?
Ja, det betyr syklusdag. Som går fra første mensdag til neste første mensdag hvis det ga meningHva betyr cd? Er det 3 mensdag du mener?
Skal du teste EL nå snart da kanskje?CD 7 her
Snart_vår_tur_igjen - 32 - pp1 - B2 - 18.09 - 03.10
CD 3 i dag. Syns dagene går utrolig sakte
Hvor er dere i dag?
Karogalaro - 33år - B3 - PP3 - EL 21.09 - IKM 4.10
Hei alle sammen
Håper dette blir en gruppe med maange positive tester og juni/juli bebiser
Vi er kun i PP3, men vurderer likevel å bestille time hos legen/gyn allerede nå da jeg sliter med både undervekt og endometriose, greit å få sjekket at alt er ok eller om det er noe jeg bør gjøre.
Ved forrige svangerskap måtte jeg ha semi-haste KS pga en vridd eggstokk og en stor cyste på 12cm i diameter, men håper virkelig det ser greit ut inni der nå slik at vi kan få en baby til
Jeg har veldig stabile sykluser på 28 dager hvor både TR og EL kommer akkurat når de skal, så det er jeg takknemlig for.
Gleder meg til å følge dere alle her inne
Jeg er på CD1, skuffelsen over å ikke være gravid har heldigvis gått litt over og er veldig klar for ny PP