Ikm uke 39-40

På'n igjen:p

Mamima - 32 - PP3 - B3 - EL 17/09 - IKM 01/10

Vi har en jente mars'18 og en gutt okt'20, fra før. Jeg var ferdig med mammaperm med minstemann nå for bare noen dager siden, men er i ulønnet er liten periode til, da jeg syns han er for liten til å begynne i bhg enda:happy:

Last edited:
Merker at dette er veldig spennende. De siste i denne gruppen har samme ikm som jeg hadde med juni-gutten min:)

VictoriaH - B2 - EL ca 22/9 - IKM 6/10

Runde med femar i påvente av nytt egguttak :)

På'n igjen:p

Mamima - 32 - PP3 - B3 - EL 17/09 - IKM 01/10

Vi har en jente mars'18 og en gutt okt'20, fra før. Jeg var ferdig med mammaperm med minstemann nå for bare noen dager siden, men er i ulønnet er liten periode til, da jeg syns han er for liten til å begynne i bhg enda:happy:

så kjekt med tette barn forhåpentligvis :Heartred

Karogalaro - 33år - B3 - PP3 - EL 21.09 - IKM 4.10

Hei alle sammen :happy:
Håper dette blir en gruppe med maange positive tester og juni/juli bebiser :D

Vi er kun i PP3, men vurderer likevel å bestille time hos legen/gyn allerede nå da jeg sliter med både undervekt og endometriose, greit å få sjekket at alt er ok eller om det er noe jeg bør gjøre.
Ved forrige svangerskap måtte jeg ha semi-haste KS pga en vridd eggstokk og en stor cyste på 12cm i diameter, men håper virkelig det ser greit ut inni der nå slik at vi kan få en baby til :rolleyes:

Jeg har veldig stabile sykluser på 28 dager hvor både TR og EL kommer akkurat når de skal, så det er jeg takknemlig for.

Gleder meg til å følge dere alle her inne :D

Karogalaro - 33år - B3 - PP3 - EL 21.09 - IKM 4.10

Hei alle sammen :happy:
Håper dette blir en gruppe med maange positive tester og juni/juli bebiser :D

Vi er kun i PP3, men vurderer likevel å bestille time hos legen/gyn allerede nå da jeg sliter med både undervekt og endometriose, greit å få sjekket at alt er ok eller om det er noe jeg bør gjøre.
Ved forrige svangerskap måtte jeg ha semi-haste KS pga en vridd eggstokk og en stor cyste på 12cm i diameter, men håper virkelig det ser greit ut inni der nå slik at vi kan få en baby til :rolleyes:

Jeg har veldig stabile sykluser på 28 dager hvor både TR og EL kommer akkurat når de skal, så det er jeg takknemlig for.

Gleder meg til å følge dere alle her inne :D

velkommen! Så spennende! Kjekt med stabil syklus, min har vært det frem til nå, dvs vi får se i morgen om jeg har peiling eller kalenderen hehe. Uansett satser på mange spirer og delte erfaringer! Lykke til! Ps, skader aldri med en sjekk :Heartred

Jeg er på CD1, skuffelsen over å ikke være gravid har heldigvis gått litt over og er veldig klar for ny PP :cool:

cd 1 her også. Eller skulle vært det, negative tester og ingen tr å se. Jeg føler meg ikke særlig gravid heller så lurer på om den dukker opp i morgen istede, da jeg mente jeg hadd el en dag senere enn kalenderen min hehe

Back
Topp