EL i disse tider, og det gjør så vondtHadde det sånn sist og. Helt fra EL til TR. Sist gikk jeg på letrozol og nå clomifen. Ubehagelig..
jeg vet ikke hvordan vondt du har. Men jeg har ganske sterke kramper 2-4 dager rundt el
hadde det aldri før jeg fikk barn. Men den graviditeten shipla organene mine
så både livmor og tarmer er påvirket i hormonelle perioder. Sliter også med acne..
så det er noe drit, samtidig føler jeg kanskje det er betryggende å vite at det skjer noe ? At jeg ikke bare tror jeg har el, men faktisk kjenner at det skjer noe
Hadde det sånn sist og. Helt fra EL til TR. Sist gikk jeg på letrozol og nå clomifen. Ubehagelig..
Har en dagbok med mer utfyllende informasjon men vi er et par i midten av tjueåra som egentlig bare skulle «se hva som skjer» etter spiraluttak i mai/juni, men for hver måned med negativ test blir vi/jeg mer skuffet og utålmodig.. håper den sitter nå! Hadde en veldig kort syklus på 23 dager bare nå, heldigvis er lutealfasen stabil på 12-13 dager. Satser på tidlig EL denne runden også, sist fikk jeg første positive på CD9!

Her reiser samboeren på andre siden av landet imorgen en uke på jobb imorgen, så jeg krysser fingrer og tær for at EL er sein og ikke kommer før CD21 eller senere
Hvis ikke får jeg ta en snartur opp til han for noen kjappiser