Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er såvidt, men med litt annet lys kan jeg skimte noeSer du antydning til strek på den nederste??[emoji33]
Takk for at du gadd å redigere for å se og greier[emoji1] Den så veeeeldig hvit ut for meg, så jeg prøver å ikke få for mye forhåpninger.
Den øverste regner jeg med er ødelagt uansett, kan vel være fargen fra kontrollstreken som har rennt utover der testestreken er el noe sånn.
Har du testet i dag?[emoji4]
Hehe, forstår deg godt[emoji16]
Ja, det ble jo litt spennende, selv om jeg prøver å tenke at det er ingenting der, så jeg ikke blir skuffa.
Fortsatt motet oppe her også. Det er jo ikke så mange som får positiv test så tidlig, så jeg krysser fingrene for at det blir to streker for oss begge en av de neste dagene[emoji2]
Helt sant, det skjer noe "løye" med hode når du er i en slik prosess .. for det er det virkelig!Man blir så bitter og sint selv om man vet at det for det første ikke hjelper og for det andre ikke er andre sin feil at det klaffet så fort eller at ting gikk knirkefritt, men man føler alle gnir det i fjeset bare ved å gå forbi med barnevogn likssom... Huff, tragikomisk.
Jeg ble uplanlagt gravid desember 2015 og mistet januar 2016 i uke 9, det var helt grusomt. "Mest grusomt" fordi min forlovede virkelig ikke følte seg klar til å faktisk prøve etterpå så jeg fikk likssom aldri "kommet over det og starte på nytt" så da gikk jeg rundt med sorg og lengsel etter hva som kunne blitt og et tomrom som ikke kunne fylles for det skulle vært en liten en hos oss den september måneden i 2016.
Men september 2017 i år begynte vi å prøve og jeg kunne ikke vært mer glad for å ha endelig begynt et nytt kapittel som så brått ble lukket. Jeg prøver å tenke positivt og nyte at vi er her vi er akkurat nå og ikke ta noen sorger på forskudd
Her sitter jeg i dag under fem dyner med influensa men det blir spennende å se om mensen kommer neste helg eller til neste uke uansett, så får det ta den tiden det tar så lenge vi får lagt inn til rett tid hver pp så skal det nok gå til slutt. Vi fikk det jo til en gang
Jeg håper alt ordner seg for deg og at du snart gror en liten spire som ligger på brystet ditt som en frisk og sunn liten bebis neste sommer
Åååh, så spennende!! Ser 2 streker <3Jeg fant en gammel trips i baderomsskapet og ble selvfølgelig veldig nysgjerrig, kunne jo ikke skade og nå syntes jeg at jeg skimter to streker på den testen
Vis vedlegget 232187
Fikk ikke til å få det frem på bildet.
Vis vedlegget 232190
Redigerte bildet litt, noe lovende?
Vis vedlegget 232191
Vis vedlegget 232192
Hvordan tolker dere om denne testen?
Håper det ikke er noe lureri fra kroppen eller noe galt med testen.
Har en strimmeltest til som jeg tenker å teste med i morgen.
Jeg har bestilt meg nye som jeg absolutt må teste med når de havner i postkassen, det kan bli kjempe spennende nærmere ikm
Håper Håper Håper Håper Håper
Samme her, kjent på noen stikkninger i går og dagen før. Er influensa syk på andre uka og mistenker uvi. Eller sopp, sopp hadde jeg begge di to andre gangene når jeg var gravid, men ingen kløe. Har bare svidd litt når jeg har tisset i dag.. håper virkelig det er noe på gang!!Jeg har kjent på stikkinger nederst i magen flere ganger i dag. Kjennes ut som menssmerter. Håååper det er et egg som fester seg! er 5dpo i dag.
Hvordan går det med dere andre? Symptomer? Noen som har begynt å teste?
Denne ser veldig rosa ut i virkeligheten! [emoji173]️
Fikk visst ikke til dette bildegreiene[emoji14]
Ny test tatt i kveldÅååh, så spennende!! Ser 2 streker <3
Helt sant, det skjer noe "løye" med hode når du er i en slik prosess .. for det er det virkelig!
Ofte også vanskelig og komme over.. det komme på en måte små "stikk" hele tiden.
En venninne av meg sa i dag hun var gravid i uke 11. Dem har prøvd like lenge som oss. Og for første gang fikk jeg kjenne på lykkefølelsen for di. Andre ganger har det følt som slag i hode når noen har fortalt meg slike nyheter!
Jeg har også influensa, begynte i forrige lørdag så har sittet i, i over en uke.
Blir spennende og se om vi får mensen eller om det er en spire! Krysser fingrene for oss begge Og god bedring!
Hurra! Gratulerer [emoji1373][emoji1] kjenner jeg kribler etter å teste selv!
Svaaaaaaasaaaak strek, men etter tidsfristen
Fornemmet svak strek innenfor de 5 minuttene, men lurer veldig på om disse trimmeltestene blir tydligere når de tørker, det virker veldig sånn for testestrekene blir jo også veldig dype og mørke.
De jeg tok i 2015 ble også "sterkere" dvs. jeg så strekene tydeligere etter de hadde tørket opp.
De negative testene har aldri gitt noe strek uansett hvor tørr de ble...
Vis vedlegget 232407
Vis vedlegget 232408
ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ tør jeg håpe?
Altså, her ER det da strek!! [emoji7] Håper det der er babystrek altså!! [emoji173]️ er du 8 dpo i dag?
Så vanskelig å vite med sånne streker, vil se sterkere strek snart
10 / 11 dpo i dag
Takk krysser alt jeg harKrysser fingrene for sterkere strek snart! [emoji173]️