Mamma til 2 gutter
Elsker forumet
Mer enn bare spotting i dag! Men ingen menssmerter. Kan man ha en kraftig festeblødning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror festeblødning kan arte seg forskjellig. Viktig å huske at festeblødning kommer ifm at egget fester seg, mens mange gravide opplever hormonell blødning omkring IKM. Noen sånn at man ikke tror man er gravid og så får seg en overraskelse senere.Mer enn bare spotting i dag! Men ingen menssmerter. Kan man ha en kraftig festeblødning?
Tante rød på plass i dag, så det var det for denne runden men nå begynner neste
Lykke til neste uke jenter og gratulerer igjen til dere som allerde har fått positive tester
Tror jeg er 11DPO i dag, negativ strimmeltest både i går og i dag. Håper virkelig spiren sitter nå snart! Men skal vel kanskje ikke miste håpet helt enda?
Fikk sterk strek på eggløsningstesten idag. Trodde jeg hadde det for en uke siden, men tydeligvis ikke så da har ikke jeg ikm før i uke 39 jeg da (?) Aldri vært med på så lang syklus. Hadde ma i juni, så det kan jo være derfor? Kroppen ass. Artige greier
Jeg fikk positiv el test en uke senere enn jeg forventa denne syklusen. Tror jammen vi traff på forsinke el[emoji28] lykke til!
Det var kjedelig, lykke til med neste runde Har ikke sett noe til tr her enda, men har tatt test i dag som var negativ, så regner med jeg følger med videre til neste runde også.
12 dpo og fremdeles bare skyggestrek til negativ test så håpet er ute for min del. Innmari kjipt at dette skulle være en av tre sjanser jeg ikke har blitt gravid på ettersom jeg nå hadde fullt av støttemedisiner tilgjengelig (har ikke alle videre) og det ville blitt juni-18 baby. Skulle egentlig hatt baby i juni i år, men det gikk galt (abort nr to).
TakkSå kjedelig! Håper det løser seg for deg raskt!
PP .. uhm.. 24? Vært prøvere i 2 år denne måneden. Klaffer det ikke denne syklusen blir det oppstart på hormonsprøyter til prøverørsbehandling CD 2.. IKM 22. sept, så kommer mensen den dagen, så blir det oppstart på lørdag 23. Vi har valgt å starte direkte på IVF/ICSI i privat sektor, og valgte Spiren fertilitetsklinikk her i Trondheim... Krysser fingre og tær for at TR ikke kommer denne gangen, og at pengene som er spart opp til prøverør heller kan brukes på å kjøpe inn til et lite mirakel <3
Hele uken som var har jeg vært i dårlig form, og selv om jeg ikke har vært skikkelig dårlig så har jeg vært forkjøla og hatt feber. Nå snufser jeg bare litt av og til. MEN de siste dagene så har jeg også hatt noen plager i retning gravidsymptomer.
Hetetokter utav en annen verden. Slappet av på sofaen igår kveld med en serie på mac´en mens mannen og jr så en guttefilm, og jeg var så varm at jeg svettet! Og det var bare 19gr i stuen vår akkurat da.. Slik var det i bursdag til tantebarnet mitt idag også, plutselig var jeg så varm at det piplet i pannen, og jeg var klam over hele kroppen.. Turte ikke reise meg ifare for svetteringer og merker på rygg og under armene:O
Ømme, vonde bryster og brystvorter i en uke nå. Vondt bare jeg såvidt kommer borti de..
Stikkinger nederst i magen/eggstokkene/livmora.. Noen ganger bare på høyre side, noen ganger på venstre side, og noen ganger hele området nederst mellom hoftebeina ca..Ubehag ved sex igår kveld. "Stikkinger" inni vagina også.. Og ilinger ned innsiden av lårene.
Luftig mage, uten lukt (heldigvis)..
Treg mage ene øyeblikket, normal og "enkel" andre øyeblikket.
Mer emosjonell enn vanlig, igår kveld før sex lå min mann og meg å snakket om prosessen vi nå kanskje skal gjennom.. Og jeg nevnte presset jeg føler ligger på kroppen min for at dette skal funke, om ikke denne pp´en, så iallefall prøverørsbehandlingen.. Begynte å gråte, og gråt leeenge..
De tingene jeg kommer på nå.. Hmmmm Er det vår tur omsider?? 4 dager til testedag!
Så spennende! Oppdater oss da [emoji4]