Mamma til 2 gutter
Elsker forumet
Blod da jeg var på do i morges, men ingenting etter den ene gangen. Håper på festeblødning[emoji4] Ikm på mandag. Mye tanker på jobb i dag for å si det sånn[emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Svaaaaaaasaaaak strek, men etter tidsfristen
Fornemmet svak strek innenfor de 5 minuttene, men lurer veldig på om disse trimmeltestene blir tydligere når de tørker, det virker veldig sånn for testestrekene blir jo også veldig dype og mørke.
De jeg tok i 2015 ble også "sterkere" dvs. jeg så strekene tydeligere etter de hadde tørket opp.
De negative testene har aldri gitt noe strek uansett hvor tørr de ble...
Vis vedlegget 232407
Vis vedlegget 232408
ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ tør jeg håpe?
Hvor lenge etter en festeblødning kan man få positiv test? Tenkte å ta første test i morgen, men er kanskje ingen hensikt det om jeg hadde festeblødning i dag?
Hvilke tester er det dere bruker? De "tidlige testene" eller de "vanlige"? Jeg har bare de som testes etter IKM, og har hatt veldige smerter i magen i noen dager (føles som menssmerter). Skal få mensen imorgen da..
Er 10 dpo i dag. Tenkte å prøve en test i morgen[emoji4]Ehm vet ikke helt, men man kan få positiv test allerede 7/8 dpo. Kan... hvor mange dpo er du?
Jeg har et lager med tidlig tester liggende og to digitale som skal ligge på lager til strimlene er positive [emoji28]
Okei, jeg har bare noen strimler som kan testes etter IKM og en digital hvis de andre blir positive.. Er det lurt å vente noen dager etter IKM med de testene? Er første gang jeg prøver de..
Jeg tror de skal kunne slå ut fra IKM. Jeg hadde ikke klart å vente lenger [emoji28]
Tok to nye tester. Åhh de er så svake
Husk også at Hcg trenger litt tid på å stige! [emoji173]️
Nå er det ingen tvil! [emoji173]️