IKM - uke 38

Hei jenter Gratulerer til alle som har fått strek! <3 og bedre lykke til neste gang til dere andre.. er grusomt å gå å vente!
Jeg har nettopp kommet hjem fra firmatur med jobben av mannen. Har vert i Malaga og slikka sol i 4 dager. Uafettelig hvor godt det gjor! :)
Det ble alkohol og god mat. Jeg var Sikker på at det ikke kom til å gå.. jeg hadde bestilt tilig tester fra makesure som jeg tok nå i ste. Og jeg tok først en, trodde det var skygge strek. Så tok jeg en til og en til Og jeg tør nesten ikke å tro at det er babystreker Men ser slik ut Dette er 3 pp etter jeg mistet i ma og hadde full utskrapning i juni. Alle gode ting er tre? Håper jeg! Mannen og jeg så bare på hverandre og kysset. Så kom replikkene på likt, tørr ikke og bli glad enda. Tror ikke på dette .. Hehe! Slikt er det vell etter og ha mistet før. En tørr nesten ikke å håpe og det er mer bekymringer en glede .. men hipp hipp hurra Skjønner nå hvorfor jeg var kvalm og dårlig i går + ekstremt trett. Var sikker på at det var maten jeg hadde spist...
32ebc0d0564032ee78e62793b274797d.jpg
cdcd127c3c6aaee7a196d296746ac348.png

Så gøy!! Gratulerer! [emoji4]

Hei jenter Gratulerer til alle som har fått strek! <3 og bedre lykke til neste gang til dere andre.. er grusomt å gå å vente!
Jeg har nettopp kommet hjem fra firmatur med jobben av mannen. Har vert i Malaga og slikka sol i 4 dager. Uafettelig hvor godt det gjor! :)
Det ble alkohol og god mat. Jeg var Sikker på at det ikke kom til å gå.. jeg hadde bestilt tilig tester fra makesure som jeg tok nå i ste. Og jeg tok først en, trodde det var skygge strek. Så tok jeg en til og en til Og jeg tør nesten ikke å tro at det er babystreker Men ser slik ut Dette er 3 pp etter jeg mistet i ma og hadde full utskrapning i juni. Alle gode ting er tre? Håper jeg! Mannen og jeg så bare på hverandre og kysset. Så kom replikkene på likt, tørr ikke og bli glad enda. Tror ikke på dette .. Hehe! Slikt er det vell etter og ha mistet før. En tørr nesten ikke å håpe og det er mer bekymringer en glede .. men hipp hipp hurra Skjønner nå hvorfor jeg var kvalm og dårlig i går + ekstremt trett. Var sikker på at det var maten jeg hadde spist...
32ebc0d0564032ee78e62793b274797d.jpg
cdcd127c3c6aaee7a196d296746ac348.png

Gratulerer [emoji1373][emoji173]️

14 DPO og har en svak strek! Tester sterkere på clearblue sin men på RFSU strimmeltest er det såvidt jeg ser noe. Er det er dårlig tegn at de er så svake så "sent"?
Er kvalm og føler meg ikke helt pigg.. føler det er noe som er på gang.

14 DPO og har en svak strek! Tester sterkere på clearblue sin men på RFSU strimmeltest er det såvidt jeg ser noe. Er det er dårlig tegn at de er så svake så "sent"?
Mine streker er veldig svake og jeg er 17dpo

Mener å huske at RFSU kan være fryktelig trege med styrken på teststreken så ikke bry deg for mye om det. Høres ut som du er gravid.

Smil smil - gratulerer. Koselig overraskelse

Ingen bombe med TR her

Mener å huske at RFSU kan være fryktelig trege med styrken på teststreken så ikke bry deg for mye om det. Høres ut som du er gravid.

Smil smil - gratulerer. Koselig overraskelse
Tusen takk

Hvis det er slik at jeg faktisk er gravid, er det noen som kan si meg hvor langt er jeg på vei?
Jeg hadde positiv eggløsningstest onsdag 6 september og negativ dagen etter. Har nå hatt en syklus på 39 dager.

CD 30.. Rosa på papiret idag, og stikkingen i eggstokkene har gått over til menssmerter..
Snakket med en av sykepleierene på Spiren i 9tiden idag (før rosa på papiret), og hun sa at under GU 5. september så var eggposen 17mm, så gynekologen beregnet eggløsning til 7. sept.. Hadde egentlig IKM førstkommende fredag.. Men ser ut som det blir oppstart på hormonsprøyter imorgen og IVF/ICSI utover det... Skuffa.no.. Hadde skikkelig troa denne gangen kjente jeg, og spesielt siden vi i teorien har truffet til EL..

Hvis det er slik at jeg faktisk er gravid, er det noen som kan si meg hvor langt er jeg på vei?
Jeg hadde positiv eggløsningstest onsdag 6 september og negativ dagen etter. Har nå hatt en syklus på 39 dager.
da er du 14 dpo idag = 4+0

IKM 18 september her. Var det vi som hadde samme dag?[emoji5]
Har ikke merket et eneste tegn på eggløsning i går da, så jeg ble litt pessimistisk[emoji849]
Jeg innbiller meg derimot at jeg hadde det de beskriver som el slim forrige søndag, men det var bare 2-3 dager etter jeg skulle ha startet på nytt pillebrett hvis jeg hadde fortsatt på p-piller så det kan jo ikke stemme det heller[emoji53]
Merker dere når dere har eggløsning? Er det uvanlig å ikke merke noe som helst?
Dette ble langt, beklager[emoji28]

Sniker litt fra mars. Sorry :)
Når jeg hadde eggløsning så kjente jeg stikking i området rundt eggstokkene, og så kom det slim da. Og brystene gjorde vondt, sånn det gjør når en er i puberteten igjen.

Hmm, jeg trodde jeg var 4+1 i dag. Er ikke første dagen med negativ EL test 1DPO?
Men takk for svar!
Dagen EL-testen blir negativ/svakere igjen er EL-dagen. Egget slipper 12-24 (eller var det opptil 48) timer etter lh-toppen

Back
Topp