Hei jenter Gratulerer til alle som har fått strek! <3 og bedre lykke til neste gang til dere andre.. er grusomt å gå å vente!
Jeg har nettopp kommet hjem fra firmatur med jobben av mannen. Har vert i Malaga og slikka sol i 4 dager. Uafettelig hvor godt det gjor!
Det ble alkohol og god mat. Jeg var Sikker på at det ikke kom til å gå.. jeg hadde bestilt tilig tester fra makesure som jeg tok nå i ste. Og jeg tok først en, trodde det var skygge strek. Så tok jeg en til og en til Og jeg tør nesten ikke å tro at det er babystreker Men ser slik ut Dette er 3 pp etter jeg mistet i ma og hadde full utskrapning i juni. Alle gode ting er tre? Håper jeg! Mannen og jeg så bare på hverandre og kysset. Så kom replikkene på likt, tørr ikke og bli glad enda. Tror ikke på dette .. Hehe! Slikt er det vell etter og ha mistet før. En tørr nesten ikke å håpe og det er mer bekymringer en glede .. men hipp hipp hurra Skjønner nå hvorfor jeg var kvalm og dårlig i går + ekstremt trett. Var sikker på at det var maten jeg hadde spist...
Så gøy!! Gratulerer! [emoji4]