IKM - uke 38

Gratulerer [emoji1373] hvor lenge var du prøver før det endelig klaffa nå?

Takk for det! [emoji173]️ Har jo en datter på 9 mnd, som jeg fullammet til hun var ca 6 mnd. Fikk mensen ganske fort når jeg sluttet å amme på natt. Og da begynte vi prøvingen igjenn. Så på 3 forsøk ble det. Føles teit også når jeg vet hvor mange som sliter lenge med å bli gravid her inne.

ced43016ae7dd1cf19d8171da30af0f2.jpg

Nå er det ingen tvil! [emoji173]️
Gratulerer [emoji122][emoji122]

Takk for det! [emoji173]️ Har jo en datter på 9 mnd, som jeg fullammet til hun var ca 6 mnd. Fikk mensen ganske fort når jeg sluttet å amme på natt. Og da begynte vi prøvingen igjenn. Så på 3 forsøk ble det. Føles teit også når jeg vet hvor mange som sliter lenge med å bli gravid her inne.

Det blir to tette da, de kommer sikkert til å få masse glede av hverandre [emoji4] jeg er også i tredje pp. Vi prøvde i 9 mnd på førstemann så jeg håper det klaffer litt før denne gangen!

Absolutt ikke teit å klare det på tredje forsøk selv om noen må vente lenger! Det holder motet oppe å se positive tester her inne synes jeg [emoji1]

Hvite tester i dag. Fortsatt litt rosa blod. Hadde vondt i korsryggen i går. Er spent på de neste dagene. Aldri opplevd at tr kommer så mange dager før ikm iallefall. Opplever foreløpig at det kommer kun når jeg er på do, på papiret. Er det en festeblødning er det fir tidlig med positiv test i dag.

Noen som har opplevd spotting? :nailbiting:

Etter toalettbesøket så jeg plutselig at det drapp noe ned i toalettet, (beklager TMI) ikke mye men som når man har litt mye utflod så det dryppen en dråpe eller to. Jeg har tatt på meg et truse-innlegg og ingenting er farget på det ennå.
Det er 3 dager til ikm, men jeg får 'pang' masse med fast slim til samme tid hver måned + / - 1 dag, aldri "utvannet" rødlig i forkant.
Håper det er en liten bebis spire som graver seg godt ned og blir der de neste åtte månedene :smiley-angelic001

ec550408b427d01d1d3ff4b112178e86.jpg

Røk på første test i dag, 8dpo [emoji85] jeg kan skimte noe svakt, men kan like gjerne være skygge på disse testene. Skulle visst før jeg drar på helgetur om jeg er gravid eller ikke, men må vel bare innse at jeg må vente!

Det blir to tette da, de kommer sikkert til å få masse glede av hverandre [emoji4] jeg er også i tredje pp. Vi prøvde i 9 mnd på førstemann så jeg håper det klaffer litt før denne gangen!

Absolutt ikke teit å klare det på tredje forsøk selv om noen må vente lenger! Det holder motet oppe å se positive tester her inne synes jeg [emoji1]

Ja, jeg tenker de kan ha masse glede av hverandre om noen år ivertfall! [emoji4]
Vi prøvde i 6 mnd med første, så jeg var innstilt på at det kom til å ta enda en stund!
Krysser fingrene for at du også får positiv test denne runden!!

cf4e660ca862da0d945893cc39c17600.png

Jeg redigerte bilde litt, dro opp fargemetningen [emoji85] haha jeg blir gal av det her! Er det flere som ser antydning til rosa strek da?

Tusen takk!! [emoji4] er 9 dpo i dag. Skimtet første strek på strimmel 7 dpo, digital 8 dpo, så det gikk fort!
Akkurat det samme med første.
Håper du også snart har positiv test i handa!
Så gøy :D Da produserer du raskt HcG mao :D Med første fikk jeg ikke positivt før den digitale viste 2-3 uker :P

9 DPO idag... Ikke antydning til strek på en tidligtest med følsomhet på 10... Er alt håp ute ?? tenker en tidligtest burde vist en liten antydning til strek idag iallefall :P

Back
Topp