IKM - uke 38

Jeg har kjent på stikkinger nederst i magen flere ganger i dag. Kjennes ut som menssmerter. Håååper det er et egg som fester seg! er 5dpo i dag.

Hvordan går det med dere andre? Symptomer? Noen som har begynt å teste?

Mange som har opplevd murringer og stikkninger her inne på forumene på har jeg skjønt, og flesteparten av de som har beskrevet dette ser ut som de allerede har fått positive tester så det lover bra:smiley-bounce012

Da krysser vi fingre og holder tomler og bader oss i babystøv for at det er det det betyr så vi sitter med hver våres positive graviditetstest :smiley-angelic001

Er 10 dpo i dag, og prøver å ikke føle for mye eller ha så veldig forventninger men med ikm fem dager unna så er det lettere sakt enn gjort :smiley-ashamed005
Jeg har ligget med influensa en liten uke allerede så symptomer som ikke like gjerne kan komme fra det kan jeg ikke regne med, men har som deg hatt murringer og stikkninger lenge og nå også litt ømme pupper (får jeg før ikm uansett) og vondt i korsryggen og utflod som aldri tørket opp etter el og høy og hard isj livmortapp så det blir velsig spennende å se om dette er noe begynnende bebis symptomer:smiley-angelic001

Nå venter jeg veldig på at strimmeltestene mine skal komme i posten så jeg kan teste :)

Mange som har opplevd murringer og stikkninger her inne på forumene på har jeg skjønt, og flesteparten av de som har beskrevet dette ser ut som de allerede har fått positive tester så det lover bra:smiley-bounce012

Da krysser vi fingre og holder tomler og bader oss i babystøv for at det er det det betyr så vi sitter med hver våres positive graviditetstest :smiley-angelic001

Er 10 dpo i dag, og prøver å ikke føle for mye eller ha så veldig forventninger men med ikm fem dager unna så er det lettere sakt enn gjort :smiley-ashamed005
Jeg har ligget med influensa en liten uke allerede så symptomer som ikke like gjerne kan komme fra det kan jeg ikke regne med, men har som deg hatt murringer og stikkninger lenge og nå også litt ømme pupper (får jeg før ikm uansett) og vondt i korsryggen og utflod som aldri tørket opp etter el og høy og hard isj livmortapp så det blir velsig spennende å se om dette er noe begynnende bebis symptomer:smiley-angelic001

Nå venter jeg veldig på at strimmeltestene mine skal komme i posten så jeg kan teste :)
Her har jeg hatt stikking og murring i et par dager nå. Puppene er også vonde, men de er slik hver mnd før tr. Har ikm på mandag, men vil vente med å teste enda. Kanskje fredag eller i helga. Men tenker mye på det om dagen siden jeg har kjent de stikkingene og murringene såppas - særlig i går. Krysser fingrene for at det er en spire som graver seg ned. Prøvde med slimløsende hostesaft denne mnd - håper dette hjalp[emoji4][emoji106][emoji171]

Så spennende! Masse symptomer på at det kan være noe på gang hos deg [emoji4] spent på testingen!

Det er vel ingen vits for meg å teste før neste uke, IKM på torsdag. Men jeg skal på jentetur i helga, så litt usikker på hva jeg skal gjøre. De synes sikkert det er rart om jeg ikke skal ha vin [emoji85] det er bare nære venninner, så vurderer rett og slett å fortelle at vi prøver!

Her har jeg hatt stikking og murring i et par dager nå. Puppene er også vonde, men de er slik hver mnd før tr. Har ikm på mandag, men vil vente med å teste enda. Kanskje fredag eller i helga. Men tenker mye på det om dagen siden jeg har kjent de stikkingene og murringene såppas - særlig i går. Krysser fingrene for at det er en spire som graver seg ned. Prøvde med slimløsende hostesaft denne mnd - håper dette hjalp[emoji4][emoji106][emoji171]

Spennende! [emoji4] når jeg ble gravid med førstemann brukte jeg slik hostesaft faktisk, og drakk grapefrukt juice [emoji28] ikke gjort det ennå denne gangen. Kanskje jeg skal vurdere det om det ikke klaffer denne pp!

Det lover godt for oss begge:love2
Håper virkelig det er sånne murringer og stikkninger:smiley-angelic001 har ikke noen andre symptomer egentlig, men har jo ikke kommet over ikm heller så kanskje helt normalt.
Det rare med prøving og det å være tidlig i graviditeten er jo at man gjerne vil kjenne så mye for å bare få "vite", men ute i uke 6, 7 eller 8 osv når symptomene faktisk kjennes godt ønsker man kanskje å dempe de litt:smiley-ashamed005

Jeg har krabbet meg frem til 7 dpo i dag, tok strimmeltest, -Selvsagt ingen strek! [emoji28][emoji23] men har trua. Masse stikkinger her også i går, så satser på at det er noe som graver seg ned!
Håper på mange positive tester her inne!! [emoji4]

Så spennende! Masse symptomer på at det kan være noe på gang hos deg [emoji4] spent på testingen!

Det er vel ingen vits for meg å teste før neste uke, IKM på torsdag. Men jeg skal på jentetur i helga, så litt usikker på hva jeg skal gjøre. De synes sikkert det er rart om jeg ikke skal ha vin [emoji85] det er bare nære venninner, så vurderer rett og slett å fortelle at vi prøver!

Denne pp ble overraskendespennende likevell :joyful:
Har skikkelig lyst til å bare teste og få se to streker, men vet det er veldig tidlig nå så får kanskje ikke noe ordentlig resultat før nærmere ikm som er beregnet på mandag, men som det klør i fingrene :wacky:

Jeg har kjøpt ganske mange tester så ikke se bort i fra at jeg tester når jeg får dem i postkassen, du vet sånn i tilfelle ;) hehe

Forloveden er sikker på at det er en liten en som spirer og gror der inne, men jeg lurer på om det er mer "manne egoet - jeg kan befrukte verden" som gjør at han tenker sånn :laughing002
Søt er han i hvertfall:Heartpink

Nei det er ikke lett å vite helt hvordan man skal leve nå i prøve perioden når man ikke helt vet ol msn kan være gravid eller ikke, det gjør det smått vanskelig å leve som vanlig og bare kose seg :p men er de nære og gode venninner så er de sikkert gode og morsomme å "dele" opplevelsen med også og ikke minst gjør det at det blir lettere for deg når dere er sammen og skal f.eks ha jente kvelder eller på hyttetur;)

Jeg har krabbet meg frem til 7 dpo i dag, tok strimmeltest, -Selvsagt ingen strek! [emoji28][emoji23] men har trua. Masse stikkinger her også i går, så satser på at det er noe som graver seg ned!
Håper på mange positive tester her inne!! [emoji4]

7 dpo er jo veldig tidlig, men det lover bra :)Håper på det :love2:love2 Krysser alt :smiley-angelic001

7 dpo er jo veldig tidlig, men det lover bra :)Håper på det :love2:love2 Krysser alt :smiley-angelic001

Ja, det er egentlig aaltfor tidlig til å teste, men fikk faktisk strek 7 dpo sist jeg var gravid, så sjangsen er der, selv om det er lurest å vente til rundt ikm. Men det er så gøøy, klør i fingrene- for det KAN jo være noe. [emoji23]

Ja, det er egentlig aaltfor tidlig til å teste, men fikk faktisk strek 7 dpo sist jeg var gravid, så sjangsen er der, selv om det er lurest å vente til rundt ikm. Men det er så gøøy, klør i fingrene- for det KAN jo være noe. [emoji23]

Jah vet du hva, jeg kjenner det:joyful:

Jeg har tatt ny test! [emoji85][emoji28] MEN jeg ser strek!! Shitt, nå har jeg trua altså! Tør ikke juble riktig enna, orker ikke å bli skuffa, men noe er det der! Får det ikke med på bilde enda, får prøve senere!! [emoji33][emoji7]

Jeg hører også til her :P IKM 20/9 ca.. Hadde positiv digitaltest 4/9 men max på monitor 5 og 6/9 ... Har igrunn ingen symptomer. eneste jeg opplevde ganske sterke "mens smerter" på 5 DPO :) 7 DPO idag ... Når starter dere testinga ? jeg tenkte å ta en på fredags morgen på 9 DPO ( skulle egentlig ventet lengre, men mannen reiser på jobb da og jeg vil ta en test før han drar sånn ifall :P )

1d86afcb18cfb3cbcf75646d3c161e42.jpg

Denne ser veldig rosa ut i virkeligheten! [emoji173]️

Tok en test når jeg kom hjem fra jobb etter å ha holdt meg i 6 timer. Kontrollstreken kom ikke opp så jeg kastet den og tok en ny som var helt blank.
Så måtte jeg selvfølgelig ta opp igjen den jeg kastet og da var kontrollstreken kommet opp og jeg ser antydning til noe der "gravidstreken" skal være. Men testen ser joike helt i orden ut så regner med det bare er en skyggestrek el noe sånt siden den andre ble helt blank.
Hører uansett gjerne andres mening hvis noen gidder[emoji6]
Er forresten 10 dpo i følge appen min, men har akkurat sluttet på p piller så aner egentlig ikke[emoji6]

Back
Topp