Jeg har kjent på stikkinger nederst i magen flere ganger i dag. Kjennes ut som menssmerter. Håååper det er et egg som fester seg! er 5dpo i dag.
Hvordan går det med dere andre? Symptomer? Noen som har begynt å teste?
Mange som har opplevd murringer og stikkninger her inne på forumene på har jeg skjønt, og flesteparten av de som har beskrevet dette ser ut som de allerede har fått positive tester så det lover bra
Da krysser vi fingre og holder tomler og bader oss i babystøv for at det er det det betyr så vi sitter med hver våres positive graviditetstest
Er 10 dpo i dag, og prøver å ikke føle for mye eller ha så veldig forventninger men med ikm fem dager unna så er det lettere sakt enn gjort
Jeg har ligget med influensa en liten uke allerede så symptomer som ikke like gjerne kan komme fra det kan jeg ikke regne med, men har som deg hatt murringer og stikkninger lenge og nå også litt ømme pupper (får jeg før ikm uansett) og vondt i korsryggen og utflod som aldri tørket opp etter el og høy og hard isj livmortapp så det blir velsig spennende å se om dette er noe begynnende bebis symptomer
Nå venter jeg veldig på at strimmeltestene mine skal komme i posten så jeg kan teste