* IKM uke 36 2019 *

Jeg tror jeg er gravid dere!!! :happy093
Jeg klarte ikke vente å bestemte meg for å svi av en test likevel... Det kom en svak strek på tidligtesten allerede etter 1 min. Tok en digital som fanger opp 25hcg, den er også positiv! Litt sjokkert, for jeg hadde mistet troen etter blendahvit test i går. Åh jeg er så glad :love017

Vedlegg

• 0102F5AD-80AC-4288-9A93-71A0843BDA08.jpeg
    0102F5AD-80AC-4288-9A93-71A0843BDA08.jpeg
    19,9 KB · Visninger: 132
Jeg klarte ikke vente å bestemte meg for å svi av en test likevel... Det kom en svak strek på tidligtesten allerede etter 1 min. Tok en digital som fanger opp 25hcg, den er også positiv! Litt sjokkert, for jeg hadde mistet troen etter blendahvit test i går. Åh jeg er så glad :love017
Hurra! Gratulerer! :smiley-bounce015

Oi! Så fantastisk! :D Gratulerer:Heartbigred
Hvilken dpo er du på idag? Og når forventer du ikm?

Oi, gratulerer så masse!❤️

Gratulerer! Skal jeg sette deg opp på gravid?

Hurra! Gratulerer! :smiley-bounce015

Oi! Så fantastisk! :D Gratulerer:Heartbigred
Hvilken dpo er du på idag? Og når forventer du ikm?

Oi, gratulerer så masse!❤️

Gratulerer! Skal jeg sette deg opp på gravid?

Tusen takk :Heartred Jeg er 11 dpo etter mine beregninger. Jeg har IKM fredag 06.09, så jeg tør ikke juble for høyt før jeg er forbi IKM. Må teste igjen om noen dager før jeg tør å tro på dette:Heartred

Gratulerer :) Har du noen symptomer? Ser at vi har IKM samme dag.

Wiii, gratulere så masse med spiren :Heartred Jeg kjenner selv at jeg mister troen for hver dag som går med blendahvit test, til tross for at jeg kun er ca 9-10 dpo :whacky011

Gratulerer :) Har du noen symptomer? Ser at vi har IKM samme dag.

Takk :D Spennende med IKM samme dag! Jeg har innbilt meg noen symptomer, noen kan ha vært riktige. Det jeg har merket som jeg ikke har til vanlig mellom EL og IKM er stikkinger i brystene og sviende smerter i lysken/på skambenet. Har du noen symptomer?

Wiii, gratulere så masse med spiren :Heartred Jeg kjenner selv at jeg mister troen for hver dag som går med blendahvit test, til tross for at jeg kun er ca 9-10 dpo :whacky011

Tusen takk, jeg håper spiren klamrer seg fast :Heartred Jeg hadde gitt opp egentlig, men husk at 10 dpo fortsatt er veldig tidlig, håpet er ikke ute ennå.. Jeg håper det blir mange positive tester denne uken her inne :happy:

Takk :D Jeg testet etter EL, ikke gjort det tidligere. Vi la uansett inn aksjer annenhver dag for å dekke den fertile perioden :p Har du gjort noe annerledes denne gangen?
Jeg har også testet etter el, men gikk tom for tester til slutt (fikk aldri en skikkelig positiv test), så da gjorde jeg som deg og la inn aksjer annenhver dag i ca 14 dager... håper vi traff på :)

Takk :D Spennende med IKM samme dag! Jeg har innbilt meg noen symptomer, noen kan ha vært riktige. Det jeg har merket som jeg ikke har til vanlig mellom EL og IKM er stikkinger i brystene og sviende smerter i lysken/på skambenet. Har du noen symptomer?
Jeg hadde veldig ømme bryster fra etter el og fram til fredag. Så forsvant det igår. Men nå kommer det igjen. Litt usikker på hva dette betyr. Jeg reagerer på lukter og brekker meg lett. Pluss jeg er ekstremt irritabel. :nailbiting: Jeg fikk skyggestrek på tidligtest på torsdag. Men jeg har klart å bruke opp alle testene. Så jeg gikk tomt igår. Fikk aldri mer enn svak skygge. Jeg ser du testet negativt igår? Hvilken type test var det? Og positivt idag på Clearblue. Tror jeg skal kjøpe Cb i morgen. Syns de er tydeligere enn billigstrimler :)

I dag kjenner jeg virkelig på trykk og strekk nede i livmoren! Hvis dette ikke er en spire som tar plass så er kroppen min skikkelig teit mellom el og ikm :p Er i tillegg veldig varm, trøtt og har av og til stikk i puppene, men de er ikke ømme. Sist fikk jeg ømme nipler, det har jeg ikke nå :( Spennende dager i vente :nailbiting:

Jeg hadde veldig ømme bryster fra etter el og fram til fredag. Så forsvant det igår. Men nå kommer det igjen. Litt usikker på hva dette betyr. Jeg reagerer på lukter og brekker meg lett. Pluss jeg er ekstremt irritabel. :nailbiting: Jeg fikk skyggestrek på tidligtest på torsdag. Men jeg har klart å bruke opp alle testene. Så jeg gikk tomt igår. Fikk aldri mer enn svak skygge. Jeg ser du testet negativt igår? Hvilken type test var det? Og positivt idag på Clearblue. Tror jeg skal kjøpe Cb i morgen. Syns de er tydeligere enn billigstrimler :)

Det er så nervepirrende at kroppen gir ut så mye signaler, som kan være alt mulig! Prøver å ikke kjenne etter, men det er umulig :hilarious: Den jeg tok igår var fra Lloyd pharmacy, den er vel kjent for skyggestreker men jeg fikk ingenting. Så her gikk det fra helt blenda på kort tid. Testet med morgenurin i går, ettermiddag idag :happy: Det blir spennende når du skal teste igjen :love2

Tusen takk :Heartred Jeg er 11 dpo etter mine beregninger. Jeg har IKM fredag 06.09, så jeg tør ikke juble for høyt før jeg er forbi IKM. Må teste igjen om noen dager før jeg tør å tro på dette:Heartred

Bladde meg litt tilbake i tråden her, og ser du skrev forrige lørdag at EL-slimet dukket opp igjen til tross for at du fikk positiv EL-test på tirsdag og EL-slimet hadde egentlig forsvunnet torsdagen. Og forstod det sånn at du hadde samleie annenhver dag hele den fertile perioden? :happy:

Forstår at du ikke tør å slippe jubelen helt løs. Krysser fingrene for at alt går bra:Heartred

GRATULERER!!! Så moro!

Back
Topp