Skal teste senere idag. Føler at tr er på vei. Kjentes ut sånn på vei til jobb. Men brystene er knallharde igjen. Det pleier helst å være motsatt når tr kommer. Men har ikke så god magefølelse.
Lykke til med testing!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal teste senere idag. Føler at tr er på vei. Kjentes ut sånn på vei til jobb. Men brystene er knallharde igjen. Det pleier helst å være motsatt når tr kommer. Men har ikke så god magefølelse.
De ser jo positive ut begge to!Ca 12 DPO idag og fikk svaaak strek på 2 tester! Litt vanskelig å få med på bilde.... Noen som ser?
Takk! Skal oppdatere dere her. Syns det er så fint å ha dette forumet. Det er ingen andre jeg deler disse tingene med. Folk hadde trodd jeg var kokoLykke til med testing!![]()
Takk! Skal oppdatere dere her. Syns det er så fint å ha dette forumet. Det er ingen andre jeg deler disse tingene med. Folk hadde trodd jeg var koko![]()
ikke tatt på morgenurin og bare holdt meg i maks 2 timer. 
Vet ikke hvor mange dpo jeg er, men tok en tidlig test og den var blenda Hvit![]()

Nederste har tydelig rosa strekikke tatt på morgenurin og bare holdt meg i maks 2 timer.
Den andre er tatt med vann bare for å se om det kommer skygge på den siden jeg har hatt svake streker de siste dagene.
Ser ut som det kanskje går bra?
Tror ikm er beregnet feil. Den er til torsdag 5/9![]()
Skimter strek her ja! Måtte den blir sterkere og sterkere![]()

Fikk en suuuper svak på cb som kreve 10 i hcg i går. Vet jo at den doble seg annenhver dag. Den jeg tok i dag krever 25 i hcg og ser selv en suuuper svak i virkerligheten. Er så vanskelig å få med på bilde. Men gir dere en sjans. Enda 4 dager til ikm. Hva tror dere?

Fikk en suuuper svak på cb som kreve 10 i hcg i går. Vet jo at den doble seg annenhver dag. Den jeg tok i dag krever 25 i hcg og ser selv en suuuper svak i virkerligheten. Er så vanskelig å få med på bilde. Men gir dere en sjans. Enda 4 dager til ikm. Hva tror dere?
Sikkert lettere å se i virkeligheten! Jeg fikk noen sinnsykt svake streker sist jeg var gravid som jeg selv så, men som var umulige å få med på bilde Ja, hadde det slik sist gang jeg også og fikk sterker streker først 2 - 3 dager før ikmHer må man virkelig legge godvilja tilSikkert lettere å se i virkeligheten! Jeg fikk noen sinnsykt svake streker sist jeg var gravid som jeg selv så, men som var umulige å få med på bilde
Håper på begynnende spire og at streken blir sterkere og sterkere
![]()

Nederste har tydelig rosa strekikke tatt på morgenurin og bare holdt meg i maks 2 timer.
Den andre er tatt med vann bare for å se om det kommer skygge på den siden jeg har hatt svake streker de siste dagene.
Ser ut som det kanskje går bra?
Tror ikm er beregnet feil. Den er til torsdag 5/9![]()
Takk for svarJeg kan se den svaaakt jeg også! Nå må den bare bli sterkere og sterkere![]()
Hadde lovt meg selv å ikke teste så mye denne gangen, men klarer det ikke
krysser for at den blir sterker. Glad jeg skal på aftenvakt slik at jeg kan tenke på noe annet.
Helt bomull i hodet liksom. Andre symptomer foreløpig er at jeg er veldig oppblåst og det stikker i puppene. Ikke kjent like mye strekk i livmorområdet i dag, men kanskje det tar seg opp utover ettermiddagen? Det gjorde det i går. Føler og føler... Blææ! Så kjipt hvis kroppen min gir meg så mye signaler for ingenting Symptomer er vanskelig å tolke nå da det er veldig likt som pms. Jeg leste akkurat i min svangerskaps dagbok jeg skrev i sist jeg var gravid at jeg hadde kun ømme bryst i uke 3 og 4I dag er jeg altså så trøtt! Fungerer ikke på jobbHelt bomull i hodet liksom. Andre symptomer foreløpig er at jeg er veldig oppblåst og det stikker i puppene. Ikke kjent like mye strekk i livmorområdet i dag, men kanskje det tar seg opp utover ettermiddagen? Det gjorde det i går. Føler og føler... Blææ! Så kjipt hvis kroppen min gir meg så mye signaler for ingenting
![]()
Symptomer er vanskelig å tolke nå da det er veldig likt som pms. Jeg leste akkurat i min svangerskaps dagbok jeg skrev i sist jeg var gravid at jeg hadde kun ømme bryst i uke 3 og 4![]()