* IKM uke 36 2019 *

Takk! Skal oppdatere dere her. Syns det er så fint å ha dette forumet. Det er ingen andre jeg deler disse tingene med. Folk hadde trodd jeg var koko :D

Spennende! Du må oppdatere oss senere i dag :D Og jeg er så enig med deg, det er utrolig fint å kunne dele det med flere som er i samme situasjon, her er det rom for å være koko :D

Nederste har tydelig rosa strek :smiley-angelic001 ikke tatt på morgenurin og bare holdt meg i maks 2 timer.
Den andre er tatt med vann bare for å se om det kommer skygge på den siden jeg har hatt svake streker de siste dagene.

Ser ut som det kanskje går bra?

Tror ikm er beregnet feil. Den er til torsdag 5/9 :pompus:

Vedlegg

• IMG_20190902_101128.jpg
    IMG_20190902_101128.jpg
    11,7 KB · Visninger: 109
Nederste har tydelig rosa strek :smiley-angelic001 ikke tatt på morgenurin og bare holdt meg i maks 2 timer.
Den andre er tatt med vann bare for å se om det kommer skygge på den siden jeg har hatt svake streker de siste dagene.

Skimter strek her ja! Måtte den blir sterkere og sterkere :D

Fikk en suuuper svak på cb som kreve 10 i hcg i går. Vet jo at den doble seg annenhver dag. Den jeg tok i dag krever 25 i hcg og ser selv en suuuper svak i virkerligheten. Er så vanskelig å få med på bilde. Men gir dere en sjans. Enda 4 dager til ikm. Hva tror dere?

Vedlegg

• 20190902_105405.jpg
    20190902_105405.jpg
    19,1 KB · Visninger: 99
  • Negative Image_cfb57eac-9c18-4c77-a5ee-9092967f8565.jpg
    Negative Image_cfb57eac-9c18-4c77-a5ee-9092967f8565.jpg
    20,4 KB · Visninger: 88
Fikk en suuuper svak på cb som kreve 10 i hcg i går. Vet jo at den doble seg annenhver dag. Den jeg tok i dag krever 25 i hcg og ser selv en suuuper svak i virkerligheten. Er så vanskelig å få med på bilde. Men gir dere en sjans. Enda 4 dager til ikm. Hva tror dere?

Tror jeg skimter noe på den med negativ filter :smiley-angelic001:Heartred

Her må man virkelig legge godvilja til :pompus: Sikkert lettere å se i virkeligheten! Jeg fikk noen sinnsykt svake streker sist jeg var gravid som jeg selv så, men som var umulige å få med på bilde :) Håper på begynnende spire og at streken blir sterkere og sterkere :D

Her må man virkelig legge godvilja til :pompus: Sikkert lettere å se i virkeligheten! Jeg fikk noen sinnsykt svake streker sist jeg var gravid som jeg selv så, men som var umulige å få med på bilde :) Håper på begynnende spire og at streken blir sterkere og sterkere :D
Ja, hadde det slik sist gang jeg også og fikk sterker streker først 2 - 3 dager før ikm :happy:

Ser det jeg også :D Håper du får sterkere og sterkere strek :D

Jeg kan se den svaaakt jeg også! Nå må den bare bli sterkere og sterkere :D

I dag er jeg altså så trøtt! Fungerer ikke på jobb :wacky: Helt bomull i hodet liksom. Andre symptomer foreløpig er at jeg er veldig oppblåst og det stikker i puppene. Ikke kjent like mye strekk i livmorområdet i dag, men kanskje det tar seg opp utover ettermiddagen? Det gjorde det i går. Føler og føler... Blææ! Så kjipt hvis kroppen min gir meg så mye signaler for ingenting :(

I dag er jeg altså så trøtt! Fungerer ikke på jobb :wacky: Helt bomull i hodet liksom. Andre symptomer foreløpig er at jeg er veldig oppblåst og det stikker i puppene. Ikke kjent like mye strekk i livmorområdet i dag, men kanskje det tar seg opp utover ettermiddagen? Det gjorde det i går. Føler og føler... Blææ! Så kjipt hvis kroppen min gir meg så mye signaler for ingenting :(
Symptomer er vanskelig å tolke nå da det er veldig likt som pms. Jeg leste akkurat i min svangerskaps dagbok jeg skrev i sist jeg var gravid at jeg hadde kun ømme bryst i uke 3 og 4 ;)

Jeg venter egentlig bare på å starte neste pp. Fremdeles ingen følelse av å være gravid, ingen spesielle symptomer - annet enn ting som fint er pms og «psykisk» uansett :)

Symptomer er vanskelig å tolke nå da det er veldig likt som pms. Jeg leste akkurat i min svangerskaps dagbok jeg skrev i sist jeg var gravid at jeg hadde kun ømme bryst i uke 3 og 4 ;)

Ikke sant.. Det er det som er så irriterende :p kunne det ikke bare vært ett klart signal som betydde gravid :rolleyes:

Back
Topp