* IKM uke 36 2019 *

Jeg har en god del '' mensmurringer'' og hatt det i flere dager. Mer en vanlig før mensen. Er ca 11 dpo i dag.
Har mer utflod en vanlig. Den er litt tjukt og hvit :wideyed: husker det slik også fra forrige svangerskap.
Og føles av og til at man må på do bare for å sjekke at det ikke er mensen h is du skjønner hva jeg mener :wacky:
Jeg har det også slik xsmile9 Har også hatt murringer/stikninger i flere dager, samt kremaktig hvit utflod! Satser på at testene kommer i posten snart, slik at jeg får testet igjen ;) Brukte opp de testene jeg hadde liggende allerede før 9dpo :laughing002

Så kjekt med dere som får svake streker!:happy: Har dere noen murringer også eller? Og pleier dere ha det før ikm? Og kan jeg spørre hvordan utfloden deres er?:shy:

Jeg fikk negativ tidligtest i dag 10 dpo.

Jeg hadde murring for ei ukes tid siden, men ingenting etter det.
Så eneste symptome jeg har nå er egentlig ømme bryst. Det samme hadde jeg sist gang jeg var gravid.
Så nå gjenstår det å se om strekene blir sterkere. 4 dager til ikm

Bah! Negativ test etter jobb idag. Nå venter jeg bare på tr. Blir nok en stopp i prøvingen for denne gang. Jeg vil ikke ha termin på sommeren. Høres sikkert litt teit ut som sier slik. Men vi er så bortskjemte at vi prøver på barn nr 3. Så da tenker jeg at sommerferien til de to barna vi har går forran. Så da blir det prøvestopp til desember :)

Det er noen dager igjen til IKM, så håpet er ikke ute :happy: Håper det klaffer for deg så du ikke trenger tenke på noe prøvepause :Heartred

Jeg vil bare så komme igang med neste pp. Har overhode ikke troa på klaff nå, blendahvite tester - dog ikke tidligtester..

Det er noen dager igjen til IKM, så håpet er ikke ute :happy: Håper det klaffer for deg så du ikke trenger tenke på noe prøvepause :Heartred
Takk <3 Det er jo en sjans. Men får se i morgen tidlig. Tar siste testen da. Hadde vært fint med et mirakel akkurat nå :D

Da var det rosa på papiret. Håper det tar seg opp i morgen så jeg kan starte på CD1 pp2 :)

Huff, det er ikke så bra for meg å være her inne Kjenner bare på masse symptomer når jeg sitter her og leser og drømmer og nå i kveld har jeg fått stikninger i magen og blitt kvalm. Tror ikke jeg hadde kjent noen av delene om jeg holdt på med noe annet :bag:

Her er det bare dager igjen til ikm. Fortsatt ingen symptomer eller følelse av at det har klaffet denne gangen....

Spennende med alle dere som har fått svake streker! Håper alle blir terminspirer!

Du kan sette meg på tr :) skikkelig rødt nå, så jeg gleder meg til å komme igang med vår skikkelige pp :)

Dagens tester! Bilde med kun cb er tatt etter 2 min og bilde 2 etter 10 min

Vedlegg

• IMG_20190903_060544.jpg
    IMG_20190903_060544.jpg
    17,1 KB · Visninger: 105
  • IMG_20190903_055536.jpg
    IMG_20190903_055536.jpg
    14,3 KB · Visninger: 111
9 dpo, blank tidligtest i dag også :sorry:

Vedlegg

• 20190903_063121.jpg
    20190903_063121.jpg