Håpetpååbli4
Flørter med forumet
Har det helt likt som deg!
Du hadde også fått en strek ikke sant?!?!
Det var egentlig veldig godt å høre at det er flere som har samme symptomene!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har det helt likt som deg!
Jeg har det også slikJeg har en god del '' mensmurringer'' og hatt det i flere dager. Mer en vanlig før mensen. Er ca 11 dpo i dag.
Har mer utflod en vanlig. Den er litt tjukt og hvithusker det slik også fra forrige svangerskap.
Og føles av og til at man må på do bare for å sjekke at det ikke er mensen h is du skjønner hva jeg mener![]()
Har også hatt murringer/stikninger i flere dager, samt kremaktig hvit utflod! Satser på at testene kommer i posten snart, slik at jeg får testet igjen 
Så kjekt med dere som får svake streker!Har dere noen murringer også eller? Og pleier dere ha det før ikm? Og kan jeg spørre hvordan utfloden deres er?
Jeg fikk negativ tidligtest i dag 10 dpo.
Jeg har det også slikHar også hatt murringer/stikninger i flere dager, samt kremaktig hvit utflod! Satser på at testene kommer i posten snart, slik at jeg får testet igjen
Brukte opp de testene jeg hadde liggende allerede før 9dpo
![]()

Bah! Negativ test etter jobb idag. Nå venter jeg bare på tr. Blir nok en stopp i prøvingen for denne gang. Jeg vil ikke ha termin på sommeren. Høres sikkert litt teit ut som sier slik. Men vi er så bortskjemte at vi prøver på barn nr 3. Så da tenker jeg at sommerferien til de to barna vi har går forran. Så da blir det prøvestopp til desember![]()
Håper det klaffer for deg så du ikke trenger tenke på noe prøvepause 
Ja fikke en svak strek i dagDu hadde også fått en strek ikke sant?!?!
Det var egentlig veldig godt å høre at det er flere som har samme symptomene!
bare håper den blir sterkere i morgen!TakkSå kjedeligser at du har ikm til fredag så kanskje enda veldig tidlig? Hadde ikke gitt opp håpet enda
![]()
Takk <3 Det er jo en sjans. Men får se i morgen tidlig. Tar siste testen da. Hadde vært fint med et mirakel akkurat nåDet er noen dager igjen til IKM, så håpet er ikke uteHåper det klaffer for deg så du ikke trenger tenke på noe prøvepause
![]()
Da var det rosa på papiret. Håper det tar seg opp i morgen så jeg kan starte på CD1 pp2![]()

Dagens tester! Bilde med kun cb er tatt etter 2 min og bilde 2 etter 10 min
Lykke til med neste ppDu kan sette meg på trskikkelig rødt nå, så jeg gleder meg til å komme igang med vår skikkelige pp
![]()

Du kan sette meg på trskikkelig rødt nå, så jeg gleder meg til å komme igang med vår skikkelige pp
![]()