Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
9 dpo er fortsatt tidlig![]()
Sniker fra ikm uke 35. Min var helt hvit morgenen 9 dpo også, men gravid er jeg9 dpo, blank tidligtest i dag også![]()
Og da var den tydelig positivDeilig å høre, gratulerer til degSniker fra ikm uke 35. Min var helt hvit morgenen 9 dpo også, men gravid er jegVeldig tidlig enda så ikke mist motet. Det gjorde jeg, og testa ikke igjen før 14 dpo
Og da var den tydelig positiv

Hjelpes. Det her er jo bare pining. 3 dager til ikm. enten har det festa seg sent og hcg stiger sent eller så er strekern mine bare tull.
Hjelpes. Det her er jo bare pining. 3 dager til ikm. enten har det festa seg sent og hcg stiger sent eller så er strekern mine bare tull.
Sniker fra ikm uke 35. Min var helt hvit morgenen 9 dpo også, men gravid er jegVeldig tidlig enda så ikke mist motet. Det gjorde jeg, og testa ikke igjen før 14 dpo
Og da var den tydelig positiv
Alt er bare veldig vagt og jeg begynner å tro at det ikke gikk denne ppen 

Lykke til i neste pp!Du kan sette meg på trskikkelig rødt nå, så jeg gleder meg til å komme igang med vår skikkelige pp
![]()
Har ikke antydning til ømme nipler som jeg hadde sist jeg ble gravid, men buksa passer ikke lenger fordi jeg er så oppblåst, jeg lukter sykt mannesvette og har høy puls. Det strekker ikke lenger i livmorområdet, og foreløpig ikke noe stikking i puppene i dag. Men i natt hadde jeg noen helt hinsides merkelige drømmer! Drømmer ofte, men i natt tok det helt avAlt er bare veldig vagt og jeg begynner å tro at det ikke gikk denne ppen
![]()

Huffdu har jo fortsatt noen symptomer da. Ikm i går?
Så lenge du ikke blør så er det fortsatt håp![]()
Så her er det noen dager igjen med spenning Neida, har ikm på søndag jegSå her er det noen dager igjen med spenning
![]()
da er det jo fortsatt veeeeeldig tidlig. Mange dager igjen jo Samme som meg det! Skal teste på fredag da jeg er 13 dpo. Orker ikke å pine meg selv med mange svake tester slik jeg har gjort noen pp før.Jeg tror jeg står med feil el og ikm på startsiden her, fordi jeg ikke helt visste når jeg hadde el helt i starten av ppenHadde el 25.08 og ikm 08.09 hvis noen vil rette opp det! Ikke så farlig for min del om det står feil altså
![]()
Da skal jeg endre detJeg tror jeg står med feil el og ikm på startsiden her, fordi jeg ikke helt visste når jeg hadde el helt i starten av ppenHadde el 25.08 og ikm 08.09 hvis noen vil rette opp det! Ikke så farlig for min del om det står feil altså
![]()