Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilke tidligtester anbefaler dere?![]()
Strek kan man få da jaCa 10 dpo idag, blendahvit. Bær man teste annahver dag eller hver 3? Sist testa jeg hver dag så ble jo dyrt å kjøpe nye tester men kan man faktisk få strek 24 timer etter en blenda hvit dagen før?!![]()
Bladde meg litt tilbake i tråden her, og ser du skrev forrige lørdag at EL-slimet dukket opp igjen til tross for at du fikk positiv EL-test på tirsdag og EL-slimet hadde egentlig forsvunnet torsdagen. Og forstod det sånn at du hadde samleie annenhver dag hele den fertile perioden?
Forstår at du ikke tør å slippe jubelen helt løs. Krysser fingrene for at alt går bra![]()

Håper at du får positiv test du også, forstod at du har prøvd en stund nå 
Strek kan man få da jaEn dag så må den jo plutselig komme, hvor sterk er en annen sak. Er det tidligtester eller vanlige tester du bruker?
Da ville jeg kanskje ha ventet et par dager før neste test siden de vanlige ikke er så sensitiv.Har brukt tidligtest, men har ingen igjen så blir vanlige tester fremoverHar IKM om 5-6 dager...
![]()
Da ville jeg kanskje ha ventet et par dager før neste test siden de vanlige ikke er så sensitiv.
Lykke tilMm planen er annahver dag nå frem til eventuell tr dukker opp
Takk for tips!
Æsj....12 dpo og fortsatt blendahvit babyplan tidligtest.....
Ca 12 DPO idag og fikk svaaak strek på 2 tester! Litt vanskelig å få med på bilde.... Noen som ser?
Jeg serCa 12 DPO idag og fikk svaaak strek på 2 tester! Litt vanskelig å få med på bilde.... Noen som ser?

Ca 12 DPO idag og fikk svaaak strek på 2 tester! Litt vanskelig å få med på bilde.... Noen som ser?