* IKM uke 36 2019 *

Ca 10 dpo idag, blendahvit. Bær man teste annahver dag eller hver 3? Sist testa jeg hver dag så ble jo dyrt å kjøpe nye tester men kan man faktisk få strek 24 timer etter en blenda hvit dagen før?! :bored::)

Ca 10 dpo idag, blendahvit. Bær man teste annahver dag eller hver 3? Sist testa jeg hver dag så ble jo dyrt å kjøpe nye tester men kan man faktisk få strek 24 timer etter en blenda hvit dagen før?! :bored::)
Strek kan man få da ja :) En dag så må den jo plutselig komme, hvor sterk er en annen sak. Er det tidligtester eller vanlige tester du bruker?

Bladde meg litt tilbake i tråden her, og ser du skrev forrige lørdag at EL-slimet dukket opp igjen til tross for at du fikk positiv EL-test på tirsdag og EL-slimet hadde egentlig forsvunnet torsdagen. Og forstod det sånn at du hadde samleie annenhver dag hele den fertile perioden? :happy:

Forstår at du ikke tør å slippe jubelen helt løs. Krysser fingrene for at alt går bra:Heartred

Ja, det stemmer! Jeg tror mest sannsynlig at det bare var rester, jeg hadde normal utflod resten av lørdagen. Ja, annenhver dag. :happy:

Takk, det gjør jeg også :Heartred Håper at du får positiv test du også, forstod at du har prøvd en stund nå :Heartred

Har brukt tidligtest, men har ingen igjen så blir vanlige tester fremover :) Har IKM om 5-6 dager...:cool:
Da ville jeg kanskje ha ventet et par dager før neste test siden de vanlige ikke er så sensitiv.

Ingen symptomer her i gården, annet enn de som like gjerne er pms. Litt murringer i rygg/mage, vært litt kvalm på kvelden de siste dagene (men også forkjølelsessyk) den siste uka.
Føler meg ikke gravid og ikm om noen dager (vet egentlig ikke nøyaktig siden det er første mnd uten spiral..

Ca 12 DPO idag og fikk svaaak strek på 2 tester! Litt vanskelig å få med på bilde.... Noen som ser?

Vedlegg

• IMG_20190902_065612.jpg
    IMG_20190902_065612.jpg
    21,1 KB · Visninger: 99
Back
Topp