Jeg tror jeg er gravid dere!!! 
Jeg klarte ikke vente å bestemte meg for å svi av en test likevel... Det kom en svak strek på tidligtesten allerede etter 1 min. Tok en digital som fanger opp 25hcg, den er også positiv! Litt sjokkert, for jeg hadde mistet troen etter blendahvit test i går. Åh jeg er så glad

Jeg klarte ikke vente å bestemte meg for å svi av en test likevel... Det kom en svak strek på tidligtesten allerede etter 1 min. Tok en digital som fanger opp 25hcg, den er også positiv! Litt sjokkert, for jeg hadde mistet troen etter blendahvit test i går. Åh jeg er så glad

tatt noe test?
Jeg er 11 dpo etter mine beregninger. Jeg har IKM fredag 06.09, så jeg tør ikke juble for høyt før jeg er forbi IKM. Må teste igjen om noen dager før jeg tør å tro på dette

Jeg fikk skyggestrek på tidligtest på torsdag. Men jeg har klart å bruke opp alle testene. Så jeg gikk tomt igår. Fikk aldri mer enn svak skygge. Jeg ser du testet negativt igår? Hvilken type test var det? Og positivt idag på Clearblue. Tror jeg skal kjøpe Cb i morgen. Syns de er tydeligere enn billigstrimler
Den jeg tok igår var fra Lloyd pharmacy, den er vel kjent for skyggestreker men jeg fikk ingenting. Så her gikk det fra helt blenda på kort tid. Testet med morgenurin i går, ettermiddag idag