* IKM uke 36 2019 *

Ja den blå er hcg og dne grønne er lh :rolleyes:
Men er veldig usikker på når jeg hadde eggløsning. Var bare at katten la seg på magen min igjen flere dager etter hverandre. Dette gjør den aldri annet at han gjorde det også med lille tuppa når ho var i magen :angelic:
Så måtte bare teste og har hatt flere svake streker. Men etter negativ på morgenurin i går så har jeg blitt så usikker :banghead:
Og hvor mange dpo?

Så spennende! Har du testet allerede eller venter du til mandag?

Haha, herregud, jeg har jo tenkt helt feil! Jeg er jo en uke etter der igjen jeg... Dvs ikm 08.09! Vet ikke hva jeg surrer med! :p Meeen men. Spennende med testen din under her da! Ser da strek der :D

Haha, herregud, jeg har jo tenkt helt feil! Jeg er jo en uke etter der igjen jeg... Dvs ikm 08.09! Vet ikke hva jeg surrer med! :p Meeen men. Spennende med testen din under her da! Ser da strek der :D

Hehehehe kanskje et godt tegn at man surrer litt :smiley-angelic001
Blir spennende å se dine om noen dager.
Takk. Ja håper streker er sterkere i morra!

Hehehehe kanskje et godt tegn at man surrer litt :smiley-angelic001
Blir spennende å se dine om noen dager.
Takk. Ja håper streker er sterkere i morra!

Ja, jeg har tenkt å begynne til uka, klarer ikke vente til ikm :rolleyes: Krysser fingrene for to sterke streker på både dine og mine :D

Har dere mye symptomer? Hvilke? Jeg lurer så fælt på om jeg bare blir lurt av kroppen. Jeg har bare så veldig følelse av at det har klaffet denne gang. Kjenner jeg kommer til å bli veldig skuffa om jeg tar feil

Har dere mye symptomer? Hvilke? Jeg lurer så fælt på om jeg bare blir lurt av kroppen. Jeg har bare så veldig følelse av at det har klaffet denne gang. Kjenner jeg kommer til å bli veldig skuffa om jeg tar feil
Tja.. usikker på om kroppen lurer meg men her er noen; ikke vonde pupper, men veldig sensitive nippler.
Stikk nederst i magen, nesten litt ømt (vet ikke om det er pga all sexen i det siste da, kjennes støl ut som etter ei treningsøkt) og kvalm på kvelden når jeg går å legger meg.

Hva med deg ?

Jeg har mensmurringer, stikking i puppene og kvalm innimellom :wideyed: og kjenner igjen den følelsen om å være redd for å bli skuffa :(

Plutselig forsvant de ømme brystene og testene har fremdeles bare svake skygger. Begynner å miste trua. Jeg aner ikke hvor jeg er i syklusen heller. Så jeg klamrer meg til håpet om at jeg hadde EL den fredagen som fitbit appen sier. Da er jeg bare 8 dpo. Men da er det ingenting som forklarer den lille blødningen. Blir koko!

Stikking kan jo være et tegn. Har du vært gravid før? Jeg husker at det stakk veldig første gang jeg var gravid. Men ikke andre gangen.

Ja, var gravid i forrige pp, men mistet i starten av august. Gjenkjenner stikkingen/strekkingen fra forrige syklus og håper veldig! Men har ikke hatt en "vanlig" syklus etter ppillene så jeg vet ikke hva som er del av en normal syklus og hva som er noe ekstra :)

Tja.. usikker på om kroppen lurer meg men her er noen; ikke vonde pupper, men veldig sensitive nippler.
Stikk nederst i magen, nesten litt ømt (vet ikke om det er pga all sexen i det siste da, kjennes støl ut som etter ei treningsøkt) og kvalm på kvelden når jeg går å legger meg.

Hva med deg ?
Jeg har ikke så mye symptomer egentlig, men mistenker at jeg har hatt festeblødning. Hadde det med nr 1 også, men denne gang har det vart litt lenger. Veldig lite blod, men friskt første dagen, deretter brunere. De siste dagene har jeg hatt milde menssmerter, det hadde jeg også første gang, men da var de vondere. Nå i kveld har jeg stikninger i ene lysken. Av en eller annen grunn tok jeg en test fra normal i går på ettermiddagsurin, 8-9 dpo. Ikke tidligtest og selvfølgelig helt blenda:angelic:

Jeg droppet å teste i dag, venter til i morgen eller tirsdag. Kjenner at jeg ikke har troa etter negativ test å går, så vil ikke kjenne på skuffelsen hver dag :p

Neg.test i dag 10 dpo. Alt håp ute?

Vedlegg

• 20190901_075218.jpg
    20190901_075218.jpg
    44,4 KB · Visninger: 83
Back
Topp