* IKM uke 36 2019 *

Hei alle sammen!
Har ikm onsdag 7.....tok en tidligtest fra babyplan i dag på morgenen. Den var blendahvit...alt håp ute denne pp?? Blir sprø av denne ventetiden....

Samme her. Men er vel ikke så rart når jeg ikke har tidligtester. Var det tidligtest du brukte? Fortsatt veldig tidlig :)

Nei det er ikke så rart, du burde kanskje prøve med tidligtest :D Jeg hadde en tidligtest liggede så det var den jeg brukte.

Får smøre meg med tålmodighet og vente noen dager :) Rart hvordan man vet at det kan være for tidlig til at det slår ut men likevel blir så skuffet :p

Hei alle sammen!
Har ikm onsdag 7.....tok en tidligtest fra babyplan i dag på morgenen. Den var blendahvit...alt håp ute denne pp?? Blir sprø av denne ventetiden....
Alt håp er ikke over enda :) Mange som ikke får positiv test før ikm. Hvor mange dpo er du?

Hei alle sammen!

Alt håp er ikke ute nei! Det er mange som ikke tester positivt før etter IKM, så håpet er ikke ute før TR evt. kommer snikende. Men kjenner meg helt igjen, blir koko av denne ventetiden :hilarious:

Om jeg renger riktig og har forstått riktig så er jeg 10 dpo i dag...
Jeg er også 10dpo i dag og blenda test. Ja man føler det er over men det er det ikke :)

10 dpo og blenda tidligtest i dag... Vet det sikkert er for tidlig å teste, men ble sykt skuffet og tror ikke det har klaffet denne pp heller....

Nei det er ikke så rart, du burde kanskje prøve med tidligtest :D Jeg hadde en tidligtest liggede så det var den jeg brukte.

Får smøre meg med tålmodighet og vente noen dager :) Rart hvordan man vet at det kan være for tidlig til at det slår ut men likevel blir så skuffet :p

Jeg må nok kjøpe en tidligtest på mandag, da kan jeg ta den tirsdag morgen :p
Eller når jeg tenker meg om, kanskje jeg rekker apoteket før jobb i dag :D

Jeg må nok kjøpe en tidligtest på mandag, da kan jeg ta den tirsdag morgen :p
Eller når jeg tenker meg om, kanskje jeg rekker apoteket før jobb i dag :D

Det stenger kl 14 ser jeg, jeg starter ikke på jobb før 17. Da får jeg kjøpe på mandag og heller teste tirsdag.
Men egentlig burde jeg bare vente på tr.. :p

Må prøve å holde meg så jeg tester 13 dpo på fredag. Eneste er at teste trangen kommer med en gang jeg merker symptomer og symptomene kan like gjerne være PMS:p Føler jeg ikke er til å bli klok av :hilarious: Spennende tider i møte for oss alle :D
Det er nettopp det.det jeg tolker som mulige symptomer på graviditet er bare pms, jeg har bare ikke kjent så nøye etter før:facepalm:

Nå hadde det vært praktisk om det klaffer nå, senest i neste pp - så slipper vi å gjøre om sommerferien som vi bestilte i sta :laughing002

Jeg tok en test på morgenurin i går som var negativt... Ble så skuffet og lei meg at jeg tenkte da får jeg vente på eggløsning da siden de testene har vært sterke en god stund nå. Den var sterk igjen så tok en ny graviditetstest som viste dette.... Har lovet mannen å ikke teste i dag men Guri så vanskelig!

Vedlegg

• IMG_20190830_163756.jpg
    IMG_20190830_163756.jpg
    9,8 KB · Visninger: 101
Jeg tok en test på morgenurin i går som var negativt... Ble så skuffet og lei meg at jeg tenkte da får jeg vente på eggløsning da siden de testene har vært sterke en god stund nå. Den var sterk igjen så tok en ny graviditetstest som viste dette.... Har lovet mannen å ikke teste i dag men Guri så vanskelig!
Er den blå hcg test? I såfall er det strek der xsmile5

Er den blå hcg test? I såfall er det strek der xsmile5

Ja den blå er hcg og dne grønne er lh :rolleyes:
Men er veldig usikker på når jeg hadde eggløsning. Var bare at katten la seg på magen min igjen flere dager etter hverandre. Dette gjør den aldri annet at han gjorde det også med lille tuppa når ho var i magen :angelic:
Så måtte bare teste og har hatt flere svake streker. Men etter negativ på morgenurin i går så har jeg blitt så usikker :banghead:

Ser også strek på den blå, så her er det vel noe på gang? :happy:

Back
Topp