Astrantia
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Augustlykke 2022 ❤️
September To Remember 2022
Søvnløs i september 2025
Tror jeg er 7-8 DPO, og nå stikker det voldsomt i livmor/eggstokk-områdene! Negativ test i morges da, men det er enda tidlig.
Etter sist SA så synes jeg nesten at jeg har sterke eggløsningssmerter fra EL til IKM+. Hadde aldri EL-smerter eller menssmerter før, det er noe som oppsto etter en medisinsk abort (pga. sykdom på fosteret) og en SA. Noen som har opplevd det før - altså at kroppen endrer seg på den måten etter fødsel eller SA? Har vært hos gynekolog for intern ultralyd, og de sa at alt ser normalt ut.
Jeg har alltid hatt menssmerter, men EL-smertene har kommet etter SA-ene, kjenner den veldig godt. Kvalm og litt vondt i hodet, oppblåst og vondt i eggstokkområdet - på ene eller begge sider

Det er jo en hyggelig første forespørsel hos vikarlege; vil du ta en prøve i skjeden min, og ta luktetest på den?
Hahaha, dør 

Stripa er jo faktisk hvitere enn resten av området
Om det er noen trøst testet jeg blendahvitt 11dpo da jeg var gravid med førstemann, og fikk svaaak svak strek først 13 dpo. Er ikke alle som tester positivt 10dpo, selv om det kan virke som mange gjør her inne.
Murrer så fælt der nede, men mistenker det er en bivirkning av progesteronet egentlig
Kan de ikke gjøre det litt mer diskret
Har selv hatt dårlig erfaring med merket. Fikk strek på samme test forrige PP og hoppet i taket. Tok en CB digital like etterpå som var negativ. TR kom dagen etterpå. Legger ved et bilde.
Er ganske vanlig for meg å være øm i niplene noen dager etter EL, men aldri hatt det så sent som 6dpo.
Dette er nervepirrende