Noen som kan tyde denne?
Rosa strek!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som kan tyde denne?
Helt klart positiv! Har prøvd den en gang uten å være gravid, og den var blendahvitNoen som har erfaring med disse testene? Har aldri prøvd de før. Fikk denne nå på kveldsurin.
Noen som har erfaring med disse testene? Har aldri prøvd de før. Fikk denne nå på kveldsurin.
Gratulerer så masse! Har du hatt noen symptomer? Og hvilke isåfall? 10 dpo idag selv men tørr ikke å teste, har egentlig ingen symptomer
Gratulerer!Noen som har erfaring med disse testene? Har aldri prøvd de før. Fikk denne nå på kveldsurin.
JA, Det har jeg gledet meg så til!Ååååå, grattis!!! Får jeg dette deg på gravid i lista?
JA, Det har jeg gledet meg så til!
Eegentlig ikke. Følte mensen var på vei, og følte meg syk med feber igår bare Men ellers var jeg skråsikker på at mensen var rett rundt hjørnet, for pulsen var så lav og ingenting lignet sist jeg var gravidGratulerer så masse! Har du hatt noen symptomer? Og hvilke isåfall? 10 dpo idag selv men tørr ikke å teste, har egentlig ingen symptomer
Tusen takkHar testet positivt med den rundt IKM og den streken var omtrent som din der mener jeg å huske Våger meg på et gratulerer!
Å nei, gikk det ikke veien sist? Velkommen hit, håper å sende deg rett i retur til termingruppa
Nei dessverre, SA 5+2 den gangen. Men du verden som kroppen bare tok det som en mens og el kom akkurat til vablig tid i syklus.
Tusen takkGratulerer!
Fikk en positiv digital nå, så kan settes på gravid
Fikk en positiv digital nå, så kan settes på gravid