IKM uke 34

Noen som har erfaring med disse testene? Har aldri prøvd de før. Fikk denne nå på kveldsurin.

Vedlegg

• 0F63198B-AD3B-456E-9C96-57C213989F2C.jpeg
    0F63198B-AD3B-456E-9C96-57C213989F2C.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 135
Noen som har erfaring med disse testene? Har aldri prøvd de før. Fikk denne nå på kveldsurin.
Helt klart positiv! Har prøvd den en gang uten å være gravid, og den var blendahvit :)

Har testet positivt med den rundt IKM og den streken var omtrent som din der mener jeg å huske :happy: Våger meg på et gratulerer!

Var verken feber eller mensensmerter jeg hadde, bare en liten spire:Heartred Første forsøk med wildyam,Vil tro den hjalp godt på hos meg vertfall!

Gratulerer så masse!:D Har du hatt noen symptomer? Og hvilke isåfall? 10 dpo idag selv men tørr ikke å teste, har egentlig ingen symptomer :bored:
Eegentlig ikke. Følte mensen var på vei, og følte meg syk med feber igår bare :angelic: Men ellers var jeg skråsikker på at mensen var rett rundt hjørnet, for pulsen var så lav og ingenting lignet sist jeg var gravid:angelic:

Å nei, gikk det ikke veien sist? :(❤️ Velkommen hit, håper å sende deg rett i retur til termingruppa :D

Nei dessverre, SA 5+2 den gangen. Men du verden som kroppen bare tok det som en mens og el kom akkurat til vablig tid i syklus.

Nei dessverre, SA 5+2 den gangen. Men du verden som kroppen bare tok det som en mens og el kom akkurat til vablig tid i syklus.

Det var jo godt da, når det først skulle skje :smiley-angelic003 Håper det klaffer fort for dere igjen :happy:

Fikk en positiv digital nå, så kan settes på gravid :happy:

Tempen på vei nedover og negativ test 12 dpo, alt ligger an til ny IKM-gruppe på meg! Men kjempegøy å se alle positive testene til dere andre :happy:
34108156-F26D-4E38-AB8E-407138FB7E0D.jpeg

Back
Topp