IKM uke 34

Tror jeg er 7-8 DPO, og nå stikker det voldsomt i livmor/eggstokk-områdene! Negativ test i morges da, men det er enda tidlig.

Etter sist SA så synes jeg nesten at jeg har sterke eggløsningssmerter fra EL til IKM+. Hadde aldri EL-smerter eller menssmerter før, det er noe som oppsto etter en medisinsk abort (pga. sykdom på fosteret) og en SA. Noen som har opplevd det før - altså at kroppen endrer seg på den måten etter fødsel eller SA? Har vært hos gynekolog for intern ultralyd, og de sa at alt ser normalt ut.

Jeg har alltid hatt menssmerter, men EL-smertene har kommet etter SA-ene, kjenner den veldig godt. Kvalm og litt vondt i hodet, oppblåst og vondt i eggstokkområdet - på ene eller begge sider :inpain:

Oppdatering på forespørselen til maja.no: skrev i kommentaren jeg la inn der: "jeg forsøker å bli gravid, og har lest at det bør behandles så fort som mulig", og fikk til svar at siden jeg gjør det, så må jeg gå til lege og få det sjekket fysisk. Og ble refundert pengene. Søren altså, trodde jeg hadde tatt innersvingen på hvordan fikse problemet raskt og effektivt her nå :hilarious:

Og så;
oppdatering på "odør"-situasjonen: gått helt over, alt er vanlig igjen. Syrlig og fint :rolleyes:. Hva skal man tro da?? Midlertidig pH ute av balanse, eller symptomfri bak.vag. som bør behandles?? :wtf:

Får vel bare bestille time hos legen da. Nå vet jeg det er en helt ny vikar der, og den fine fastlegen min er ute i spesialisering i et halvår :wacky: Det er jo en hyggelig første forespørsel hos vikarlege; vil du ta en prøve i skjeden min, og ta luktetest på den? :troll: Hahaha, dør :hilarious:

Å nei, søren :hilarious: Syntes det var så bra tips! Å herreguuuud, er det sant? Er det sånn de diagnostiserer det? :lurking::scared001

Kan melde om at det ikke hjalp å ta ny test på kvelden :hungry: Stripa er jo faktisk hvitere enn resten av området :hilarious: 10 dpo:
95C83C3C-0745-4D8C-BA62-281DCC211D2B.jpeg

Kan melde om at det ikke hjalp å ta ny test på kvelden :hungry: Stripa er jo faktisk hvitere enn resten av området :hilarious: 10 dpo: Vis vedlegget 363803

Hahah det har du faktisk rett i, den er hvitere:playful: Om det er noen trøst testet jeg blendahvitt 11dpo da jeg var gravid med førstemann, og fikk svaaak svak strek først 13 dpo. Er ikke alle som tester positivt 10dpo, selv om det kan virke som mange gjør her inne.

Hahah det har du faktisk rett i, den er hvitere:playful: Om det er noen trøst testet jeg blendahvitt 11dpo da jeg var gravid med førstemann, og fikk svaaak svak strek først 13 dpo. Er ikke alle som tester positivt 10dpo, selv om det kan virke som mange gjør her inne.

Ja, den lyser hvitt, haha! :hilarious: Godt å høre at det går an å ha så blenda test først og at det gikk bra med deg :happy: Murrer så fælt der nede, men mistenker det er en bivirkning av progesteronet egentlig :p

Tror de tar en swab, og så tilsetter et eller annet stoff som får frem den fiskelukten -- om man har det! Altså, såå ugreit :hilarious:

Seriøst :hilarious: Ikke rart man kan kvie seg for å sjekke liksom :dead: Kan de ikke gjøre det litt mer diskret :eek:

Hadde egentlig tenkt å holde meg unna IKM gruppe den gangen, men hiver meg med her litt i siste liten:rolleyes:

Makr - 32 - PP3 (etter MA) - B2 - EL 07/8 - 08/8 - IKM 22/8 - 23/8

Tok denne testen nå på kveldsurin:oops: Babystrek eller bare skygge?

Vedlegg

• E5F21685-2C60-4298-AFF9-E6CDF13FF781.jpeg
    E5F21685-2C60-4298-AFF9-E6CDF13FF781.jpeg
    958,2 KB · Visninger: 100
Hadde egentlig tenkt å holde meg unna IKM gruppe den gangen, men hiver meg med her litt i siste liten:rolleyes:

Krysser fingrene for at det er en begynnende strek.:Heartred Har selv hatt dårlig erfaring med merket. Fikk strek på samme test forrige PP og hoppet i taket. Tok en CB digital like etterpå som var negativ. TR kom dagen etterpå. Legger ved et bilde.
0968ECCC-EB4C-42BC-91C8-6DE202A60554.jpeg

Last edited:

Velkommen :happy: Ser i alle fall tydelig en strek. Klarer ikke si om den er rosa, men krysser fingrene for at den blir sterkere i morgen!

Krysser fingrene for at det er en begynnende strek.:Heartred Har selv hatt dårlig erfaring med merket. Fikk strek og hoppet i taket. Tok en CB digital like etterpå og det var negativ. TR kom dagen etterpå. Legger ved et bilde.
Vis vedlegget 363819
Åh, så kjedelig da! Er litt redd det bare er skygge her også, men skal prøve å teste med noen andre tester i morgen eller lørdag.

Velkommen :happy: Ser i alle fall tydelig en strek. Klarer ikke si om den er rosa, men krysser fingrene for at den blir sterkere i morgen!
Tusen takk:) Den var litt mer rosa i virkeligheten enn på bilde følte jeg, men kan jo være ønsketenking:rolleyes: Får prøve med noen andre tester en av de neste dagene.

Løpet er heldigvis ikke kjørt helt enda :Heartred

Neida, men det ble jo ikke lagt så veldig mange aksjer heller, så skal jo litt til å klaffe denne måneden egentlig :p Blir ikke skuffet. Men neste måneden skal det times :happy: Og så får jeg sikkert tatt vaksinen neste uke så det er unnagjort og :happy:

I teorien er jeg 6dpo i dag. Har kjent murring siden 4dpo som er et nytt symptom for meg. I går og i dag har jeg også hatt én vond nippel. Synes det er litt morsomt at det bare er den ene :laughing002 Er ganske vanlig for meg å være øm i niplene noen dager etter EL, men aldri hatt det så sent som 6dpo.

Hvis tempen min går opp i morgen så vil i det minste FF bekrefte at EL skjedde CD13:nailbiting: Dette er nervepirrende :woot:

Vedlegg

• 4C76EB2B-450C-4B81-BF72-5EDA2E1F0783.jpeg
    4C76EB2B-450C-4B81-BF72-5EDA2E1F0783.jpeg
    494,9 KB · Visninger: 43
9 dpo i dag, og negativ test. Synes jeg kan skimte noe i virkeligheten, men det er så svakt at det er nok innbilning - jeg ser jo at den er hvit :hilarious: symptomer mangler heller ikke - kraftige menssmerter kvelden 5 dpo, og i går kom kvalmen. Våknet kvalm i dag også, og har våknet av å måtte tisse de siste to nettene. Dette gjør jo at jeg blir håpefull, men frykter alt er innbilte symptomer fordi jeg så gjerne vil:facepalm:

Vedlegg

• F2B27888-0C0E-4F69-BC93-140AE0298C9E.jpeg
    F2B27888-0C0E-4F69-BC93-140AE0298C9E.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 68
Back
Topp