IKM uke 34

Takk, det håper jeg også. Men det vil nok ikke påvirke grafen. La inn temp for i morgen for å se. Jeg har nok tulla til tempingen i den kritiske delen også. Tempet for tidlig og glemte å tempe en dag. Så jeg prøver å leve litt i håpet om at FF rett og slett har for lite data til å kunne fastslå noen ting.

Om det ikke klaffer denne PP-en, så skal jeg i det minste bytte tempemetode til neste. Luuurer litt på om jeg har sovet med åpen munn i natt også :oops: Egentlig var planen min å drite i alt som finnes av tester neste PP. Men når jeg føler at jeg har så mange variabler, så kjenner jeg at jeg MÅ få det til neste gang :laughing002
Haha jeg kjenner til følelsen! Har hatt mange rare grafer her også i sommer, og jeg har begynt å lure på om det kan være fordi vi av og til har åpent vindu på soverommet, og av og til ikke. Alt man skal lure på.. :p

Krysser da fingrene for at du faktisk har hatt el jeg :)

Last edited:
Nydelige tester, gratulerer!

Nå frister du meg til å ta digital i dag... :nailbiting: Har kun én og er redd den ikke skal slå ut :rolleyes:

Det skjønner jeg godt! Her ser du kanskje bedre hvordan min var, når den slo ut. Den nederste er tatt på samme urin. Holdt meg i 2 timer

Vedlegg

• Snapchat-571692232.jpg
    Snapchat-571692232.jpg
    326,5 KB · Visninger: 113
8 Dpo og testkjøret er igang, negativt som forventet men gøy å starte testingen uansett!:angelic: Jeg har desverre dårlig tro på denne pp'en da, pulsen påvei nedover og tappen kjennes myk ut, kjenner igjen det mønsteret :arghh::arghh:

8dpo her også, kjenner absolutt ingen symptomer på noe som helst så orker ikke å teste før lørdag når jeg er 11dpo :rolleyes: Er bare veldig varm og har hatt et par netter med rare drømmer, men ingenting inatt :p Tappen er hard, bakovervendt og lukket men det har den vært siden EL :happy:

13 dpo og jeg klarer liksom ikke helt å slå meg til ro enda... Redd streken er for svak til at dette skal bli noe.

Vedlegg

• IMG_20210818_153801.jpg
    IMG_20210818_153801.jpg
    824,2 KB · Visninger: 114
13 dpo og jeg klarer liksom ikke helt å slå meg til ro enda... Redd streken er for svak til at dette skal bli noe.

Det er i alle fall ikke en skyggestrek, for den der er rosa :gen014 Håper den skyter fart og blir knallsterk fremover :happy:

Ah, sånn å forstå! Det blir spennende i morgen, da :D Har du noen følelse selv?

Symptomene er på plass som alltid :hilarious::hilarious::hilarious: (Sikker på jeg hadde funnet symptomer allerede før EL om jeg hadde lett etter de da). Som vanlig er jeg optimistisk, gir det 50/50 :joyful:

Det ble ikke noe rekordbidrag herifra denne måneden heller, kan settes på TR :(

Lykke til til dere andre :Heartred

Symptomene er på plass som alltid :hilarious::hilarious::hilarious: (Sikker på jeg hadde funnet symptomer allerede før EL om jeg hadde lett etter de da). Som vanlig er jeg optimistisk, gir det 50/50 :joyful:
Hahaha, det er veldig gjenkjennbart nbart :hilarious: Jeg krysser fingrene for at det blir spire og maibaby på deg!

Back
Topp