IKM uke 34

Etter å prøvd over ett år så tror jeg ikke det klaffet nå heller. Men har jo et lite håp hver mnd uansett. Tenker å ta en ny om noen timer, denne var på ganske utvannet urin:)
Skjønner godt at det er vanskelig å ha den store troa da :Heartred Krysser likevel fingrene og håper med deg :)

Eggløsning på søndag, fikk bare lagt inn askjer på torsdag pga sambo gikk på hyttetur i helgen. Venter eggentlig bare på TR og ny pp... :sorry:

Er det flere enn meg som sliter litt med pH-verdien der nede (og de odører det kan forårsake, for å si det pent) etter mange dagers ligging på rad?:eek:

Ble faktisk litt satt ut her nå på morgenkvisten:nailbiting::hilarious:
Jupp! Soppinfeksjon tror jeg.. tror jeg. Har i hvert fall smurt meg med canesten.

Ånei, det hørtes heller ikke så godt ut!:eek: Her heller det mer mot basiske verdier, tror jeg:hilarious:

Håper virkelig dette balanserer seg de neste dagene og at jeg ikke går en bakteriell vaginose i møte her nå:bored: Kan ikke det også være en grunn til at man ikke blir gravid??:wideyed:
Faktisk lest at det kan føre til SA, vet ikke hvor mye hold det er i det. Men PH verdien har vel noe med miljøet til spermen å gjøre. Livredd for det selv!

Er det flere enn meg som sliter litt med pH-verdien der nede (og de odører det kan forårsake, for å si det pent) etter mange dagers ligging på rad?:eek:

Ble faktisk litt satt ut her nå på morgenkvisten:nailbiting::hilarious:

Nei, har ikke opplevd det. :wideyed: Har noen få ganger opplevd soppinfeksjon, men det lukter jo ingenting.

Hadde jeg hatt de symptomene hadde jeg sjekket meg for bakteriell vaginose. Man kan visstnok være symotomfri og bare merke lukt i perioder med mye sex. I tillegg kan sæd også forsterke lukten. BV kan muligens også gjøre det vanskeligere å bli gravid. :eek:

Da kan jeg meldes ut herifra (også), var på kontroll i dag etter tusen positive el tester, var ikke rester, men veldig vanlig etter SA. Mensen lå klar. :shy: Masse lykke til alle sammen!! Håper vi møtes i mai gruppa :Heartpink

Last edited:
Da kan jeg meldes ut herifra (også), var på kontroll i dag etter tusen positive el tester, var ikke rester, men veldig vanlig etter SA. Mensen var lå klar. :shy: Masse lykke til alle sammen!! Håper vi møtes i mai gruppa :Heartpink
Godt du fikk sjekket :) da forventes det mens i løpet av de neste dagene?

Godt du fikk sjekket :) da forventes det mens i løpet av de neste dagene?
Ja, hun sa det :) så blir godt å starte på nytt. Vet ikke om jeg orker å elteste da altså.. gjorde ikke det forrige gang. Og det har virkelig gått i hue på meg

Ja, hun sa det :) så blir godt å starte på nytt. Vet ikke om jeg orker å elteste da altså.. gjorde ikke det forrige gang. Og det har virkelig gått i hue på meg
Kan jo være greit å ikke teste ja, og bare se om du finner kroppens signaler? :)

Samme skygge på 3 tester i dag. Fikk ikke skygge i går. Bra jeg skal på jobb nå, har ikke godt av å være hjemme alene med tester:hilarious: håper på sterkere strek i morgen, men har ikke troa enda. Her er den siste jeg tok i dag

Vedlegg

• Snapchat-29993576.jpg
    Snapchat-29993576.jpg
    94,9 KB · Visninger: 102
Nei, har ikke opplevd det. :wideyed: Har noen få ganger opplevd soppinfeksjon, men det lukter jo ingenting.

Hadde jeg hatt de symptomene hadde jeg sjekket meg for bakteriell vaginose. Man kan visstnok være symotomfri og bare merke lukt i perioder med mye sex. I tillegg kan sæd også forsterke lukten. BV kan muligens også gjøre det vanskeligere å bli gravid. :eek:

Jupp! Soppinfeksjon tror jeg.. tror jeg. Har i hvert fall smurt meg med canesten.

Alt man skal gjennom her i livet som kvinne :wtf: Haha uff, man kan jo bli litt smågal, som vi jo kanskje er levende bevis på her inne :hilarious:

Skal til gyn om to uker, så må få henne til å sjekke det da. Om det liksom lever i det skjulte der inne og blomstrer opp ved besøk av sperm så er jo ikke deeet sååå fett :dead: For noe herk altså..

Da kan jeg meldes ut herifra (også), var på kontroll i dag etter tusen positive el tester, var ikke rester, men veldig vanlig etter SA. Mensen lå klar. :shy: Masse lykke til alle sammen!! Håper vi møtes i mai gruppa :Heartpink

Da starter du snart med blanke ark i alle fall ❤️ Masse lykke til! :happy:

Blir med her dersom det er ok?

Heiel - 32 - PP? - B1 - EL usikker - IKM 26/8

Har mistet telling på PP. Hadde medisinsk abort i oktober i fjor, pga dødelig sykdom på fosteret, og hadde SA i mai. Så vi ventet enda på å bli foreldre :(

Håper en sunn og frisk spire sitter snart!

Blir med her dersom det er ok?

Heiel - 32 - PP? - B1 - EL usikker - IKM 26/8

Har mistet telling på PP. Hadde medisinsk abort i oktober i fjor, pga dødelig sykdom på fosteret, og hadde SA i mai. Så vi ventet enda på å bli foreldre :(

Håper en sunn og frisk spire sitter snart!

Selvfølgelig, velkommen hit ❤️ Krysser fingrene for deg!

Jo, det kan være en grunn :(

Nå bestilte jeg bare resept på behandling via maja.no, genialt opplegg. Leser nå om det du skriver, Kelsey, om symptomfri bv og at det forsterkes ved ubeskyttet sex, så om jeg går rundt med det, symptomfritt, vel og merke, så må jeg jo bare behandle det, for ønsker jo heller ingen oppblomstring i en eventuell graviditet - som kan lede til spontanabort eller prematur fødsel. Leser på Relis at behandling "bør skje tidlig i svangerskapet eller helst før planlagt konsepsjon", så da er det bare å kjøre på. Takk for svar!!

Nå bestilte jeg bare resept på behandling via maja.no, genialt opplegg. Leser nå om det du skriver, Kelsey, om symptomfri bv og at det forsterkes ved ubeskyttet sex, så om jeg går rundt med det, symptomfritt, vel og merke, så må jeg jo bare behandle det, for ønsker jo heller ingen oppblomstring i en eventuell graviditet - som kan lede til spontanabort eller prematur fødsel. Leser på Relis at behandling "bør skje tidlig i svangerskapet eller helst før planlagt konsepsjon", så da er det bare å kjøre på. Takk for svar!!
Så bra :) Lykke til !

Oi, så bra tips!!! Måtte du bare svare på spørsmål skriftlig? :happy: Vurderer også å sjekke selv om jeg ikke har symptomer.

Oi, så bra tips!!! Måtte du bare svare på spørsmål skriftlig? :happy: Vurderer også å sjekke selv om jeg ikke har symptomer.

Ja, det er en spørsmålsrekke man må besvare, og så la jeg til litt ekstra informasjon til legen i eget felt på slutten av spørsmålsrekken. Skulle jo gjerne hatt en pH-prøve (litt rart at det ikke finnes hjemmetester for dette:confused:), men jeg har hatt det en gang før, faktisk rett etter renselsen var ferdig etter fødsel i 2018, så skrev det og at jeg gjenkjente symptomer. Da var jeg så heldig at jeg hadde pådratt meg både uvi, soppinfeksjon OG bv SAMTIDIG :confused005 Var noe seriøs ubalanse der nede i noen uker :hilarious: Uff.

Så genialt! Håper det kan gjøre susen for deg :)

Back
Topp