IKM uke 34

Du har ikke vaksinert deg ila syklusen nå da? :)
Min tr kom 3 dager tidlig, og det var bare såvidt noe. Til og med den gule tampongen ble for stor.. tok vaksine cd1, så tror det er derfor. Nå får jeg dose 2 cd10. Men pga jobbreise har jeg ikke trua på neste pp uansett.. :)
Nope, jeg ble ferdig vaksinert i januar :joyful: Er på cd6 nå og spotter fremdeles litt, veldig ulikt meg da mensen vanligvis slutter helt på kvelden dag 4 så hele perioden har bare vært rar, er vel bare sånn noen ganger:D

Du har ikke vaksinert deg ila syklusen nå da? :)
Min tr kom 3 dager tidlig, og det var bare såvidt noe. Til og med den gule tampongen ble for stor.. tok vaksine cd1, så tror det er derfor. Nå får jeg dose 2 cd10. Men pga jobbreise har jeg ikke trua på neste pp uansett.. :)
Vaksine er mitt problem tror jeg, jeg er 5 dager over ikm, men negative tester. Mest plagsomt for mi del er usikkerheten videre. Føler ikke for ikm uke 38 nå, plutselig er der ikke før 39 eller 40 :(

Vaksine er mitt problem tror jeg, jeg er 5 dager over ikm, men negative tester. Mest plagsomt for mi del er usikkerheten videre. Føler ikke for ikm uke 38 nå, plutselig er der ikke før 39 eller 40 :(

Huff, så kjedelig :(

Jeg kan setter på TR :( Og med det blir det også forumpause.

Gratulerer så mye til dere som har blitt gravide. Og masse lykke ti,l til dere som skal forsøke igjen i ny PP :Heartred

Jeg kan setter på TR :( Og med det blir det også forumpause.

Gratulerer så mye til dere som har blitt gravide. Og masse lykke ti,l til dere som skal forsøke igjen i ny PP :Heartred

Så leit :( Masse, masse lykke til videre! ❤️

Kan settes på TR!
Men det er greit. Gyn sa at vi skal vente med prøvingen til at jeg får svar fra celleprøven, i tilfelle konisering er nødvendig. Da tar vi oss en liten pause frem til oktober. :)

Gratulerer alle som ble gravide! <3

Kan settes på TR!
Men det er greit. Gyn sa at vi skal vente med prøvingen til at jeg får svar fra celleprøven, i tilfelle konisering er nødvendig. Da tar vi oss en liten pause frem til oktober. :)

Lykke til med celleprøve. <3 Jeg venter på 6 mnd sjekk etter at de valgte og ikke konisere .

Kan settes på TR!

Masse lykke til med celleprøven! :happy: Håper du får tid til å slappe av og koble av i prøvepausen også, så krysser vi fingrene for at det klaffer raskt når dere er i gang igjen ❤️

Og der kom TR! :hungover: Hopper videre til IKM-gruppe 38. Usikker på om jeg skal gå all inn den kommende PP-en. Skal vaksineres 16. september og har ifølge appen EL 13. :bored: Tror jeg må prøve meg på drop-in denne uken.

Lykke til alle sammen, med eller uten positiv test :Heartred Takk for god støtte :Heartred

Og der kom TR! :hungover: Hopper videre til IKM-gruppe 38. Usikker på om jeg skal gå all inn den kommende PP-en. Skal vaksineres 16. september og har ifølge appen EL 13. :bored: Tror jeg må prøve meg på drop-in denne uken.

Lykke til alle sammen, med eller uten positiv test :Heartred Takk for god støtte :Heartred

Da ses vi i uke 38 og håper det er vår tur nå ❤️❤️ Ps! Jeg sendte vaksinekontoret her en mail og forklarte at vi prøvde. Fikk fremskyndet! Verdt et forsøk!

Der kom "endelig" TR her og. Håper på normal syklus nå.

Back
Topp