IKM uke 34

12 DPO. Ser ut som at dette blir (enda) en kjemisk :sorry: Styrken på streken blir ikke sterkere og jeg forbereder meg på TR. Har ikke troen på at dette går bra. Nå har det gått 1 år siden jeg startet å prøve aktivt. Nå vet jeg at jeg kan bli gravid, men nå vet jeg også at kroppen min har vansker med å holde på graviditet :( Har bestilt meg legetime. Ønsker meg en ordentlig utredning. Er en voksen dame blitt og innser at jeg trenger litt hjelp…

Vis vedlegget 364296
Det er så vondt når man får forhåpninger om at det kan gå, og så ender det slik :( Sender deg en stor klem ❤️

Jeg klarte ikke å holde meg til lørdag. Røk på en ny test i dag. Blenda denne også. Er 13dpo i dag, så nå tenker jeg at jeg skal bare vente å se om TR kommer på søndag. Tempen er jo heller ikke noe overbevisende :sorry:

Vedlegg

• F36E94FC-FDEB-4E92-A80B-7FFB309749FA.jpeg
    F36E94FC-FDEB-4E92-A80B-7FFB309749FA.jpeg
    205,2 KB · Visninger: 104
  • 8409F558-966B-4014-9A12-37446336D990.jpeg
    8409F558-966B-4014-9A12-37446336D990.jpeg
    538,9 KB · Visninger: 99
12 DPO. Ser ut som at dette blir (enda) en kjemisk :sorry: Styrken på streken blir ikke sterkere og jeg forbereder meg på TR. Har ikke troen på at dette går bra. Nå har det gått 1 år siden jeg startet å prøve aktivt. Nå vet jeg at jeg kan bli gravid, men nå vet jeg også at kroppen min har vansker med å holde på graviditet :( Har bestilt meg legetime. Ønsker meg en ordentlig utredning. Er en voksen dame blitt og innser at jeg trenger litt hjelp…

Vis vedlegget 364296

Så bra du skal til legen. Får håpe det er så enkelt at det bare er noe støttemedisin som skal til :Heartred

Krysser fortsatt alt jeg har for deg. Håpet er ikke ute før TR ankommer :Heartred

Det er så vondt når man får forhåpninger om at det kan gå, og så ender det slik :( Sender deg en stor klem ❤️

Når det å miste begynner å bli normalen, så slutter man å glede seg over positive tester. Fordi man vet hva som kan skje… Merker at jeg distanserer meg mer og mer fra prosjektet «vellykket graviditet» - for å unngår å bli såret. Jeg var glad da jeg så de to strekene, men fryktet fort at dette kom til å skje.

Nå vil jeg at TR skal komme slik at jeg kan se fremover.

Takk for støtten ❤️

Når det å miste begynner å bli normalen, så slutter man å glede seg over positive tester. Fordi man vet hva som kan skje… Merker at jeg distanserer meg mer og mer fra prosjektet «vellykket graviditet» - for å unngår å bli såret. Jeg var glad da jeg så de to strekene, men fryktet fort at dette kom til å skje.

Takk for støtten ❤️

Det skjønner jeg veldig godt. Er aldri lett når man får lykken dratt vekk under seg. :( Prøving tar på psykisk altså

Takk for støtten ❤️
Må bare si at jeg Kjenner meg veldig igjen her. Har ikke gledet meg over positiv test etter første gang jeg såg to streker, og nå har det skjedd 3 ganger. Forbinder positiv test med mye sorg, usikkerhet og smerte..:Heartred håper du snart får noe hjelp og at det holder hele veien.

Hei jenter :)
Skulle hatt mensen i går, men for 1 uke siden i dag så begynte jeg og spotte brunt 1-2 dager (helt syke korsryggsmerter, lørdagen var verst). Så litt mer spotting, før det roet seg igjen mand eller tirs. Tirsdag ble jeg syk med kraftig forkjølelse og har vært syk siden, så har ikke fått kjøpt test. Så, i går skulle mensen kommet, men det skjedde ikke. I dag tidlig da jeg gikk på do, var det mørkerødt litt vannete på papiret, så satt inn en tampong. Tok den ut etter 3 timers tid, og det var kun litt brunt på den. Tok heller på et bind, men kommer ingenting mer… Kan det være at jeg er gravid? Skal prøve og få kjøpt en test i morgen, evt teste søndag morgen om det ikke blir noe i morgen.. Vet at dere ikke kan vite dette, men har noen opplevd noe lignende? :)

Hei jenter :)
Skulle hatt mensen i går, men for 1 uke siden i dag så begynte jeg og spotte brunt 1-2 dager (helt syke korsryggsmerter, lørdagen var verst). Så litt mer spotting, før det roet seg igjen mand eller tirs. Tirsdag ble jeg syk med kraftig forkjølelse og har vært syk siden, så har ikke fått kjøpt test. Så, i går skulle mensen kommet, men det skjedde ikke. I dag tidlig da jeg gikk på do, var det mørkerødt litt vannete på papiret, så satt inn en tampong. Tok den ut etter 3 timers tid, og det var kun litt brunt på den. Tok heller på et bind, men kommer ingenting mer… Kan det være at jeg er gravid? Skal prøve og få kjøpt en test i morgen, evt teste søndag morgen om det ikke blir noe i morgen.. Vet at dere ikke kan vite dette, men har noen opplevd noe lignende? :)

Så spennende! Høres ut som det kan være noe, ja:rolleyes: Hadde en rar og kort spotteaktig «TR» da jeg var preggis sist. Var jo ikke TR — var baby:p Hold oss oppdatert!!:)

Jeg kan også settes på TR :sour:
Tok blodprøve for progesteron på mandag, og den var høy og fin, så kan da ikke skjønne hvorfor jeg fikk gjennombruddsblødning/ begynte å spotte allerede tirsdag, 8dpo, og det fortsatte til igår, 10dpo, og menssmerter og velkommen til TR her idag :yuck:

Skjønner bare ikke denne spottingen om progesteronet virkelig er så høyt.. rare kroppen. Lutealfasen var i det minste på 10 dager, og da per def. ikke defekt…denne mnd. Så det var jo bra oppi det hele :rolleyes: jaajaaa:confused013

Takk for støtten ❤️

Neineinei :( Hadde sååå håpet for deg, dette var leit å lese! Tenker på deg ❤️ Håper dere finner ut av om det er noe som kan hjelpe videre så dere ikke må gjennom dette igjen ❤️

Jeg kan også settes på TR :sour:
Tok blodprøve for progesteron på mandag, og den var høy og fin, så kan da ikke skjønne hvorfor jeg fikk gjennombruddsblødning/ begynte å spotte allerede tirsdag, 8dpo, og det fortsatte til igår, 10dpo, og menssmerter og velkommen til TR her idag :yuck:

Skjønner bare ikke denne spottingen om progesteronet virkelig er så høyt.. rare kroppen. Lutealfasen var i det minste på 10 dager, og da per def. ikke defekt…denne mnd. Så det var jo bra oppi det hele :rolleyes: jaajaaa:confused013

Hmm, men det var jo egentlig gode nyheter at prøven var bra! Masse lykke til videre :happy:

13 dpo, fortsatt negativ test. Prøver å «trøste» meg med at det ikke er tidlig-test, men jeg vet ikke jeg:bored:

Ikke gi opp ennå :happy:

Neida, gir ikke opp! Men jeg har ingen erfaring med disse testene. Vet ikke om det «burde» vært strek i dag, eller om den eventuelt ikke dukker opp før etter IKM. Får se om TR dukker opp i morgen, eller om det blir ny test på mandag. Hvis det blir ny pp neste måned, skal jeg i alle fall kjøpe inn tidlig-tester. Eller prøve å holde meg til etter IKM:hilarious:

Har opprettet gruppe for uke 38 for oss som dessverre fikk TR i disse dager :wtf: Velkommen inn dit for nye muligheter, jenter! :welcome

Har opprettet gruppe for uke 38 for oss som dessverre fikk TR i disse dager :wtf: Velkommen inn dit for nye muligheter, jenter! :welcome

Så hyggelig at du tar på deg det ansvaret, Astranita :Heartred Vi ses kanskje i uke 38. Sender over en masse babystøv. Snart er det din tur :happy::dummy1::dummy:

Så hyggelig at du tar på deg det ansvaret, Astranita :Heartred Vi ses kanskje i uke 38. Sender over en masse babystøv. Snart er det din tur :happy::dummy1::dummy:

Selvfølgelig, synes det er fint med litt tidsfordriv :) Hvordan går det med deg i dag, har du testet mer? ❤️ Krysser alt jeg har for deg, vet du! :smiley-angelic003 :smiley-angelic001

Helt snål TR hos meg denne runden, spotter aldri før mens, hopper rett på kraftig blødning dag 1 og 2, middels dag 3 og lite dag 4. Nå spotta jeg brunt halve dag 1, før det var ingenting hverken på papir eller i innlegg noen timer før det ble litt friskt blod. Igår, dag 2, var det samme type blødning jeg har på dag 3 vanligvis, friskt blod. Dag 3 (idag) har det vært lite, mer koagulert og litt mørkere. Tilnærmet null mensensmerter, noe som også er uvanlig. Sikkert bare kroppen som stabiliserer seg etter spiralen men var aldri sånn før prevensjon heller, blir veldig forvirret:hilarious:
Du har ikke vaksinert deg ila syklusen nå da? :)
Min tr kom 3 dager tidlig, og det var bare såvidt noe. Til og med den gule tampongen ble for stor.. tok vaksine cd1, så tror det er derfor. Nå får jeg dose 2 cd10. Men pga jobbreise har jeg ikke trua på neste pp uansett.. :)

Selvfølgelig, synes det er fint med litt tidsfordriv :) Hvordan går det med deg i dag, har du testet mer? ❤️ Krysser alt jeg har for deg, vet du! :smiley-angelic003 :smiley-angelic001

Tester flere ganger om dagen:hilarious: Streken er like svak som på 10dpo. Har nå kommet over skuffelsen og vil at TR skal komme NÅ! :mad: Vil så gjerne drikke et glass vin…

Back
Topp