Jeg kan settes på TR
Så kjedelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kan settes på TR
Men det der jo skikkelig lovende ut fortsatt dette her daVis vedlegget 364106
Dagens test nederst, annet merke så vanskelig å se stigning. Jeg synes jo den er sterk til at jeg nå er på dag 3 med blødning.. men svak til å være 14Dpo Enda ikke fått svar på hcg prøven...
Heia heia! Kjempefin økning!
*sniker*Hei.
Tok en test nå i ettermiddag.
Sorry for bilde spam av tester fra meg...
Ser dere noe på denne...
*sniker*
Synes jeg kan skimte noe, men nå har jeg strek syn så det holder
Helt snål TR hos meg denne runden, spotter aldri før mens, hopper rett på kraftig blødning dag 1 og 2, middels dag 3 og lite dag 4. Nå spotta jeg brunt halve dag 1, før det var ingenting hverken på papir eller i innlegg noen timer før det ble litt friskt blod. Igår, dag 2, var det samme type blødning jeg har på dag 3 vanligvis, friskt blod. Dag 3 (idag) har det vært lite, mer koagulert og litt mørkere. Tilnærmet null mensensmerter, noe som også er uvanlig. Sikkert bare kroppen som stabiliserer seg etter spiralen men var aldri sånn før prevensjon heller, blir veldig forvirret
Ja, vet det er normalt med litt krøll men har hatt mensen 3 ganger etter jeg tok ut og de har alle vært normale og vart i 4 dager. Er 99,9% sikker på at jeg ikke er gravid da jeg har 0 symptomer, så vet ikke om jeg orker å bli skuffaJeg spottet også veldig før TR de to månedene etter jeg tok den ut. Mensen min har bare bestemt seg for å vare 1.5-3 dager nå.
Men hvis du synes den er skikkelig rar, så ville jeg tatt en g-test bare for å være helt sikker
Sniker! Seer noe der jeg altså. Ville ha tatt en til senere i dagFortsatt negativ test 12dpo Ble litt frustrert denne gangen, siden det er første testen hvor jeg skimter en skyggestrek. Men det er nok bare ønsketenking
Dagens test 12 dpo..
Føler jeg ser ett eller annet, men regner med det er synsbedrag, for nå burde det vel vært en liten strek der eller???
Syns det er vanskelig å se når det er så mye rosa som henger igjen på testen. Går det bort når den tørker litt mer?