IKM uke 34

Da var ikm her, 16 dpo:Heartred

Vedlegg

• IMG_20210824_085602.jpg
    IMG_20210824_085602.jpg
    920,2 KB · Visninger: 150
Tror jeg er blitt litt for avhengig av å teste når dette er 3. Testen i dag:p

Noen som kjenner seg igjen:anyone:smiley-bounce016
10 dpo i dag!

Vedlegg

• 20210824_104931.jpg
    20210824_104931.jpg
    690,2 KB · Visninger: 110
Negativ test og ingen tegn til TR. Merkelig.

Ja det er nok mye mindre enn det ser ut..Man tenker jo automatisk det verste når man ser blod når man er gravid:angelic: Det virker heldigvis ut som det har stoppet opp endel nå, og har ikke hatt mer smerter eller noe slik. Blodprøve er tatt og jeg handlet mer tester(litt kontrollfrik så ønsker å se om testene synker/stiger) så da er det bare å pine seg gjennom noen dager i uvissthet..:woot:
Hvordan går det?

Vis vedlegget 364106
Dagens test nederst, annet merke så vanskelig å se stigning. Jeg synes jo den er sterk til at jeg nå er på dag 3 med blødning.. men svak til å være 14Dpo:nailbiting: Enda ikke fått svar på hcg prøven...:wtf:

Om legekontor/laboratoriet er tilknyttet Fürst, så kan du sjekke resultater selv på Fürst Pasient - som er en nettportal !! Så spent på dine vegne her nå:rolleyes: Heier! :gen014

Her har jeg begynt å spotte idag, på 8dpo, syklusdag 23.. så får vi se hvor det ender. Forbedring fra forrige syklus, da, da spotting begynte 6dpo, holdt på i seks dager, så TR på syklusdag 24..

Tok blodprøve for progesteronnivå på mandag, og den lå på 48, mens referanseområdet er alt over 15, så det var jo bra. Men da skjønner jeg ikke hvorfor jeg får gjennombruddsblødning/spotting så kort etter EL... arrf den kroppen .. ikke å bli klok på altså :dead: Kan jo bare håpe med alt jeg har at dette er en festeblødning, hehe, men har ikke helt trua..:rolleyes:

Her har jeg begynt å spotte idag, på 8dpo, syklusdag 23.. så får vi se hvor det ender. Forbedring fra forrige syklus, da, da spotting begynte 6dpo, holdt på i seks dager, så TR på syklusdag 24..

Tok blodprøve for progesteronnivå på mandag, og den lå på 48, mens referanseområdet er alt over 15, så det var jo bra. Men da skjønner jeg ikke hvorfor jeg får gjennombruddsblødning/spotting så kort etter EL... arrf den kroppen .. ikke å bli klok på altså :dead: Kan jo bare håpe med alt jeg har at dette er en festeblødning, hehe, men har ikke helt trua..:rolleyes:

Ooooh, kan jo hende det da? :D

I dag er testene blenda og jeg har begynt å blø:( Sist dette skjedde hang kvalmen i i flere uker, håper den gir seg fort nå..

Hvordan går det med deg? Ble det en kjemisk? ❤️ Har ikke satt deg på TR ennå i tilfelle det mot formodning gikk godt allikevel :smiley-angelic003

Back
Topp