Dagens test 10 dpo. Ser ikke noe..
Ser dessverre ikke noe jeg heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dagens test 10 dpo. Ser ikke noe..
Herreguuuud, ja!!! Gratulerer så mye Nå ble jeg SÅ glad på dine vegne!
Æææ gratulerer SÅ mye!!
Tusen takk Krysser fingrene for at spiren vokser seg stor or sterk
Æææ gratulerer SÅ mye!!
Krysser alt jeg har Kan jeg sette deg på gravid i lista?
Hihi det er fullstendig lov på en slik dagTusen takk! Sitter å titter tomt på skjermen. Får nok ikke gjort en s**t på jobb dag..
Hvordan går det?Ja det er nok mye mindre enn det ser ut..Man tenker jo automatisk det verste når man ser blod når man er gravid Det virker heldigvis ut som det har stoppet opp endel nå, og har ikke hatt mer smerter eller noe slik. Blodprøve er tatt og jeg handlet mer tester(litt kontrollfrik så ønsker å se om testene synker/stiger) så da er det bare å pine seg gjennom noen dager i uvissthet..
Hvordan går det?
Vis vedlegget 364106
Dagens test nederst, annet merke så vanskelig å se stigning. Jeg synes jo den er sterk til at jeg nå er på dag 3 med blødning.. men svak til å være 14Dpo Enda ikke fått svar på hcg prøven...
Her har jeg begynt å spotte idag, på 8dpo, syklusdag 23.. så får vi se hvor det ender. Forbedring fra forrige syklus, da, da spotting begynte 6dpo, holdt på i seks dager, så TR på syklusdag 24..
Tok blodprøve for progesteronnivå på mandag, og den lå på 48, mens referanseområdet er alt over 15, så det var jo bra. Men da skjønner jeg ikke hvorfor jeg får gjennombruddsblødning/spotting så kort etter EL... arrf den kroppen .. ikke å bli klok på altså Kan jo bare håpe med alt jeg har at dette er en festeblødning, hehe, men har ikke helt trua..
Jeg kan settes på tr
TR her. Da blir jeg fullvaksinert før neste mulighet
I dag er testene blenda og jeg har begynt å blø Sist dette skjedde hang kvalmen i i flere uker, håper den gir seg fort nå..