IKM uke 34

Æsj, så leit! Håper spiren sitter snart :Heartred I dag har jeg hatt en god del symptomer. Masse murringer, kjempe ømme bryster, fryser som f og tretthet. Går på Lutinus og har erfart at bivirkningene er veldig lik graviditet- og PMS-symptomer :oops: Kan derfor ikke skru opp forhåpningene

Takk ❤️ Og enig i det med bivirkninger. Går på Crinone, og det har murret og styrt på så fælt der nede at jeg var sikker på å få strek her om dagen :wacky: Men ble bare lurt gitt :shifty: Håper det er ekte symptomer hos deg ❤️

9dpo i dag og puppene kjennes litt mer "faste" ut eller tyngre. Jeg hadde jo dette hver måned mens jeg gikk på hormonell prevensjon, men det er første gang jeg får det uten å være på prevensjon. Spennende nytt symptom. Kjenner virkelig at testetrangen har meldt seg. Men jeg skal forsøke å holde meg til fredag. Meen, kjenner jeg meg selv rett, så klarer jeg nok ikke å holde meg når denne gruppa fylles med bilder av dere andres tester :p

Dere som har blitt gravide, hvilken dpo ga tydelig strek uten at dere tvilte på at det var skyggestrek?

Hvor mange dpo er du nå? Fine streker da i alle fall. Jeg vet faktisk ikke hvor raskt de blir svakere, mine har bare ikke blitt sterkere og så har mensen kommet og da har jeg ikke testet mer :confused005
13Dpo idag, Hadde Ikm mellom fre-idag( forventet mens 10Dpo som den har komt på de siste gangene.) Testet igjen imorges, sterkere igjen idag men blør enda.:shifty:
20210823_094301.jpg

9dpo i dag og puppene kjennes litt mer "faste" ut eller tyngre. Jeg hadde jo dette hver måned mens jeg gikk på hormonell prevensjon, men det er første gang jeg får det uten å være på prevensjon. Spennende nytt symptom. Kjenner virkelig at testetrangen har meldt seg. Men jeg skal forsøke å holde meg til fredag. Meen, kjenner jeg meg selv rett, så klarer jeg nok ikke å holde meg når denne gruppa fylles med bilder av dere andres tester :p

Dere som har blitt gravide, hvilken dpo ga tydelig strek uten at dere tvilte på at det var skyggestrek?

10dpo:happy:

Kjempefin strek! Dette må jo bare være noe uskyldig.. Kanskje du kan be om å måle HCG i blod dersom blødningen vedvarer?
Ja jeg skal bort å måle idag.. Håper det er uskyldig, men det virker ikke slik så har slått meg til ro med at det ikke gikk, så får jeg heller bli veldig overrasket om det viser seg å gå bra:Heartred

10Dpo fikk jeg såpass skygge at jeg tok sjansen på en digital:angelic:(Hadde 3 stk liggende da) Men streken var ikke tydelig før 11Dpo xsmile9

13Dpo idag, Hadde Ikm mellom fre-idag( forventet mens 10Dpo som den har komt på de siste gangene.) Testet igjen imorges, sterkere igjen idag men blør enda.:shifty:
Vis vedlegget 363998

Så mye sterkere strek det var i idag. Har jo lest at det er vanlig å blø i starten av et svangerskap. Blør du like mye som ved mens?

Jeg ville nok tatt meg turen til legen å målt HCG i blodet som Tussilagof skriver. Litt rart at testene blir sterkere hvis det hadde vært kjemisk.

Så mye sterkere strek det var i idag. Har jo lest at det er vanlig å blø i starten av et svangerskap. Blør du like mye som ved mens?

Jeg ville nok tatt meg turen til legen å målt HCG i blodet som Tussilagof skriver. Litt rart at testene blir sterkere hvis det hadde vært kjemisk.
Nei vil ikke si det er like mye som ved mens. Blør omtrendt ingenting i innlegget, så blør på en måte bare når jeg sitter på toalettet. Men synes selv det ser mye ut når jeg tørker meg..

Nei vil ikke si det er like mye som ved mens. Blør omtrendt ingenting i innlegget, så blør på en måte bare når jeg sitter på toalettet. Men synes selv det ser mye ut når jeg tørker meg..

Det høres jo positivt ut :) Det har en tendens til å se mye ut på papiret uten at det egentlig er mye. Husker jeg ble overraska over hvor lite mens jeg faktisk hadde når jeg begynte med menskopp. For jeg pleide å måtte bytte tampong hver 2-3 time og var sikker på at jeg kom til å fylle opp den koppen flere ganger om dagen. :eek:

Edit: Uffa meg, innser nå at dette var lite gjennomtenkt skrevet av meg:sorry: Mente at det er positivt at du kun opplever det ved dobesøk og heller ikke har mye i truseinnlegget.

Last edited:
8 DPO. Den første testen jeg tok ødela jeg ved å ripe opp hele med neglene.:shifty: Andre testen ga skyggestrek. Men siden det tok lang tid før strimmelen tørket og siden strimmelen fortsatt har en rosafarge i langs kanten valgte jeg å ta en tredje test. Den var negativ. Eller, man kan se en grå linje hvis man myyyyser:hilarious:

Beklagelig for blålig lys på bildene. Dårlig lys i leiligheten på morgenkvisten

358C7E3A-6BD1-40F5-AB23-C586B6C89F72.jpeg
B49E1416-1AB3-4643-A0E8-43FAEBE33809.jpeg

Vis vedlegget 363998

Er enig med det som har blitt skrevet her. Da jeg hadde en kjemisk i april/mai var testene mye svakere enn dine. Vi får håpe at dette er en uskyldig blødning❤️ Det jeg ønsker å si er at jeg virkelig relatere meg, det er fryktelig å se blod på papiret. Hjerteknusende!

Det høres jo positivt ut :) Det har en tendens til å se mye ut på papiret uten at det egentlig er mye. Husker jeg ble overraska over hvor lite mens jeg faktisk hadde når jeg begynte med menskopp. For jeg pleide å måtte bytte tampong hver 2-3 time og var sikker på at jeg kom til å fylle opp den koppen flere ganger om dagen. :eek:

Edit: Uffa meg, innser nå at dette var lite gjennomtenkt skrevet av meg:sorry: Mente at det er positivt at du kun opplever det ved dobesøk og heller ikke har mye i truseinnlegget.
Ja det er nok mye mindre enn det ser ut..Man tenker jo automatisk det verste når man ser blod når man er gravid:angelic: Det virker heldigvis ut som det har stoppet opp endel nå, og har ikke hatt mer smerter eller noe slik. Blodprøve er tatt og jeg handlet mer tester(litt kontrollfrik så ønsker å se om testene synker/stiger) så da er det bare å pine seg gjennom noen dager i uvissthet..:woot:

MommySammy - 30 - PP1 - B3 - el 13/8 - IKM 28/8

Back
Topp