Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tempen på vei nedover og negativ test 12 dpo, alt ligger an til ny IKM-gruppe på meg! Men kjempegøy å se alle positive testene til dere andre
Vis vedlegget 363903
da krysser jeg fingrene for deg neste pp selv om alt håp ikke er ute enda i denne omgang heller
Majamor - 28 - PP1 - B2 - EL 12/8 IKM 22/8
9 DPO i dag, med streksyn så ser jeg streker overalt men ganske sikker på at testen er blenda Sist vi prøvde å bli gravid var jeg helt sikker på at det skulle bli april baby, og det ble det. Denne gangen var jeg sikker på at det skulle bli mai baby så er litt ekstra spent
Ja det gjør jeg ja Har bare 10 dager lutealfase så denne uken blir mest «rett» føler jeg, om det går bra at jeg er herOm du forventer TR i morgen, så hører du egentlig til uke 33, men du er hjertelig velkommen til å henge her hos oss også altså
Samme her, klar for vaksine og ny PP Håper det klaffer for oss begge daTakk Vi skulle jo egentlig ikke prøve denne PP-en, men ombestemte oss i siste liten, så ikke overrasket at det ikke klaffet Nå er jeg bare innstilt på vaksinedose to og ny PP, er optimistisk
Ja det gjør jeg ja Har bare 10 dager lutealfase så denne uken blir mest «rett» føler jeg, om det går bra at jeg er her
Samme her, klar for vaksine og ny PP Håper det klaffer for oss begge da
Gratulerer Hvor mange DPO er du i dag?See her da
Jeg begynte å kaste opp i går så hadde jo forhåpninger, men likevel!
See her da
Jeg begynte å kaste opp i går så hadde jo forhåpninger, men likevel!
Nå tror jeg nok ikke bare det er streksynet mitt som slår inn
Takk! 10 dpoGratulerer Hvor mange DPO er du i dag?
Takk! Ja, det må vel være ok nå?Herlig! Gratulerer Får jeg sette deg på gravid-lista?
Ser strek! Tror faktisk denne hadde slått ut på digital, det gjorde min med svak strekNå tror jeg nok ikke bare det er streksynet mitt som slår inn